Janpa
päk in pisnes
Näkyykö muilla nimimerkit normaalia isommalla? Tekstin koko on normaali, eli ei mikään näppisvirhe kyseessä..
Jotenkin laimean näköisiä noi nimet, en tykkää : /
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näkyykö muilla nimimerkit normaalia isommalla? Tekstin koko on normaali, eli ei mikään näppisvirhe kyseessä..
Mulla ainakin hävis urheilukanava ja subtv(?). Kaikki muut kanavat näkyy vielä ilman digiboxia. En oo kyl koittanut hakea kanavia uudelleen.Häviskö urheilukanava ja BBC kaapeliverkosta degipelleilyn seurauksena. En ainakaan niitä enää löydä edes uudelleen virittämällä...

Jatketaan televisosta: Jos selailen kanavia, ja esimerkiksi Big Brother vilahtaa ruudussa, saako kyseinen ohjelma silloin katsojan? Miten noita katsojalukuja yleensäkään lasketaan?
Ja sillekin laitteelle käyttäjän pitää itse kertoa montako ihmistä ja minkäikäistä ihmistä televisiota katsoo. Itsekseen se ei rekisteröi juuri mitään.Ei saa. Ne lasketaan niin että esim. 2000 talouteen annetaan sellainen laite joka rekisteröi mitä kulloinkin katsotaan. Tämän perusteella muodostetaan kokonaiskuva katsojamääristä.
Näkyykö teillä Eurosport digissä? Tässä huushollissa ei näy missään telkkarissa.
Meillä kun sammutetaan telkkari niin ensi kerralla päälle laitettaessa on kanava 1 analogiselta valittuna, ja sit pitää kelata 3 kanavaa aina alaspäin nuolinäppäimillä, että saa digikanavat käyttöön. Telkkari philipsin pari vuotta vanha kuvaputkimalli. Onkohan tähän mitään ratkaisua olemassa, ettei tarvitsisi näin tehdä??
Ok, sanoista ymmärsin joka toisen, mutta idea tuli kait selväksi. Eli en voi asialle mitään :DNope, itselläkin töllö preferoi käynnistätteäessä aina ensin anat ennenkuin ymmärtää tsekata muut sorsat. Riippunee töllöstä, mutta 1. sorsapreferenssiä ei yleensä saane valkattua erillisenä säätönä.
Kuika 'rumassa' kunnossa naama pitää olla , että
lääkäri voi kirjoittaa reseptin johonki lääkkeeseen?
Riippuu lääkäristä. Itse olen saanut reseptin koviinkin myrkkyihin vaikka ihossa oli suht pientä epäpuhtautta. Tietysti yksityiseltä. Terveyskeskuslääkäri ei välttis kirjoita vaikka naama olisi yksi iso finni.Kuika 'rumassa' kunnossa naama pitää olla , että
lääkäri voi kirjoittaa reseptin johonki lääkkeeseen?
Mikä laite? Pc vai konsoli. Pc:llä nyt ainakin saa vaihdettua toimintoja mille napille vaan.Vittu!! Miten helvetissä ProEvolution Soccer 6:ssa pystyy juoksemaan pallon kanssa lujempaa. Silleen että se pallo ei pyöri perkele koko ajan jaloissa? Tietokone sen osaa, mutta minä en!! Auttakee..
Riippuu lääkäristä. Itse olen saanut reseptin koviinkin myrkkyihin vaikka ihossa oli suht pientä epäpuhtautta. Tietysti yksityiseltä. Terveyskeskuslääkäri ei välttis kirjoita vaikka naama olisi yksi iso finni.
Mikä laite? Pc vai konsoli. Pc:llä nyt ainakin saa vaihdettua toimintoja mille napille vaan.