Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Näkyykö muilla nimimerkit normaalia isommalla? Tekstin koko on normaali, eli ei mikään näppisvirhe kyseessä..

Jotenkin laimean näköisiä noi nimet, en tykkää : /

Häviskö urheilukanava ja BBC kaapeliverkosta degipelleilyn seurauksena. En ainakaan niitä enää löydä edes uudelleen virittämällä...
Mulla ainakin hävis urheilukanava ja subtv(?). Kaikki muut kanavat näkyy vielä ilman digiboxia. En oo kyl koittanut hakea kanavia uudelleen. :)

Jatketaan televisosta: Jos selailen kanavia, ja esimerkiksi Big Brother vilahtaa ruudussa, saako kyseinen ohjelma silloin katsojan? Miten noita katsojalukuja yleensäkään lasketaan?

Jatketaan televisosta: Jos selailen kanavia, ja esimerkiksi Big Brother vilahtaa ruudussa, saako kyseinen ohjelma silloin katsojan? Miten noita katsojalukuja yleensäkään lasketaan?

Ei saa. Ne lasketaan niin että esim. 2000 talouteen annetaan sellainen laite joka rekisteröi mitä kulloinkin katsotaan. Tämän perusteella muodostetaan kokonaiskuva katsojamääristä.

Ei saa. Ne lasketaan niin että esim. 2000 talouteen annetaan sellainen laite joka rekisteröi mitä kulloinkin katsotaan. Tämän perusteella muodostetaan kokonaiskuva katsojamääristä.
Ja sillekin laitteelle käyttäjän pitää itse kertoa montako ihmistä ja minkäikäistä ihmistä televisiota katsoo. Itsekseen se ei rekisteröi juuri mitään.

Meillä kun sammutetaan telkkari niin ensi kerralla päälle laitettaessa on kanava 1 analogiselta valittuna, ja sit pitää kelata 3 kanavaa aina alaspäin nuolinäppäimillä, että saa digikanavat käyttöön. Telkkari philipsin pari vuotta vanha kuvaputkimalli. Onkohan tähän mitään ratkaisua olemassa, ettei tarvitsisi näin tehdä??
Ois vissiin voinu laittaa vitutus-ketjuunkin :curs:

Pyykinkuivaimessani näyttäisi olevan eri ohjelmat sekoitekuiduille ja puuvillalle. Mitä käytännön eroa näillä on? Sekoitekuidun ohjelma on merkittävästi lyhyempi. Kärsiikö materiaali jos laitan esim. puuvillaa sekoitekuidun ohjelmaan tai toisinpäin?

Ärsyttävää kun manuaalit sanovat vain, että "tee näin" (esim. käytä puuvillaohjelmia puuvillalle), mutta eivät kerro miksi niin pitää tehdä.

Meillä kun sammutetaan telkkari niin ensi kerralla päälle laitettaessa on kanava 1 analogiselta valittuna, ja sit pitää kelata 3 kanavaa aina alaspäin nuolinäppäimillä, että saa digikanavat käyttöön. Telkkari philipsin pari vuotta vanha kuvaputkimalli. Onkohan tähän mitään ratkaisua olemassa, ettei tarvitsisi näin tehdä??

Nope, itselläkin töllö preferoi käynnistätteäessä aina ensin anat ennenkuin ymmärtää tsekata muut sorsat. Riippunee töllöstä, mutta 1. sorsapreferenssiä ei yleensä saane valkattua erillisenä säätönä.

Nope, itselläkin töllö preferoi käynnistätteäessä aina ensin anat ennenkuin ymmärtää tsekata muut sorsat. Riippunee töllöstä, mutta 1. sorsapreferenssiä ei yleensä saane valkattua erillisenä säätönä.
Ok, sanoista ymmärsin joka toisen, mutta idea tuli kait selväksi. Eli en voi asialle mitään :D

Kuika 'rumassa' kunnossa naama pitää olla , että
lääkäri voi kirjoittaa reseptin johonki lääkkeeseen?

Aknea? Sanoisin, että jos naaman kunto häiritsee sua päivittäin, niin käy lääkärin juttusilla.

Kuika 'rumassa' kunnossa naama pitää olla , että
lääkäri voi kirjoittaa reseptin johonki lääkkeeseen?
Riippuu lääkäristä. Itse olen saanut reseptin koviinkin myrkkyihin vaikka ihossa oli suht pientä epäpuhtautta. Tietysti yksityiseltä. Terveyskeskuslääkäri ei välttis kirjoita vaikka naama olisi yksi iso finni.

Vittu!! Miten helvetissä ProEvolution Soccer 6:ssa pystyy juoksemaan pallon kanssa lujempaa. Silleen että se pallo ei pyöri perkele koko ajan jaloissa? Tietokone sen osaa, mutta minä en!! Auttakee..

Vittu!! Miten helvetissä ProEvolution Soccer 6:ssa pystyy juoksemaan pallon kanssa lujempaa. Silleen että se pallo ei pyöri perkele koko ajan jaloissa? Tietokone sen osaa, mutta minä en!! Auttakee..
Mikä laite? Pc vai konsoli. Pc:llä nyt ainakin saa vaihdettua toimintoja mille napille vaan.

Riippuu lääkäristä. Itse olen saanut reseptin koviinkin myrkkyihin vaikka ihossa oli suht pientä epäpuhtautta. Tietysti yksityiseltä. Terveyskeskuslääkäri ei välttis kirjoita vaikka naama olisi yksi iso finni.

Jep ja muistelisin, että kaikkein kovimpiin myrkkyihin saa reseptin kirjoittaa vain ihotautilääkäri eli yksityiselle kannattaa marssia suoraan.

Mikä laite? Pc vai konsoli. Pc:llä nyt ainakin saa vaihdettua toimintoja mille napille vaan.

Pc.. mut mä taisin löytää sen jo :)

Digiboksien mainoksissa mainitaan usein että 2 viritintä, voit tallentaa kahta ja katsella kolmatta kanavaa. Kuitenkin jossakin on taas että 2 viritintä ja voit tallentaa yhtä ja katsella toista kanavaa.
Kumpi näistä on oikein ja miksi?

Ja yhden virittimen boksillako voi vain tallentaa yhtä kanavaa eikä katsoa toista?

Back
Ylös Bottom