Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kuka myy tällaisia pukuja, kuin kaverilla on?

1297698.jpg

Miksi jos kesken kovan lenkin pitää vain parin metrin kävelytauon tai todella lyhyen (<30s), on tauon jälkeen paljon tuskasemman olosta lähteä liikkeelle?

Kuinka kauan ruokailun jälkeen pitää odottaa, että lenkin vaikutus olisi sama kuin jos olisi lähtenyt aamulla ennen aamiaista?

Mitä tulee ensimmäisenä vastaan jos lähtee työntämään sormea nenään? Eikö siinä jotain kuitenkin ole aivoja ennen.

Mistä saisi halvalla energiapatukoita? Nuo maximit maistuu parhaille :kuola:, mutta 2 € kappalehinta syö käteisvaroja turhan paljon :(

Repe_ sanoi:
Mistä saisi halvalla energiapatukoita? Nuo maximit maistuu parhaille :kuola:, mutta 2 € kappalehinta syö käteisvaroja turhan paljon :(

Itse olen ostanut Alpenin jogurtti-myslipatukoita. Maksavat 2,30e kuuden kappaleen laatikko. Löytyvät kaupoissa samasta hyllystä murojen ja myslien kanssa.

Ravintoarvot (/100g)

P: 5,4 g
HH: 71,8 g
R: 10,6 g
E: 404 kCal

Yksi patukka painaa 29 grammaa.

AM sanoi:
Miten nokian 6230i:stä saa kameran pitämän ärsyttävän äänen pois päältä kuvia otettaessa ?
Kamera päälle -> Valinn. -> Asetukset -> Kameran äänet

Tietääkö kukaan mistä saan edellisen lauantain lottonumerot siinä järjestyksessä kun ne arvottiin. Töissä lottopulloveikkaus ja joku kenties uhonti pienessä sievässä katella arvonnan, joten nyt ensimmäinen arvottu numero ei tiedossa... :wall:

Sunnuntai sanoi:
Tietääkö kukaan mistä saan edellisen lauantain lottonumerot siinä järjestyksessä kun ne arvottiin. Töissä lottopulloveikkaus ja joku kenties uhonti pienessä sievässä katella arvonnan, joten nyt ensimmäinen arvottu numero ei tiedossa... :wall:

www.veikkaus.fi

E: Jaa... siinä järjestyksessä kun ne arvottiin? Miksi se on tärkeätä

Meillä on töissä semmonen pulloarvonta jossa ekan numeron tietäjä saa sillä rahalla viinaksia mitä sattuu potissa olemaan. Veikkauksen asiakaspalvelustakin kysyin, sanoivat jotteivat tallenna numeroja arvonta järjestyksessä...

Sunnuntai sanoi:
Meillä on töissä semmonen pulloarvonta jossa ekan numeron tietäjä saa sillä rahalla viinaksia mitä sattuu potissa olemaan. Veikkauksen asiakaspalvelustakin kysyin, sanoivat jotteivat tallenna numeroja arvonta järjestyksessä...

Hehe, aika hauska idea :P Ehkä jollain täällä on merkittynä ylös numerot siinä järjestyksessä kuin pallot tipahteli. Toivottavasti saat edulliset humalatilat :D

teemupii sanoi:
Mistä tulee sanonnat "paskan marjat" ja "v*ttujen kevät"?

paskan marjat ainaki oli joskus kauan sitte ku mummojen mummot keräs puolukoita ja sit sinne vatiin eksyi myös sellasii mustia marjoja nii ne on paskan marjoja :david:

mölliskö sanoi:
Kiitos! <3
Mää olin ihan varma että se on tissit.....:D

Hoho! Sama kun mä menin ensimmäisiä kertoja chattiin, joku näytti mulle \o/

luulin, että se oli pillu. :lol2:

Naene sanoi:
Hoho! Sama kun mä menin ensimmäisiä kertoja chattiin, joku näytti mulle \o/

luulin, että se oli pillu. :lol2:
No mikä se tuo sitten on??!! Muutaman kerran on tullu vastaan ja ei mitään hajua..... Joku LOL? :nolo:

mölliskö sanoi:
No mikä se tuo sitten on??!! Muutaman kerran on tullu vastaan ja ei mitään hajua..... Joku LOL? :nolo:

Ei kun se taitaa olla joku jolla on molemmat kädet ilmassa. Toisin kun tällä häiskällä o/ jolla on vain yksi käsi ilmassa. Söpöä 8)

Back
Ylös Bottom