Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

hölkkääjä sanoi:
miten pitää tyttöystävä useamman päivän hyvällä tuulella/ei vihaisena? :confused:

Joku vahva lääkitys?

No oikeasti mä sanon sulle elämän tarkoituksen, jos sä ton yhtälön ratkaiset.

Älä muista ehdottomasti:

1. Puhua punttitreeneistä jatkuvasti.
2. Kysyä onko sillä menkat.
3. Koko ajan kysellä miksi se on vihainen.

VelttoV sanoi:
3. Koko ajan kysellä miksi se on vihainen.

auttaisko tuo :eek: kyllä mä tiiän miksi se on vihanen nytten elikkä nyt on se vaihe ku anellaan päiväkausia armoa siltä...

e: välillä mä ihan kadehdin NGV:tä :D ei tarvi ainakaa tämmösistä asioista huolehtia! :P on nytte nii paska olo ettei ruokakaan maistu joten huomen aamulla painoa on 32.6kg

Triv sanoi:
Ei ole täydellistä keskiarvoa miehen penikselle. Aina eri tutkimuksissa tulokset heittelee vähän.

suurimmalla osalla on
- kovana: 14cm - 16cm(-18cm)
- ympärysmitta: 12cm - 13cm

Täh? Toihan on jumalauta jo koivuhalko.

hölkkääjä sanoi:
miten pitää tyttöystävä useamman päivän hyvällä tuulella/ei vihaisena? :confused:

Mitä jos antasit sille kunnon kyytiä?? No ei vaiskaa, huono vitsi. Anna hänelle vaikka itsepoimittu kukkakimppu, niin varmasti ei näytä hapanta naamaa... ainakaan muutamaan päivään

Pien Pirulaine sanoi:
Mitä jos antasit sille kunnon kyytiä?? No ei vaiskaa, huono vitsi. Anna hänelle vaikka itsepoimittu kukkakimppu, niin varmasti ei näytä hapanta naamaa... ainakaan muutamaan päivään

siis ei oo ongelma et en huomioisi sitä tai sillee mut onnistun jotenki tyräsee kaiken huolella ilman et edes huomaan :jahas:

hölkkääjä sanoi:
siis ei oo ongelma et en huomioisi sitä tai sillee mut onnistun jotenki tyräsee kaiken huolella ilman et edes huomaan :jahas:

Pikkuhiljaa alat jo huomatakin, että loogisuudella ja naisten ajatusmaailmalla ei ole mitään tekemistä keskenään.

Chicksisi voi olla ihan muuten vaan pahalla tuulella, eikä siihen sen enempiä selityksiä tarvita.

Toinen vaihtoehto on, ettei tämä tiedä itsekään, miksi on pahalla tuulella.

PS. Turha edes yrittää ymmärtää kaikkea.

Ultimecia sanoi:
Ympärysmitta, ei halkaisija.

Ihan normille kuulostaa mun mielestä, vaikken mikään penisspesialisti lienekään.

Niijoo, aattelin peenistä väärästä kulmasta.

Ja oot kyllä peenisspesialisti. Ainaki viime yönä. :hyper:

Back
Ylös Bottom