Aarne sanoi:Mikä on vilma-liinan avattaren arvoituksen vastaus?![]()
ooh, se olikin vaihtunut siitä pantavasta miehenperseestä vastaavaan naisenperseeseen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aarne sanoi:Mikä on vilma-liinan avattaren arvoituksen vastaus?![]()

BadHair sanoi:Onko Total13:sta nickiä innoittanut tämä?
Integrandi sanoi:No eiköhän ne voi ihan itse päättää kuka omissa tiloissa hengailee. Varsinkin kun tästä on tiedotettu etukäteen.
Ultimecia sanoi:Monelta se pizzamesta menee kiinni? Jos menee vaikka 22.30, on ihan järkevää ettei tasalta enää oteta paikan päälle ketään syömään, että saavat suljettua oikeaan aikaan.
AM sanoi:Mieltäni tässä jutussa lähinnä kutittelee se seikka, että väittävät lain näin sanovan.
kas-vain sanoi:-- Toinen vaihtoehto on, että talon järjestyssääntöjä on tulkittu oudosti. Yleensähän talon järejestyssäännöissä on hiljaisuus 22/23-06/07 välisenä aikana.
AM sanoi:Mieltäni tässä jutussa lähinnä kutittelee se seikka, että väittävät lain näin sanovan.
Koska kännit on tärkein asia maailmassa.Tähtityttö sanoi:Miksi viina/kalja/kännit ylipäätään on miehille naisiakin tärkeämpää (vai onko, ymmärränkö vain väärin?)? Perkele, sanon minä!:curs:
Tähtityttö sanoi:Miksi viina/kalja/kännit ylipäätään on miehille naisiakin tärkeämpää (vai onko, ymmärränkö vain väärin?)? Perkele, sanon minä!:curs:
randomi sanoi:Tuli ostettua saunaan tuollainen ilmeisesti tervalla (?) käsitelty puinen löylykippo.
Ei kaupassa tullut ajateltua, että tuo aromi olisi noin voimakas, huomioin vain tyylikkään värin... nyt kylppäri löyhkää metsäpalolta 24/7 vaikka saunomisesta on jo 3 päivää.
Eli millä pääsen eroon tuosta karmeasta lemusta? Entä lieveneekö tuo tuoksun erittyminen ajan mittaan siedettävälle tasolle? Mites tuollaista tervattua kippoa pitäisi käsitellä ja säilyttää, esim. voiko jättää saunaan kuivana, kun lopettanut löylyttelyt vai pitäisikö jättää sisään vettä?

nco sanoi:Koska kännit on tärkein asia maailmassa.
:
Tähtityttö sanoi:Niin, olen kyllä (valitettavasti) huomannut, mutta MIKSI?
Mikä on sulla se raja, jolloin tunnet viinan menevän parisuhteen edelle?Tähtityttö sanoi:Miksi viina/kalja/kännit ylipäätään on miehille naisiakin tärkeämpää (vai onko, ymmärränkö vain väärin?)? Perkele, sanon minä!:curs:
ace-oo- sanoi:Mikä on sulla se raja, jolloin tunnet viinan menevän parisuhteen edelle?
Naene sanoi:Laita itsekin alkoholi miehen edelle. Ainakin sulla on sitten hauskaa kun odottelet miestä baarista... jos sitten enää jaksat odotella :lol2:
Tähtityttö sanoi:Kyllä, tähän yhdyn!:D :D
nim. yksi viinipullo jo juotuna..
Naene sanoi:Hehee! Oikein, ettei vaan mene sitten vapaa-aika pilalle :D