Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysymys on varmaan hankala, mutta onko kellään mitään hajua / muistikuvaa että esittikö mainos-tv / MTV3 noita Tracey Ullman Show:n aikaisia Simpsons-klippejä aikoinaan, siis ennen kuin aloitti itse sarjan esittämisen? Esim. tämä http://www.youtube.com/watch?v=lb5V-02HBMU&mode=related&search= tuntuu niin kumman "tutulta".
IMDB:n mukaan Simpsonien Suomen ensi-ilta oli 26 elokuuta 1991, sarjan kotimaassa se oli pari vuotta aiemmin, ja TU-showssa ne klipit ehtivät pyöriä vissiin parin vuoden ajan.

Mitä ihmettä tarkoittaa thyron? Yhteydessä thyronsauva tai thyronvaltikka en muista kumpi. Wikipedia ei tiennyt niin ajattelin jos Pakkis tietää.
Jos ei ollut tuo PahaTukan ehdottama Jeff Kober, niin miten olisi William Sadler?Ei oo tuo, ihan hyvä arvaus tosin!![]()
Se ketä etin on vanhempi ukko, harmaat hiukset ja jykevämmät leuat ku tuolla. Vois kuvitella olevan joku eläkkeelle jäänyt USMC drill instructor.
Näytteli muutamia vuosia sitten tv-elokuvassa (?), jossa kuvataan pikkukaupungin illegal street race -skeneä.
Mistä johtuu että kännissä aika menee niin nopeasti?
Jos ei ollut tuo PahaTukan ehdottama Jeff Kober, niin miten olisi William Sadler?
Kutsu mua sheriffiksi!
Edit. Hyvä minä, eihän tällä edes ole mitään reikää hampaiden välissä.. noh, jatketaan etsintöjä..
Juu, tuli taas kolme ihan hyvää arvausta, mutta ei ollut yksikään noista. Noi on kaikki melko kuuluisia näyttelijöitä, omasta mielestä kyseinen ukko ei ihan noin feimi ole.
Pärkele, käännän kohta koko IMDB:n ympäri... :D
Miksi aina kuulee valitusta (naisilta useimmin), jos vessan istuinrengas on ylhäällä?
Meinaan jos oikein ruvetaan miettimään asiaa, niin jätkät joutuvat nostamaan sen renkaan ja naisten tarvitsee vain tönäistä se alas. Kyllä se nostaminen on huomattavasti suurempi operaatio kuin laskeminen!
.
Moneskohan kausi ja jakso menossa suomessa Oz:ssa

Paljonko maksaa Helsingin keskustassa hallissa autopaikka/kk?
150e ja ylöspäin. tässä korttelissa missä itse asun on taloyhtiöiden yhteisomistuksessa oleva parkkihalli jolloin asukkaille on pysäköinti puoleen hintaan. tuo 150e/kk on hinta ulkopuoliselle.
Voisko se olla vanha kunnon Ernest..?
http://www.bellflower.org/images/ernest_borgnaine_bw.jpg
http://www.capri-world.com/foto/Ernest_Borgnine.jpg
Eihän tuolla nyt niin jykevät leuat ole, mutta hampaiden väli on jääny itellekin mieleen..:D
Juu mä olen kans ihmetellyt, että miksi se "default-asento" on muka alhaalla. Eihän siihen ole mitään perustelua, kun kuitenkin toinen osapuoli joutuu sitä liikuttamaan.Miksi aina kuulee valitusta (naisilta useimmin), jos vessan istuinrengas on ylhäällä?
Meinaan jos oikein ruvetaan miettimään asiaa, niin jätkät joutuvat nostamaan sen renkaan ja naisten tarvitsee vain tönäistä se alas. Kyllä se nostaminen on huomattavasti suurempi operaatio kuin laskeminen!
Itse en ole koskaan tätä ongelmaa tiedostanut vessoissa, siellä kun sattuu olemaan yleensä kiireellisempääkin tekemistä, mutta aina tätä toitotetaan suureen ääneen milloin missäkin (tuli mieleen Teoria miehistä -sarjan buffista).
Moneskohan kausi ja jakso menossa suomessa Oz:ssa
Neljäs menossa... Ei mitenkään että katsoisin tai olisin jopa koukussa tai jotain...![]()

Juu mä olen kans ihmetellyt, että miksi se "default-asento" on muka alhaalla. Eihän siihen ole mitään perustelua, kun kuitenkin toinen osapuoli joutuu sitä liikuttamaan.