Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En millään löytänyt nykyisiä Pakkis-kaupan aukioloaikoja, vaikka kuinka yritin etsiä niin p-store.fi-sivuilta kuin täältä haulla. :arvi:
Mitkä on huomisen aukioloajat?
Mitkä on huomisen aukioloajat?

Sähän olet täällä 24hoo, etkä tiedä kaupan kohtalosta.... ?
E: Vai oliko tuo vitsi?
Luepas tämä "Pakkotoiston kauppa kiinni viikoksi (siis kauppa lopetti)" -threadi :DTarkoitin Albertinkadulla olevaa myymälää, en sentään nettikauppaa.
Luepas tämä "Pakkotoiston kauppa kiinni viikoksi (siis kauppa lopetti)" -threadi :D
Kiitosta vaan Solidille.Mulle on tää viinantrokauskuljetuskysymys myös täysi kysymysmerkki.. Paljonko saan tuoda Saksasta suomeen väkeviä viinoja (täysi-ikäisenä) ilman erilissiä lisämaksuja?
Onko olemassa jotain hajustetta tai vastaavaa millä saisi vieraat kissat häädettyä pois? Terassilla alkanut yksi kissa säännöllisesti käymään. Terassin pehmustetuilla tuoleilla myös näkyy valkoisia karvoja joita kissa on jättänyt. Nyt pitäisi kissan vierailut saada lopetettua ennen kuin se alkaa kuseksimaan terassille.
Mitä tapahtu hölkkääjälle? Mitään tietoo tästä tyypistä?
Joskus olen nähnyt kaupoissa myytävän KissaStop-nimistä ainetta, tehosta ei omakohtaisia muistikuvia, vaikka faija taisi sitä joskus ostaa naapurin elikon karkoitukseen. Tee-se-itse-miehen valinta on kuitenkin sitrushedelmän kuoret, joita levittelemällä ongelma-alueelle kissojen pitäisi pysyä poissa.
Miks kuolemaantuomitun ihoa puhdistetaan/pyyhitään sellasella rätillä ihan ku mitä tahansa piikkiä annettaessa ennen tuomion täytäntöönpanoa? En tosin oikeeta telotusta oo nähny, enkä haluakaan, mutta leffassa oon nähny näin tehtävän.
Entä miks ,kun vankia aletaan kuljettaa telotuskammioon, huudetaan "Death man walking!" ? (ainakin leffassa(eikä ollu miltään viiskytluvulta)). Meinaan vaan, että kai nyt kaikki paikalla olevat tietää, mitä tapahtuu niin miks turhaan tollasia huutelemaan?
Entä miks ,kun vankia aletaan kuljettaa telotuskammioon, huudetaan "Death man walking!" ? (ainakin leffassa(eikä ollu miltään viiskytluvulta)). Meinaan vaan, että kai nyt kaikki paikalla olevat tietää, mitä tapahtuu niin miks turhaan tollasia huutelemaan?
Se vaihto kuulemma harrastuksen parkouriin, tai niin ainakin sanoi tekevänsä treenipäiväkirjassaan.Eikö kukaan tiedä mitää?
Eikö kukaan tiedä mitää?
Hengissä mies on:DKuka sitten ei tiedä?Ei kaikki tiedä. Kyllä tuo on ihan lisäinformaation kannalta paras ratkaisu.