Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Istun tässä autossa ja tuossa vieressä on bussi jonka kyljessä on mainos. Siinä lukee "Rahaa heti. Myy yrityksesi laskut.".
Mikä idea on ostaa laskuja?
Istun tässä autossa ja tuossa vieressä on bussi jonka kyljessä on mainos. Siinä lukee "Rahaa heti. Myy yrityksesi laskut.".
Mikä idea on ostaa laskuja?
Niinpä... onko miesten default-kusiasento sitten muka seisten? Jos samaa vessaa käyttää naisetkin niin on ihan kohteliasta olla mahdollisimman siivosti, eli istuen.
Sama idea kuin ostaa velkaa. Eli ostat myyntisaamisia halvemmalla kuin mitä on saatavaa.
joo jos tarttee rahaa heti mutta laskun eräpäivä on esim 2 viikon päästä, niin sit tuollainen firma ostaa ne laskut alihintaan ja ottaa osuutensa välistä.
Miksi aina kuulee valitusta (naisilta useimmin), jos vessan istuinrengas on ylhäällä?
Meinaan jos oikein ruvetaan miettimään asiaa, niin jätkät joutuvat nostamaan sen renkaan ja naisten tarvitsee vain tönäistä se alas. Kyllä se nostaminen on huomattavasti suurempi operaatio kuin laskeminen!
Itse en ole koskaan tätä ongelmaa tiedostanut vessoissa, siellä kun sattuu olemaan yleensä kiireellisempääkin tekemistä, mutta aina tätä toitotetaan suureen ääneen milloin missäkin (tuli mieleen Teoria miehistä -sarjan buffista).
Täma asia on siis ymmärretty väärin. On kyse hygieniasta ja se "naisten" asento on kaikista epähygienisin. Kaikki kannet alas!
Kyllä! Tilastoja minulla tähän ei ole antaa, mutta useammasta suunnasta olen kuullut, kuinka vessanpönttö pölläyttää ilmaan miljoonia ja biljoonia pikkubakteereja, kun vedät vessan (erityisesti) isomman hädän jälkeen; onhan tämä ihan loogistakin. Siellä on sitten sen jäljiltä hammasharjat ja muut pelit ja vehkeet periaatteessa jokaisen pytyn kannen sulkematta jättäneen henkilön paskassa. Hyhh.
Kyllä! Tilastoja minulla tähän ei ole antaa, mutta useammasta suunnasta olen kuullut, kuinka vessanpönttö pölläyttää ilmaan miljoonia ja biljoonia pikkubakteereja, kun vedät vessan (erityisesti) isomman hädän jälkeen; onhan tämä ihan loogistakin. Siellä on sitten sen jäljiltä hammasharjat ja muut pelit ja vehkeet periaatteessa jokaisen pytyn kannen sulkematta jättäneen henkilön paskassa. Hyhh.

Niinpä... onko miesten default-kusiasento sitten muka seisten? Jos samaa vessaa käyttää naisetkin niin on ihan kohteliasta olla mahdollisimman siivosti, eli istuen.
:lol2:
Jos ja kun pääset itsekin vessaa siivoamaan, niin on paljon kivempi siivota kun ei ole räiskeitä ympäriinsä.
Ettekai te tosissaan istualleen kuse? Sen mä ymmärrän, että joskus aamulla unenpöppörässä kusee istualtaan, mutta ei kai nyt sentään aina? Ja mites julkiset vessat, kusetteko pisuaariin vai menettekö mielummin pöntölle istumaan?
Mikä ongelma on istualteen kusemisessa? Vaikka sen tekisi vain sen takia, että tytöt tykkää.

No onhan se nyt tosi neitimäistä ja homojen hommaa tuo istualtaan kuseminen. Ei sitä nyt tosimies moista.
![]()
No onhan se nyt tosi neitimäistä ja homojen hommaa tuo istualtaan kuseminen. Ei sitä nyt tosimies moista.
![]()