Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Siis, laktoosi- etanoli-koe. Maksa pidetään etanolin avulla kiireisenä, ettei pääse hajottamaan galaktoosia liian nopeaan.

edit myös: jos jostain syystä (uskonto, ei muuten vaan halua tai eri tutkimus käytössä) niin alkoholia ei ole pakko kokeessa ottaa. Silloin mittaillaan arvoja 3 eri kertaa sormenpäästä. Tuo alkoholikoe on siis helpompi ja miellyttävämpi sekä potilaalle että henkilökunnalle :)

Korkeasti koulutetuilla on terveemmät elintavat ja he liikkuvat enemmän. Liikkumattomuuden haitat ja hyödyt ovat ihan yleistä tietoa eivätkä hirveäsi motivoi ihmisiä liikkumaan.

Eivätkä terveysalan ihmiset elä sen terveemmin kuin muu väestö.

Halusit varmaan sanoa, että liikkuvat eivät välttämättä elä sen pidempään kuin "liikkumattomat"?

edit myös: jos jostain syystä (uskonto, ei muuten vaan halua tai eri tutkimus käytössä) niin alkoholia ei ole pakko kokeessa ottaa. Silloin mittaillaan arvoja 3 eri kertaa sormenpäästä. Tuo alkoholikoe on siis helpompi ja miellyttävämpi sekä potilaalle että henkilökunnalle :)

Okei, mä taisin olla alaikänen sillon.

Juu, aika usein tosin lastenkin kohdalla otetaan tuo etanolikoe, koska jos muksu hangoittelee pahasti vastaan, mukavampi on ottaa kerran kuin 3 kertaa. Jotkut mammat on joskus vähän pöhnässä kun saavat paukun tyhjään mahaan. :D

Minulla on lasit, ajokortissa lukee tämä erityisehto, mutta jos ajan piilolinsseillä, niin mittaako poliisitäti näköni jollain taululla tuolla tien vieressä vai miten siinä toimitaan?

Minulla on kyllä tuollainen kortti, josta näkee millaiset vahvuudet piilolinsseissä on, mutta miten se poliisitäti tietää, kuinka huono näköni oikeasti on? Riittääkö tällainen kortti vai pääsenkö ihan poliisilaitokselle asti todistamaan näköäni?

Kyllä, olen :david:.

[nelo];1617461 sanoi:
Minulla on lasit, ajokortissa lukee tämä erityisehto, mutta jos ajan piilolinsseillä, niin mittaako poliisitäti näköni jollain taululla tuolla tien vieressä vai miten siinä toimitaan?

Minulla on kyllä tuollainen kortti, josta näkee millaiset vahvuudet piilolinsseissä on, mutta miten se poliisitäti tietää, kuinka huono näköni oikeasti on? Riittääkö tällainen kortti vai pääsenkö ihan poliisilaitokselle asti todistamaan näköäni?

veikkaan että saattavat tehdä jonkin yksinkertaisen näkötestin. mutta näkeehän sen jos sulla piilarit on päässä kun vähän tarkemmin katsoo. en sit tiedä onko mahdollista että vievät sut asemalle tarkempaan testiin, tieten ihan mahdollista.

[nelo];1617461 sanoi:

Missä muuten siellä ajokortissa tuo lasi merkintä on?

Estääkö/hidastaako rannetuet forkkujen kasvua?

[nelo];1617478 sanoi:
Erityisehdot: 01 (silmälasit)

[edit] liian myöhään, ei päässyt pätemään..

Onko jollain henk.koht. kokemusta, mitä tuollaisessa tilanteessa käytännössä tapahtuu?

Iteltä ko. merkintä löytyy myös.

Poliisiauton perällä oon istunu 6-7 kertaa ja muutamasti muuten ollu pysäytettynä (yht. ~10 kertaa) ja onkohan kerran kysyny, että "sulla vissiin on piilarit". Sen kummemmin ei ole tarkisteltu koskaan.

Viimeksi muokattu:
Iteltä ko. merkintä löytyy myös.

Poliisi auton perällä oon istunu 6-7 kertaa ja muutamasti muuten ollu pysäytettynä (yht. ~10 kertaa) ja onkohan kerran kysyny, että "sulla vissiin on piilarit". Sen kummemmin ei ole tarkisteltu koskaan.

Hyvä näin.

Sitten vain odottamaan, että joku pysäyttää. :D

Amorin apulainen asialla

Tiedättehän tapauksen: lähemmäs 60 v. kitkerä, elämää omasta mielestään liiaksi nähnyt, hiukan sulkeutunut naisihminen, joka on edelleen katkera menneisyytensä tapahtumista.

Nyt tällaiselle pitäisi etsiä mies. Kyllä. Tai siis, ei tämä rouva itse ole asiaa näin ilmaissut (ei kiinnosta "koska kaikki miehet on juoppoja"), mutta ajattelin, että se voisi tehdä rouvasta positiivisemman ja sitä kautta paremmin siedettävän.

Kysymykseni kuuluu: mistä tällainen naisihminen voisi löytää miehen? En yhtään osaa kuvitella, että mistä n. 60-vuotiaat, raivoraittiit, klassista musiikkia harrastavat ihmiset löytävät pk-seudulla toisiaan.

Ainoa paikka jonka olen keksinyt, on klassisen musiikin konsertit. Nekään eivät taida tulla kyseeseen (kuten ei teatteritkaan), koska tämä kohdehenkilömme on hiukan ujo ja arka.

Please, auttakaa minua ja tehkää elämästäni parempi, paritetaan tämä rouvaihminen jollekin kunnolliselle miehelle. Nyt apua, kertokaa että miten!!! :eek:

Tiedättehän tapauksen...

Palataanpas sittenkin takaisin siihen maailmanrauha toiveeseen...;)

Radiossa sanottiin, että tänä vuonna on tavallista vähemmän hyttysiä kuivan kesän takia, mitä vattua!?:eek: Kuivan kesän my ass, tuntuu, että joka helvetin päivä sataa vettä..

Voiko hammaslääkäriin soittaa ja sanoa, että en tule enään koskaan hammaslääkräiin peruuttakaa aikani. Viimeksi kun soitin lääkäri vaan varasi uuden ajan 2kk eteenpäin. Ei oikeen lääkäri kuullostanut iloselta kun sanoin, että "peruuta aikani soitan jos haluan uuden." Sano että ehei, laitan uuden ajan.

^Kysytkö ihan tosissas? Jos, niin nyt ollaan kyllä asian ytimessä...

Sanot sille vaan, että älä varaa uutta aikaa, kun en tuu. Ei se soita poliiseja sun perään hakemaan sua himasta, kyllä Suomessa saa omat hampinsa/ikenensä mädättää jos tahtoo.

edit: Carter lienee oikeessa.

Radiossa sanottiin, että tänä vuonna on tavallista vähemmän hyttysiä kuivan kesän takia, mitä vattua!?:eek: Kuivan kesän my ass, tuntuu, että joka helvetin päivä sataa vettä..

Eikö tuossa ole kyse siitä että viime kesä oli kuiva? Silloin ei ollu paljon lätököitä joihin hyttyset olis voinu munia jälkeläisiään tätä kesää varten. Korjatkaa jos olen ymmärtänyt väärin.

Eikö tuossa ole kyse siitä että viime kesä oli kuiva? Silloin ei ollu paljon lätököitä joihin hyttyset olis voinu munia jälkeläisiään tätä kesää varten. Korjatkaa jos olen ymmärtänyt väärin.

No tuon kyllä ymmärtäisin. Toi juttu oli YleX:n iltapäivän skabassa, joten mahdollistahan se on että Tuomas ja Olli puhuivat väärän kesän kuivuudesta..:rolleyes:

Voiko hammaslääkäriin soittaa ja sanoa, että en tule enään koskaan hammaslääkräiin peruuttakaa aikani. Viimeksi kun soitin lääkäri vaan varasi uuden ajan 2kk eteenpäin. Ei oikeen lääkäri kuullostanut iloselta kun sanoin, että "peruuta aikani soitan jos haluan uuden." Sano että ehei, laitan uuden ajan.

Heh. Totta hemmetissä voit lopettaa käynnit (olettaen että olet täysi-ikäinen etkä holhouksen alainen ;) ). En tosin suosittele.

Back
Ylös Bottom