AM sanoi:Plus valkoinen kaulaliina jos ihan kaavan mukaan mennään.
Valkoinen kaulaliina, jos olet arkunkantajana. Silloin myös lakki ja mustat käsineet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
AM sanoi:Plus valkoinen kaulaliina jos ihan kaavan mukaan mennään.
AM sanoi:Onko kaupat auki tänään ? Luuri lopetti toiminnan ja uutta pitäisi saada.
Juu sitähän minäkin. Kiitti AM ja Ironbar. Oletteko muuten huomannu että täysin mustia solmioita ilman kuviointia on vaikea löytää..Ironbar sanoi:Tai musta jos ihan kaavan mukaan mennään.
Timba79 sanoi:Jos menet lastenvaunujen kanssa yksinäsi bussiin, niin sinunhan on mentävä yleensä siitä keskiovesta sisään. Pitääkö käydä itse maksamassa se bussimatka vai onko kuskin tultava rahastamaan asiakas vaunuineen siihen keskipaikalle? Jostain olisi tällainen käsitys, että sen kuskin pitäisi perse penkistä nostaa, mutta olenko väärässä?
Marcules sanoi:Lastenvaunujen kanssa pääsee ilmaiseksi ainakin pääkaupunkiseudulla.
Timba79 sanoi:Jyväskylässä maksaa, eli ei auta tuo.
Bree sanoi:Mutta seriously, ainakin täällä pk-seudulla on aika paljon niitä jotka ottavat (tyhjät)lastenvaunut mukaan kauppareissulle päästäkseen bussissa ilmaiseksi... Musta bussikuski voisi kyllä odottaa sen verran että vaunun kanssa olevat kerkeää käydä maksamassa.
Naene sanoi:käsittääkseni lastenvaunut ovat jo niin kallis investointi, ettei ihmisillä niitä kärryjä kamalasti tyhjän päällä ole, myyvät eteenpäin kun eivät enää tarvitse.

Bree sanoi:Mutta seriously, ainakin täällä pk-seudulla on aika paljon niitä jotka ottavat (tyhjät)lastenvaunut mukaan kauppareissulle päästäkseen bussissa ilmaiseksi... Musta bussikuski voisi kyllä odottaa sen verran että vaunun kanssa olevat kerkeää käydä maksamassa.
Slarto sanoi:Luin koko thredin läpi. Onko minulla liikaa vapaa-aikaa?
Potsie sanoi:Mistä löytyy semmosia,yleensä auton kojelaudassa olevia,pikkusia lannetta vatkaavia Elvis-figuureja?
Potsie sanoi:Mistä löytyy semmosia,yleensä auton kojelaudassa olevia,pikkusia lannetta vatkaavia Elvis-figuureja?
Slarto sanoi:Luin koko thredin läpi. Onko minulla liikaa vapaa-aikaa?