Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onko Total13:sta nickiä innoittanut tämä?

Integrandi sanoi:
No eiköhän ne voi ihan itse päättää kuka omissa tiloissa hengailee. Varsinkin kun tästä on tiedotettu etukäteen.

Siitähän ei ole tiedotettu etukäteen. Sen saa kuulla siinä vaiheessa, kun iskevät ruuat käteen.

Ultimecia sanoi:
Monelta se pizzamesta menee kiinni? Jos menee vaikka 22.30, on ihan järkevää ettei tasalta enää oteta paikan päälle ketään syömään, että saavat suljettua oikeaan aikaan.

Kiinni menee siinä 0500-0530.

edit.

Mieltäni tässä jutussa lähinnä kutittelee se seikka, että väittävät lain näin sanovan.

AM sanoi:
Mieltäni tässä jutussa lähinnä kutittelee se seikka, että väittävät lain näin sanovan.

Onkohan paikan pitäjät lukenut lakia hieman oman tulkinnan mukaan. Kotirauhahan on 22/23-06 välisenä aikana jospa luulevat sen tarkoittavan ettei saa syödä sisällä. Toinen vaihtoehto on, että talon järjestyssääntöjä on tulkittu oudosti. Yleensähän talon järejestyssäännöissä on hiljaisuus 22/23-06/07 välisenä aikana.

AM sanoi:

Lakiin on myös helppo vedota häätäessä humalaisia ihmisiä ulos. Ts. voi olla vaan helevetin hyvä tekosyy. Ei ole käsillä hyvää lakiopusta ja elinkeinojuttuja, mutta sehän voi myös olla että heillä ei ole ravintola-lupaa yötunneille? Joku enemmän aiheeseen perehtynyt voi tuota valoittaa, nuo toimilupahakemukset yms. on aika viidakko.

Miksi viina/kalja/kännit ylipäätään on miehille naisiakin tärkeämpää (vai onko, ymmärränkö vain väärin?)? Perkele, sanon minä!:curs:

Tähtityttö sanoi:
Miksi viina/kalja/kännit ylipäätään on miehille naisiakin tärkeämpää (vai onko, ymmärränkö vain väärin?)? Perkele, sanon minä!:curs:
Koska kännit on tärkein asia maailmassa.
Miehen ja kännin väliin ei tule naisen menemän. :kippis1:

Tähtityttö sanoi:

Eiks miehet juo juuri naisten takia? Naiset on meille niin tärkeitä että se saa meidät juomaan... hmmm..

randomi sanoi:
Tuli ostettua saunaan tuollainen ilmeisesti tervalla (?) käsitelty puinen löylykippo.
Ei kaupassa tullut ajateltua, että tuo aromi olisi noin voimakas, huomioin vain tyylikkään värin... nyt kylppäri löyhkää metsäpalolta 24/7 vaikka saunomisesta on jo 3 päivää.

Eli millä pääsen eroon tuosta karmeasta lemusta? Entä lieveneekö tuo tuoksun erittyminen ajan mittaan siedettävälle tasolle? Mites tuollaista tervattua kippoa pitäisi käsitellä ja säilyttää, esim. voiko jättää saunaan kuivana, kun lopettanut löylyttelyt vai pitäisikö jättää sisään vettä?

Höh. Miksi pitäisi päästä eroon tervan TUOKSUSTA?? Eihän maailmassa mikään voita tervan hienostunutta aromia..:kuola:

Kaikki piereskelee, mutta pierut haisevat erilaisille. Muodostuuko pierun haju erilaisesta kaasukoostumuksesta/seoksesta?

Jos erilaisia pieruja keräisi talteen johonkin säiliöön, sekoittuvatko ne niin että muodostuu sellainen "universaali" pierun haju?

Tärkeä asia.

Tähtityttö sanoi:
Niin, olen kyllä (valitettavasti) huomannut, mutta MIKSI?

Laita itsekin alkoholi miehen edelle. Ainakin sulla on sitten hauskaa kun odottelet miestä baarista... jos sitten enää jaksat odotella :lol2:

Tähtityttö sanoi:
Mikä on sulla se raja, jolloin tunnet viinan menevän parisuhteen edelle?

ace-oo- sanoi:
Mikä on sulla se raja, jolloin tunnet viinan menevän parisuhteen edelle?

Ok, olen itsekin nyt kännissä (miehen vika, sanon mä:D ), joten sekavaa tulee selitys, mutta.
Mulla on AINA töitä.
Sitten ylättäen MM-kisojen alla saankin vapaapäivän. JEE!
Mua yritetään houkutella (yli)töihin ja kieltäydyn. Ei tee hyvää, meikäläinen kun aina suostuu ottamaan kaikki tarjotut duunit, minkäs teet. No, edelleen vapaapäivä säilyy, ja ollaan sovittu miehen kanssa, että tehdään kaikenlaista kivaa (=toki muutakin, kuin seksiä). Eli todella suunnitellaan YHDESSÄ mitä tehdään. No, sitten tulee kännykkään miehellä viesti, että olis "edustuskeikkaa" (kaveri on duunissa eräällä tunnetulla skeitti vaatemerkillä" eli edustetaan ja ilmasta viinaa ja safkaa jne. No, reilusti avo sentään kysyy multa, mitä mieltä oon, ja tietysti vedän herneet nenään, koska JÄRKKÄSIN itselleni vapaapäivän (duunia olis ollut tarjolla). Eli huomenna "pidetään kivaa", mutta tod. näk. avo mököttää koko helvetin päivän, koska ei saanut viinojaan. En jaksa selittää enempää, ehkä täsät sai jonkun kuvan. Perkele edelleen, sanon mä.

Tähtityttö sanoi:
Kyllä, tähän yhdyn!:D :D

nim. yksi viinipullo jo juotuna..

Hehee! Oikein, ettei vaan mene sitten vapaa-aika pilalle :D

Back
Ylös Bottom