Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
, mutta 2 € kappalehinta syö käteisvaroja turhan paljon :(Repe_ sanoi:Mistä saisi halvalla energiapatukoita? Nuo maximit maistuu parhaille, mutta 2 € kappalehinta syö käteisvaroja turhan paljon :(
Kamera päälle -> Valinn. -> Asetukset -> Kameran äänetAM sanoi:Miten nokian 6230i:stä saa kameran pitämän ärsyttävän äänen pois päältä kuvia otettaessa ?
BadHair sanoi:Kamera päälle -> Valinn. -> Asetukset -> Kameran äänet
Noi on hyviä ja halpoja.Itekin olen noita ostanut ja käytän salilla ja pitkille lenkeille otan mukaan...seppo-x sanoi:Itse olen ostanut Alpenin jogurtti-myslipatukoita.
Sunnuntai sanoi:Tietääkö kukaan mistä saan edellisen lauantain lottonumerot siinä järjestyksessä kun ne arvottiin. Töissä lottopulloveikkaus ja joku kenties uhonti pienessä sievässä katella arvonnan, joten nyt ensimmäinen arvottu numero ei tiedossa... :wall:
Sunnuntai sanoi:Meillä on töissä semmonen pulloarvonta jossa ekan numeron tietäjä saa sillä rahalla viinaksia mitä sattuu potissa olemaan. Veikkauksen asiakaspalvelustakin kysyin, sanoivat jotteivat tallenna numeroja arvonta järjestyksessä...
teemupii sanoi:Mistä tulee sanonnat "paskan marjat" ja "v*ttujen kevät"?

Se on jäätelötötterömölliskö sanoi:Mitä hemmettiä tuo merkki tarkoittaa---> <3 ??
Ei vanaha taas ymmärrä......![]()
Kiitos! <3Pesupallo sanoi:Se on jäätelötötterö
No ei, se on syrän :haart:
mölliskö sanoi:Kiitos! <3
Mää olin ihan varma että se on tissit.....:D
No mikä se tuo sitten on??!! Muutaman kerran on tullu vastaan ja ei mitään hajua..... Joku LOL?Naene sanoi:Hoho! Sama kun mä menin ensimmäisiä kertoja chattiin, joku näytti mulle \o/
luulin, että se oli pillu. :lol2:

mölliskö sanoi:No mikä se tuo sitten on??!! Muutaman kerran on tullu vastaan ja ei mitään hajua..... Joku LOL?![]()