Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mistä johtuu, että vasen korvani rätisee ja alkaa sattua kun kuuntelen esim. autossa vähänkin kovempaa musiikkia tai koulussa muuten meteliä, tai ihan missä vaan, vähänkin suurempi ääni / jatkuvaa ääntä niin alkaa korva vetistelemään, rätisemään ja tuntuu iljettävältä.
Tätä jatkunut jo varmaan 2-3 vuotta. Oikeassa korvassa tätä ongelmaa ei ole. Vasemmassa kyllä.
Kun se rätinä tulee niin alkaa silmät oikein vuotaa, se ei oikeastaan SATU vaan se tuntuu vain oudolta, rätisee paukkuu ja vuotaa jotain nestettä.
Aamuisin tuo on kaikkein pahinta, iltaa/yötä kohden ongelman herkkyys vähenee eikä se tule niin helpolla.

Kukaan muu kokenut vastaavaa??

EDIT: Nyt kun tarkemmin mietin niin tätä on ollut ala-asteesta saakka, muistan vielä ne kamalat nokkahuilumusiikkitunnit kun eihän sitä kestänyt sitten millään kun vasen korva......

ja sami-i: siihen tottuu, harjoittele! Kuuman suihkun kanssa tapahtuu myös sensorista adaptaatiota. Jos muijas kääntää pikkuhiljaa hanaa kuumemmalle suihkussa ollessaan, niin eihän se sille tunnu yhtä kuumalta kuin toiselle joka menee siihen kylmiltään.

Tarkotin nyt lähinnä, et jos ollaan menossa kylpyyn, ettei kumpikaan ole ollut suihkussa, niin minusta se vesi on monesti ihan hirveän kuumaa. Muija taas pulahtaa sinne niinku mitään ei olis.

Ja mikä saavutus se on, että polttaa suustaan tuntoaistin pilalle? Ei kai nyt normaali ihminen pysty juomaan suoraan keittimestä otettua kahvia, sehän on varmaan ainakin 70-80 astetta kuumaa?

Oon kyllä kysyny monta kertaa, et mitä järkee polttaa suu, mutta ei kuulemma ole liian kuumaa...

Ihan vaan huvikseen olen koittanut juoda, kiinnosti tietää vain et voiko tollasta harjoitella.

saako nykyään yli metrin mittaisia teräsviivaimia?

Voi saatana mä oon neiti!

Muija juo kahvinsa aina mustana, tavallisesti hörppää ekan hörpyn kupista heti pannusta kaadettuna. Mä oon monesti koittanu juoda mustaa kahvia vastakaadettuna, mutta se on ihan liian kuumaa juotavaksi. Eli minkä takia minä en voi juoda sitä mustaa suoraa pannusta kaadettuna, mutta muijalla ei oo mitään vaikeuksia? Tottuuko suu tuohon kuumaan, ku se on juonu aina kahvin mustana? :D

Ja toinen juttu ku oon joskus käyny sen kaa kylvyssä (:rock:), nii se vesiki on nii kuumaa monesti, että ihan hirvittää mennä. Muijalla taas ei mitään ongelmaa! :D:D Onko mulla jotenki herkempi tuntoaisti vai oonko vaan neiti? :jahas:

Hähähää taas se vittuilee tuosta ku yritin juoda tuota kahvia ja oli pakko sylkeä pois! Eeieieieie suu palo taas...
Mulla oli aikoinaan kans emäntä joka tiskasi melkein "kiehuvalla" vedellä. Tämä siis mun mielestä. Ei puhettakaan, että olisin voinut laittaa käsiä sinne tiskialtaaseen, kun exä oli laskenut veden.

Kai naisilla on vaan jossain asioissa korkeampi kipukynnys.

Mulla oli aikoinaan kans emäntä joka tiskasi melkein "kiehuvalla" vedellä. Tämä siis mun mielestä. Ei puhettakaan, että olisin voinut laittaa käsiä sinne tiskialtaaseen, kun exä oli laskenut veden.

Hanoista tulee yleensä max. 70 asteista vettä, että ei se nyt ihan kiehuvaa ole. Tosin tuokin kyllä aiheuttanee pientä kuumotusta :D

Onko kyseessä sama muija, joka Hero's sarjassa chearleederinä? :)

Saako Tampereen Nekalaan Elisan laajakaista superia? Ei löydy elisan sivuilta, eikä googlettamalla ja asiakaspalvelu ei oo vaihtoehto, koska lähden nyt töihin. Moro ja kiitos :)

Jos joku on kuunnellu Radio Rockin "Night of the vampires" ohjelmaa niin mikä on biisin nimi ja esittäjä, joka soi siinä mainoksessa... Night of the vampires...?

Kyse on tietämykseni mukaan just siitä että henkilö voi tottua kuumempaa veteen. Otetaampa esimerkiks kokit joiden oon tiettävästi kattonu jopa nappaavan paljain käsin kiehuvasta vedestä jotain jne. Uskoisin että juomisen kanssa on ihan sama, alat juomaa joka ikinen aamu sen samankupin kahvia ja koitat aina ottaa hörppyä mahollisimman kuumana ni eiköhän se ala menee sopivan ajan päästä koko kahvi yhtä kuumana.

Ja tosta hana jutusta ni hanasta ei kyllä pitäis 65 asteista vettä missään nimessä, mutta omaan käteen sekin kyllä tuntuu jo kiehuvalta.

Nyt noin 10 tuntia oikea korva soinu keikan takia, vasen korvassa ei enää, kuinka kauan tätä voi kestää?

Itsekin olen pitänyt keitettyä riisiä ihan hyvin säilyvänä, vaikkakin pahana. Mutta briteissä on kaikilla sellainen käsitys, että keitetty riisi ei ole säilyvää vaan siihen pesiytyy kaikenmaailman bakteereja, joten jos riisiä jää yli, se heitettiin aina pois. En kyllä koskaan tajunnut miksi, tein niin koska muutkin teki. Hyvää halpaa opiskelijasafkaa olisi muuten rodeen heittänyt... :P
Ja muistan, että aina kun joku sai vatsataudin, syytettiin ravintoloiden riisiä, että riisi ei ollut tuoretta vaan siinä kytee ruokamyrkytystä aiheuttavia mömmöjä. Itse varon mielummin kastikkeita kun riisiä.
Vai oliko mun kämppikset aina vaan jotenkin outoja riisikammoisia ihmisiä, tiedä sitten.

Mitäs muita Gigantin tapaisia nettisivuja on netissä, mistä löytää lähes kaiken kotiinsa tarpeellisen elektroniikan + muuta. Eli nettikauppaa haetaan mistä kaikki tarpeellinen, tv, keittiö, wc. Eli jos tiedätte jotain senkaltaisia nettisivuja niin kertokaa.

Mitäs muita Gigantin tapaisia nettisivuja on netissä, mistä löytää lähes kaiken kotiinsa tarpeellisen elektroniikan + muuta. Eli nettikauppaa haetaan mistä kaikki tarpeellinen, tv, keittiö, wc. Eli jos tiedätte jotain senkaltaisia nettisivuja niin kertokaa.

Netanttila
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/FrontPageDisplay?storeId=1444&catalogId=1444

Kodin Ykkönen
http://www.kodin1.com/webapp/wcs/st...00&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3030000

Nuo nyt tuossa hätäseen tuli mieleen.

Back
Ylös Bottom