Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mitä ihmettä tarkoittaa thyron? Yhteydessä thyronsauva tai thyronvaltikka en muista kumpi. Wikipedia ei tiennyt niin ajattelin jos Pakkis tietää.

Kysymys on varmaan hankala, mutta onko kellään mitään hajua / muistikuvaa että esittikö mainos-tv / MTV3 noita Tracey Ullman Show:n aikaisia Simpsons-klippejä aikoinaan, siis ennen kuin aloitti itse sarjan esittämisen? Esim. tämä http://www.youtube.com/watch?v=lb5V-02HBMU&mode=related&search= tuntuu niin kumman "tutulta".

IMDB:n mukaan Simpsonien Suomen ensi-ilta oli 26 elokuuta 1991, sarjan kotimaassa se oli pari vuotta aiemmin, ja TU-showssa ne klipit ehtivät pyöriä vissiin parin vuoden ajan.

No, tää on nimenomaan haisu/muistikuva, että minä ainakin olisin ensikosketuksen Simpsoneihin saanut nimenomaan Tracey Ullman -show:n klipeistä ja nimenomaan maikkarilta. Onhan tosta miltei 20 vuotta, että muisti saattaa toki tehdä tepposet. :)

Mitä ihmettä tarkoittaa thyron? Yhteydessä thyronsauva tai thyronvaltikka en muista kumpi. Wikipedia ei tiennyt niin ajattelin jos Pakkis tietää.

thyron näyttäis olevan jonkun sortin maksupääte pankki/luotto/ym korteille....

Ei oo tuo, ihan hyvä arvaus tosin! :)
Se ketä etin on vanhempi ukko, harmaat hiukset ja jykevämmät leuat ku tuolla. Vois kuvitella olevan joku eläkkeelle jäänyt USMC drill instructor.

Näytteli muutamia vuosia sitten tv-elokuvassa (?), jossa kuvataan pikkukaupungin illegal street race -skeneä.
Jos ei ollut tuo PahaTukan ehdottama Jeff Kober, niin miten olisi William Sadler?

2525906752.jpg

Kutsu mua sheriffiksi!

Edit. Hyvä minä, eihän tällä edes ole mitään reikää hampaiden välissä.. noh, jatketaan etsintöjä..

Jos ei ollut tuo PahaTukan ehdottama Jeff Kober, niin miten olisi William Sadler?

Kutsu mua sheriffiksi!

Edit. Hyvä minä, eihän tällä edes ole mitään reikää hampaiden välissä.. noh, jatketaan etsintöjä..

Juu, tuli taas kolme ihan hyvää arvausta, mutta ei ollut yksikään noista. Noi on kaikki melko kuuluisia näyttelijöitä, omasta mielestä kyseinen ukko ei ihan noin feimi ole.

Pärkele, käännän kohta koko IMDB:n ympäri... :D

Miksi aina kuulee valitusta (naisilta useimmin), jos vessan istuinrengas on ylhäällä?

Meinaan jos oikein ruvetaan miettimään asiaa, niin jätkät joutuvat nostamaan sen renkaan ja naisten tarvitsee vain tönäistä se alas. Kyllä se nostaminen on huomattavasti suurempi operaatio kuin laskeminen!

Itse en ole koskaan tätä ongelmaa tiedostanut vessoissa, siellä kun sattuu olemaan yleensä kiireellisempääkin tekemistä, mutta aina tätä toitotetaan suureen ääneen milloin missäkin (tuli mieleen Teoria miehistä -sarjan buffista).

Juu, tuli taas kolme ihan hyvää arvausta, mutta ei ollut yksikään noista. Noi on kaikki melko kuuluisia näyttelijöitä, omasta mielestä kyseinen ukko ei ihan noin feimi ole.

Pärkele, käännän kohta koko IMDB:n ympäri... :D

Voisko se olla vanha kunnon Ernest..?

http://www.bellflower.org/images/ernest_borgnaine_bw.jpg

http://www.capri-world.com/foto/Ernest_Borgnine.jpg

Eihän tuolla nyt niin jykevät leuat ole, mutta hampaiden väli on jääny itellekin mieleen..:D

Miksi aina kuulee valitusta (naisilta useimmin), jos vessan istuinrengas on ylhäällä?

Meinaan jos oikein ruvetaan miettimään asiaa, niin jätkät joutuvat nostamaan sen renkaan ja naisten tarvitsee vain tönäistä se alas. Kyllä se nostaminen on huomattavasti suurempi operaatio kuin laskeminen!
.

Tää nyt johtuu ihan vaan siitä, että naisilla on joku pakko valittaa -geeni :D

Paljonko maksaa Helsingin keskustassa hallissa autopaikka/kk?

150e ja ylöspäin. tässä korttelissa missä itse asun on taloyhtiöiden yhteisomistuksessa oleva parkkihalli jolloin asukkaille on pysäköinti puoleen hintaan. tuo 150e/kk on hinta ulkopuoliselle.

150e ja ylöspäin. tässä korttelissa missä itse asun on taloyhtiöiden yhteisomistuksessa oleva parkkihalli jolloin asukkaille on pysäköinti puoleen hintaan. tuo 150e/kk on hinta ulkopuoliselle.

Ihmettelin sitä vaan, että miten firmalla on varaa sponssata ilmeisesti kaikille halukkaille autopaikat.

Itse en ole koskaan tätä ongelmaa tiedostanut vessoissa, siellä kun sattuu olemaan yleensä kiireellisempääkin tekemistä, mutta aina tätä toitotetaan suureen ääneen milloin missäkin (tuli mieleen Teoria miehistä -sarjan buffista).
Juu mä olen kans ihmetellyt, että miksi se "default-asento" on muka alhaalla. Eihän siihen ole mitään perustelua, kun kuitenkin toinen osapuoli joutuu sitä liikuttamaan.

Moneskohan kausi ja jakso menossa suomessa Oz:ssa
Neljäs menossa... Ei mitenkään että katsoisin tai olisin jopa koukussa tai jotain... :rolleyes:

Helvetti. Olisi pitänyt lukea tarkemmin. Luin: Moneskohan kausi ja jakso menossa suomessa OC:ssa ja siihen tuo vastaus. Sen tiedon tunnustaminen noloa... :nolo:

Edit: Mutta vastaus kysymykseesi ObelixXx. Oz:issakin menossa tietääkseni neljäs tuotantokausi...

Juu mä olen kans ihmetellyt, että miksi se "default-asento" on muka alhaalla. Eihän siihen ole mitään perustelua, kun kuitenkin toinen osapuoli joutuu sitä liikuttamaan.

Vaikka olenkin mies niin musta se "default-asento" on kyllä alhaalla ja vieläpä kansi alhaalla/kiinni. Muutoinhan koko kannelle ei olisi mitään käyttöä kun ei se muotoilunsa puolesta mene edes nojasta. :)

Tämä on myös tasa-arvoisin valinta koska näinollen kaikkien pytylle haluavien pitää liikuttaa sitä tasapuolisesti.

Niinpä... onko miesten default-kusiasento sitten muka seisten? Jos samaa vessaa käyttää naisetkin niin on ihan kohteliasta olla mahdollisimman siivosti, eli istuen.

Back
Ylös Bottom