Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ultimecia sanoi:
Mun musiikki- ja miesmaulla on tullut enemmän treenattua tota niskanheiluttelua...

... ja hyvinhän se näkemäni mukaan onnistuu sinultakin ;).
Sä sanot noin vaan siks, että sä et oo nähnyt miten mä veivaan lantiotani, beibi. :whip:

Tupla-J sanoi:
Sä sanot noin vaan siks, että sä et oo nähnyt miten mä veivaan lantiotani, beibi. :whip:

Ens kerralla sitten? Tiedä kyllä uskallanko tulla mitään vatkauspyyntöjä sulle esittämään, jos olet jo selkärangankatkaisufiiliksellä valmiiksi liikenteessä. Pitää kai sitten itsekin ottaa se seiväs perseestä ja alkaa harjoitella :D.

Ultimecia sanoi:
Ens kerralla sitten?
Jep, mutta mä kyllä muistan ton "Pitää kai sitten itsekin ottaa se seiväs perseestä ja alkaa harjoitella :D"-kohdan. ;)
Tiedä kyllä uskallanko tulla mitään vatkauspyyntöjä sulle esittämään, jos olet jo selkärangankatkaisufiiliksellä valmiiksi liikenteessä.
En mä aatellu sitä suorittaa persettäni vatkaamalla, ei pelkoa. Muutenkin valikoin uhrini suhteellisen tarkasti, toistaiseksi ei ole tarvinnut niitä rankoja katkoa (ja vaikka olisi, epäilen, ettei mulle tule hirveetä hinkua sitä aiheetta toteuttaa).

Katoinpa tuossa atrian Possun kasler pihvejä marinaadissa mitä kohta syön, ni miksi ne on tehty sian niskasta?? ja miksi yhtenä ainesosana on maltodekstriini??? :eek:
ja nykyisin monissa eines liha ruuissa on myös soijaproteinii..
Minkä takia jotain maltoo laitetaan ruokiin?? mistä lie paskasta nuo eines ruuat tehty ku pitää lisäravinteita sinne tunkee :jahas:

Back
Ylös Bottom