Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onko kenelläkään tietoa postiennakkolähetysten maksutavoista? Jos paketin on tilannut omalle ovelleen tuotavaksi, niin voiko sen maksaa pankkikortilla vai pitääkö olla käteistä? Eli onko postiljoonilla se kortinvetovehje mukanaan?
Oon tilannut tietokoneen ovelle tuotavana toimituksena eikä huvittaisi lähteä nostamaan pankkiautomaatilta tonnia.

Onko kenelläkään tietoa postiennakkolähetysten maksutavoista? Jos paketin on tilannut omalle ovelleen tuotavaksi, niin voiko sen maksaa pankkikortilla vai pitääkö olla käteistä? Eli onko postiljoonilla se kortinvetovehje mukanaan?
Oon tilannut tietokoneen ovelle tuotavana toimituksena eikä huvittaisi lähteä nostamaan pankkiautomaatilta tonnia.

Kyllä pitäisi onnistua, mutta kannattaa tarkistaa myyjältä.

Kävin äskön juoksentelemassa, 100m 80-90% teholla ja sitten hölkkää jne. Mulla alkaa hölkätessä aina tonne niskaan, solisluun luokse pistämään ärsyttävällä tavalla, sitten niskat menee jotenkin jumiin ja hölkkä hankaloituu todella paljon... Sprinteissä tota ei esiinny, mikä vikana??

Voi maksaa pankkikortilla, jos taas maksat käteisellä niin sulla pitää olla tasaraha.

Posteljooni luultavasti vetäisee taskusta sellaisen vanhan ajan höylän ja varmistaa soitolla että kortti on vingutettavassa kuosissa. Näin ainakin meillä, olin tämän(kin) kesän postilla duunissa.

Jos paketin on tilannut omalle ovelleen tuotavaksi, niin voiko sen maksaa pankkikortilla vai pitääkö olla käteistä? Eli onko postiljoonilla se kortinvetovehje mukanaan?

Muistelen että joskus muutama vuosi sitten postipoika meni asiasta tehden autolleen hakemaan höylää jolla sai tyhjennettyä tilini varsin tehokkaasti pienellä ranneliikkeellä.

Kävin äskön juoksentelemassa, 100m 80-90% teholla ja sitten hölkkää jne. Mulla alkaa hölkätessä aina tonne niskaan, solisluun luokse pistämään ärsyttävällä tavalla, sitten niskat menee jotenkin jumiin ja hölkkä hankaloituu todella paljon... Sprinteissä tota ei esiinny, mikä vikana??

Luultavasti jännität niskaa/olkapäitä huomaamatta, koita juosta rennommin ja keskity tekniikkaan. Itellä samaa vikaa välillä, pistää solisluun kohalle, mutta vaan etupuolelle:D. Olkapäiden ja niskan pyörittely saattaa myös auttaa.

Kuka osaa auttaa;

Etsin videota, missä on Range Roverista viritetty ihan järjetön menopeli. Se yhteen siinä muistaakseni Mersun AMG mallin kanssa, ja voittaa sen. Range on viritetty jollain viripajalla, vähän samaan tyyliin mitä AMG ja Cosworth tekee. Ihan eka toi viripajan nimi, ja sit jos vielä löytyy se video. Niin :worship:

Mua alkaa epäilyttämään ulkonäköni... Viikon aikana vaikka kuinka moni ryssä on tullu venäjää puhumaan ja nytten lauma venäläisiä on lisänny mut meseen ja nytten sonkotan englantia valven chatissa jonkun pietarilaisen kanssa, joka puhuu todella paskaa enkkua...
Omaanko jotakin itä-eurooppalaisia ulkonäön piirteitä, vai näytänkä muuten vaan niin viisaalta että osaan venäjää??

Jos kuvia pistäisin tästä pärstästä, niin pakkiksen servu jouduttaisiin polttamaan ettei kukaan enään kuolisi järkytykseen...:rolleyes:
Tihrusilmät, iso nokka, tummat muuten paitsi tukka ei ole, tosin sekin näyttää niinkun ois värjätty vaaleemmaksi:jahas:

Mitä tarkottaa "for second wait"? "Wait for second"?
E. Kertokaa lyhyesti venäjän koulutus-järjestelmästä??
E2. Ompa mielenkiintosta puhua jonkun kanssa, kun joka toinen sana on venäjää... Näköjään ei siellä 11. luokalla opeteta kunnolla englantia:rolleyes:

Mitä tarkottaa "for second wait"? "Wait for second"?
E. Kertokaa lyhyesti venäjän koulutus-järjestelmästä??
E2. Ompa mielenkiintosta puhua jonkun kanssa, kun joka toinen sana on venäjää... Näköjään ei siellä 11. luokalla opeteta kunnolla englantia:rolleyes:

Ainakin rajan tuntumassa peruskoulutuksessa on suomea, englanti samantasoista kuin Suomessakin, mutta eihän meilläkään kaikki osaa hyvin kieliä. Mutta itse ongelmaan niin suomiverkkarit niskaan seuraavan kerran ku prismaan meet heraa ostaa.

Kuka osaa auttaa;

Etsin videota, missä on Range Roverista viritetty ihan järjetön menopeli. Se yhteen siinä muistaakseni Mersun AMG mallin kanssa, ja voittaa sen. Range on viritetty jollain viripajalla, vähän samaan tyyliin mitä AMG ja Cosworth tekee. Ihan eka toi viripajan nimi, ja sit jos vielä löytyy se video. Niin :worship:

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qyrXyQCF_YQ"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qyrXyQCF_YQ" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

viripajan nimi on overfinch

Onnistuuko asunnon avaimesta kopion teettäminen ihan tosta noin vaan, vai tarviiko siihen jotain papereita asunnosta tms?

Jos painan esim. offtopic alueella viimeisintä keskustelua "netistä poimittua"-alueelta, niin millä perusteella thread aina aukeaa tietystä kohdasta (joskus threadin eka postaus, joskus puolesta välistä, joskus lopusta)?
Ihan randomillako?

Back
Ylös Bottom