Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

En millään löytänyt nykyisiä Pakkis-kaupan aukioloaikoja, vaikka kuinka yritin etsiä niin p-store.fi-sivuilta kuin täältä haulla. :arvi:

Mitkä on huomisen aukioloajat?

Sähän olet täällä 24hoo, etkä tiedä kaupan kohtalosta.... ?

E: Vai oliko tuo vitsi?

Ööh. Ei ollu. Muistan vain sen, että joskus olen lukenut että aukioloajat on nykyisin vähän lyhyemmät kuin ennen. :nolo:

Tarkoitin Albertinkadulla olevaa myymälää, en sentään nettikauppaa. :D

Mulle on tää viinantrokauskuljetuskysymys myös täysi kysymysmerkki.. Paljonko saan tuoda Saksasta suomeen väkeviä viinoja (täysi-ikäisenä) ilman erilissiä lisämaksuja?

Mulle on tää viinantrokauskuljetuskysymys myös täysi kysymysmerkki.. Paljonko saan tuoda Saksasta suomeen väkeviä viinoja (täysi-ikäisenä) ilman erilissiä lisämaksuja?

"Omaan käyttöön"

Eli pakettiautollinen voi tehdä vähän tiukkaa, mutta eiköhän se yksi henkilöauton takakontti ole aika passeli yhdelle ihmiselle.

E. Tullin kanta voi tosin vaihdella aika lailla, mutta harvalla ihmisellä tuskin on varaa/tarvetta ostaa niin paljon viinaa kerralla.

Onko olemassa jotain hajustetta tai vastaavaa millä saisi vieraat kissat häädettyä pois? Terassilla alkanut yksi kissa säännöllisesti käymään. Terassin pehmustetuilla tuoleilla myös näkyy valkoisia karvoja joita kissa on jättänyt. Nyt pitäisi kissan vierailut saada lopetettua ennen kuin se alkaa kuseksimaan terassille.

Joskus olen nähnyt kaupoissa myytävän KissaStop-nimistä ainetta, tehosta ei omakohtaisia muistikuvia, vaikka faija taisi sitä joskus ostaa naapurin elikon karkoitukseen. Tee-se-itse-miehen valinta on kuitenkin sitrushedelmän kuoret, joita levittelemällä ongelma-alueelle kissojen pitäisi pysyä poissa.

Joskus olen nähnyt kaupoissa myytävän KissaStop-nimistä ainetta, tehosta ei omakohtaisia muistikuvia, vaikka faija taisi sitä joskus ostaa naapurin elikon karkoitukseen. Tee-se-itse-miehen valinta on kuitenkin sitrushedelmän kuoret, joita levittelemällä ongelma-alueelle kissojen pitäisi pysyä poissa.

Myös sellaista on kuin Get off -geeli. Ostin sitä vittuunnuksissani naapurille joka väitti minun kissani kuseksivan hänen salaateilleen. (Kirje oli anonyymi mutta tunnistettavissa, eikä muijalla ollut edes niitä salaatteja rivaripihallaan. Eikä mun leikattu kollini käynyt kuseksimassa hänen olohuoneen ikkunoilleen.. Ilmeisesti toimi, ainakin piti naapurin kaukana:D)

Miks kuolemaantuomitun ihoa puhdistetaan/pyyhitään sellasella rätillä ihan ku mitä tahansa piikkiä annettaessa ennen tuomion täytäntöönpanoa? En tosin oikeeta telotusta oo nähny, enkä haluakaan, mutta leffassa oon nähny näin tehtävän.

Entä miks ,kun vankia aletaan kuljettaa telotuskammioon, huudetaan "Death man walking!" ? (ainakin leffassa(eikä ollu miltään viiskytluvulta)). Meinaan vaan, että kai nyt kaikki paikalla olevat tietää, mitä tapahtuu niin miks turhaan tollasia huutelemaan?

Miks kuolemaantuomitun ihoa puhdistetaan/pyyhitään sellasella rätillä ihan ku mitä tahansa piikkiä annettaessa ennen tuomion täytäntöönpanoa? En tosin oikeeta telotusta oo nähny, enkä haluakaan, mutta leffassa oon nähny näin tehtävän.

Entä miks ,kun vankia aletaan kuljettaa telotuskammioon, huudetaan "Death man walking!" ? (ainakin leffassa(eikä ollu miltään viiskytluvulta)). Meinaan vaan, että kai nyt kaikki paikalla olevat tietää, mitä tapahtuu niin miks turhaan tollasia huutelemaan?

Veikkaan että sen takia huudetaan, jos huudetaan, että luo muissa pelkoa ja täten toimii esimerkkinä... Tosta putsauksesta en tiedä:D

Ei kaikki tiedä. Kyllä tuo on ihan lisäinformaation kannalta paras ratkaisu.

Ei kaikki tiedä. Kyllä tuo on ihan lisäinformaation kannalta paras ratkaisu.
Kuka sitten ei tiedä?

Mun tietääkseni tuomittu siirretään johonki odotusselliin joku aika ennen tuomion täytäntöönpanoa, eli ei sitä kuljeteta koko vankilan läpi kaikkien tuijotettavana ja solvattavana.

Vai oliks tää ny sit jotain ironiaa...:nolo:

Huomenna puhelin kauppaan ku alkaa mennä järki ton vanhan puhelimen toimimattomuuden kanssa. Kesällä oli vielä Nokia 9200i mut se jäi junan alle ja nyt ollu 3kk käytössä vanha 7210 joka alkaa puskeen akun osalta jo viimesiään. Eli hakusessa olis n.200e puhelin ja eipä mitään suurempia vaatimuksia ole niin suositelkaapa paras luuri mitä tolla budjetilla saa ?

Mulla on ainakin palvellu hyvin nokia 5500 sport, ainut puhelin mistä ei oo hajonnut näyttö ensimmäisen kuukauden aikana, joten ite pidän tuota ihan kohtalaisen fiksuna sijoituksena.
Omasta mielestäni ainut "miinus" on puhelimen pieni näyttö, mutta itse en ole koskaan ostosta katunu. Verkkokaupassa näky hintana 219€

Back
Ylös Bottom