Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Avainasiaa, mulla on 5 execiä ja 3 turvalukon avainta omaan kämppään. Aikaisempi omistaja sanoi teettäneensä niitä ihan vaan varmuuden vuoksi. Kyllä vuokra-asuntoihinkin avaimia on saatu ihan vaan pyytämällä ilman sen kummempaa syytä.

Mun käsityksen mukaan niitä avaimia saa teoriassa pyytämällä vaikka 50, mutta ne kaikki pitää olla tallessa vuokrasopimuksen päättyessä. Muuten maksellaan sitten uudelleensarjoitusta. Näin ainakin muistaakseni oli jossain edellisistä vuokrakämpistä.

Itsehän niitä ei saa teetettyä, vaan tosiaan vuokraisännältä tms. pyytämällä.

Minkä takia suomalaisessa kulttuurissa fiksusti pukeutuminen on jotenkin pahasta? Onko tuulipuku se ainoa järkevä ja yleisesti hyväksytty vaate? Ei sillä että mulle olisi vittuiltu, tuli viikonloppu käytyä baarissa puku päällä ja muutamat naiset tuota fiksumpaa pukeutumista vain ihmettelivät.

Minkä takia suomalaisessa kulttuurissa fiksusti pukeutuminen on jotenkin pahasta? Onko tuulipuku se ainoa järkevä ja yleisesti hyväksytty vaate? Ei sillä että mulle olisi vittuiltu, tuli viikonloppu käytyä baarissa puku päällä ja muutamat naiset tuota fiksumpaa pukeutumista vain ihmettelivät.

Minulla oli viimeksi puku päällä, mutta paita rennosti auki ja ilman solmiota ja voi saatana sitä ihmettelyn ja tuijottamisen määrää. Minäkin luulin, että se on hyvä juttu, kun pukeutuu siististi välillä (en siis ole aina liikenteessä puku päällä)..

E.
GoA ja [nelo], olitteko minkälaisessa paikassa, kyllä mäkin ihmettelen jos pukuhemmoja saapuu paikalliseen rocki-mestaan cosmopolitaneja ryystämään Jossakin klubilla/yö-kerhossa en ihmettelis, mutta noihinpa ei ole kertaakaan päästy sisään

Kyllä se oli ns. hienompi paikka eikä mikään teinien limudisko.

Erilaisuus on erilaisuutta ja se herättää huomiota samalla tavalla kuin verkkarit ja kulahtanut t-paita. Samanlaisen vastaanoton saisit jos laittaisit puvun kouluun päälle.

GoA ja [nelo], olitteko minkälaisessa paikassa, kyllä mäkin ihmettelen jos pukuhemmoja saapuu paikalliseen rocki-mestaan cosmopolitaneja ryystämään:D Jossakin klubilla/yö-kerhossa en ihmettelis, mutta noihinpa ei ole kertaakaan päästy sisään:D

Itsellä pelkästää positiivisia kokemuksia tuosta puku + baari -yhdistelmästä. Saanti-% varmana korkeampi puvulla kuin ilman ;)

Syntyykö räjähdyksessä sekä shokki-, että paineaaltokin?

shokkiaalto? wtf?

räjähdys on palamista joka tapahtuu hyvin nopeasti. räjähdyksen teho perustuu siihen ilmamäärään jonka nopea palaminen työntää liikkeelle, eli paineaaltoon.

e: ja paineaalto syntyy suurimmilta osin siitä, että räjähdyksessä vapautuu hyvin suuri määrä kaasua

Viimeksi muokattu:
shokkiaalto? wtf?

räjähdys on palamista joka tapahtuu hyvin nopeasti. räjähdyksen teho perustuu siihen ilmamäärään jonka nopea palaminen työntää liikkeelle, eli paineaaltoon.

e: ja paineaalto syntyy suurimmilta osin siitä, että räjähdyksessä vapautuu hyvin suuri määrä kaasua

Etkö ole kuullut shokkiaallosta koskaan?

Tjaa, eipä tarvi enää vastata, taitaa olla yksi ja sama asia.

shokkiaalto? wtf?

Melko huono määritelmä räjähdykselle mikäli palaminen määritellään "aineen yhtymiseksi happeen". Kemiallisissa räjähdysaineissa tapahtuu usein hapetus-pelkistys-reaktioita, mutta happi ei ole näissä välttämättä osallisena.

Ydinpommi räjähtää myös iloisesti, vaikka materiaalia ei pala tai edes hapetu.

Onko tokio hotellissa vaan yks miespuolinen-henkilö?

Onko tokio hotellissa vaan yks miespuolinen-henkilö?
Siltähän se vaikuttaisi.. :lol2:
Tokio+Hotel.jpg

Back
Ylös Bottom