Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hölkkääjä sanoi:miten pitää tyttöystävä useamman päivän hyvällä tuulella/ei vihaisena?![]()
Hilppa sanoi:Miks naiset on niin saatanan vaikeita ellei jopa mahdottomia???!:wall:
hölkkääjä sanoi:miten pitää tyttöystävä useamman päivän hyvällä tuulella/ei vihaisena?![]()
VelttoV sanoi:3. Koko ajan kysellä miksi se on vihainen.
kyllä mä tiiän miksi se on vihanen nytten elikkä nyt on se vaihe ku anellaan päiväkausia armoa siltä...hölkkääjä sanoi:miten pitää tyttöystävä useamman päivän hyvällä tuulella/ei vihaisena?![]()
60€/h + alv nuo tuppaavaat ainakin mun firmaa laskuttamaan.Grosskopf sanoi:Missä hinnoissa putkiremonttien kustannukset pyörii Helsingissä?
Triv sanoi:Ei ole täydellistä keskiarvoa miehen penikselle. Aina eri tutkimuksissa tulokset heittelee vähän.
suurimmalla osalla on
- kovana: 14cm - 16cm(-18cm)
- ympärysmitta: 12cm - 13cm
SniffDaddy sanoi:Täh? Toihan on jumalauta jo koivuhalko.
Eihän tuo ole kuin jos tekisi peukalolla ja etusormella ympyrän.SniffDaddy sanoi:Täh? Toihan on jumalauta jo koivuhalko.
Envision sanoi:Miten tuonne profileen saa kuvan lisättyä? En ymmärrä![]()
Pien Pirulaine sanoi:Mitä jos antasit sille kunnon kyytiä?? No ei vaiskaa, huono vitsi. Anna hänelle vaikka itsepoimittu kukkakimppu, niin varmasti ei näytä hapanta naamaa... ainakaan muutamaan päivään
hölkkääjä sanoi:siis ei oo ongelma et en huomioisi sitä tai sillee mut onnistun jotenki tyräsee kaiken huolella ilman et edes huomaan :jahas:
Ultimecia sanoi:Ympärysmitta, ei halkaisija.
Ihan normille kuulostaa mun mielestä, vaikken mikään penisspesialisti lienekään.

SniffDaddy sanoi:Niijoo, aattelin peenistä väärästä kulmasta.
Ja oot kyllä peenispesialisti. Ainaki viime yönä.![]()
... I aim to please :D .