Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama kuin nakkikioskiheijari, eli kunnon olantakaa lähtevä lyönti jossa ei tekniikalla kehuskella.MIkä on BAARIHEIJARI?:wtf:
Onko kenelläkään tietoa postiennakkolähetysten maksutavoista? Jos paketin on tilannut omalle ovelleen tuotavaksi, niin voiko sen maksaa pankkikortilla vai pitääkö olla käteistä? Eli onko postiljoonilla se kortinvetovehje mukanaan?
Oon tilannut tietokoneen ovelle tuotavana toimituksena eikä huvittaisi lähteä nostamaan pankkiautomaatilta tonnia.
Onko kenelläkään tietoa postiennakkolähetysten maksutavoista? Jos paketin on tilannut omalle ovelleen tuotavaksi, niin voiko sen maksaa pankkikortilla vai pitääkö olla käteistä? Eli onko postiljoonilla se kortinvetovehje mukanaan?
Oon tilannut tietokoneen ovelle tuotavana toimituksena eikä huvittaisi lähteä nostamaan pankkiautomaatilta tonnia.
Jos paketin on tilannut omalle ovelleen tuotavaksi, niin voiko sen maksaa pankkikortilla vai pitääkö olla käteistä? Eli onko postiljoonilla se kortinvetovehje mukanaan?
MIkä on BAARIHEIJARI?:wtf:
Sama kuin nakkikioskiheijari, eli kunnon olantakaa lähtevä lyönti jossa ei tekniikalla kehuskella.
Kävin äskön juoksentelemassa, 100m 80-90% teholla ja sitten hölkkää jne. Mulla alkaa hölkätessä aina tonne niskaan, solisluun luokse pistämään ärsyttävällä tavalla, sitten niskat menee jotenkin jumiin ja hölkkä hankaloituu todella paljon... Sprinteissä tota ei esiinny, mikä vikana??

Mua alkaa epäilyttämään ulkonäköni... Viikon aikana vaikka kuinka moni ryssä on tullu venäjää.....

Mitä tarkottaa "for second wait"? "Wait for second"?
E. Kertokaa lyhyesti venäjän koulutus-järjestelmästä??
E2. Ompa mielenkiintosta puhua jonkun kanssa, kun joka toinen sana on venäjää... Näköjään ei siellä 11. luokalla opeteta kunnolla englantia![]()
Kuka osaa auttaa;
Etsin videota, missä on Range Roverista viritetty ihan järjetön menopeli. Se yhteen siinä muistaakseni Mersun AMG mallin kanssa, ja voittaa sen. Range on viritetty jollain viripajalla, vähän samaan tyyliin mitä AMG ja Cosworth tekee. Ihan eka toi viripajan nimi, ja sit jos vielä löytyy se video. Niin![]()
Keskuslukitusavaimiin tarvii kuitenkin sen muovisen avaimen ilmeisesti? Ja eiks ne tule tehtaalta tai jostain?Ei. Esim autonkin avaimia voi teettää tosta vaan.