Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kuljetusala sanoi:Mikä on siedätyshoito (allergiaan) englanniksi?
Art2 sanoi:Mistää löytyy Futiksen MM-kisojen kaavio
Art2 sanoi:Mistää löytyy Futiksen MM-kisojen kaavio
HarryG sanoi:Osaavatko kaikki naiset tehdä noita juttuja lanteillaan ja perseellään ku Shakira?
Mielenkiintoinen tapa hehkutella perversioitaanUltimecia sanoi:Ei. Terveisin nimimerkki "seiväs perseessä".

Tupla-J sanoi:Mielenkiintoinen tapa hehkutella perversioitaan![]()
Sä sanot noin vaan siks, että sä et oo nähnyt miten mä veivaan lantiotani, beibi. :whip:Ultimecia sanoi:Mun musiikki- ja miesmaulla on tullut enemmän treenattua tota niskanheiluttelua...
... ja hyvinhän se näkemäni mukaan onnistuu sinultakin ;).
Tupla-J sanoi:Sä sanot noin vaan siks, että sä et oo nähnyt miten mä veivaan lantiotani, beibi. :whip:
Jep, mutta mä kyllä muistan ton "Pitää kai sitten itsekin ottaa se seiväs perseestä ja alkaa harjoitella :D"-kohdan. ;)Ultimecia sanoi:Ens kerralla sitten?
En mä aatellu sitä suorittaa persettäni vatkaamalla, ei pelkoa. Muutenkin valikoin uhrini suhteellisen tarkasti, toistaiseksi ei ole tarvinnut niitä rankoja katkoa (ja vaikka olisi, epäilen, ettei mulle tule hirveetä hinkua sitä aiheetta toteuttaa).Tiedä kyllä uskallanko tulla mitään vatkauspyyntöjä sulle esittämään, jos olet jo selkärangankatkaisufiiliksellä valmiiksi liikenteessä.
Kiitos, on muuten harvinaisen vittumainen sana lausua...menee melkein väkisin sössötys-suhinaksi :DRipe sanoi:desensitization (myös desensitisation)