Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kuka on Gisele?
Minun Messengerini on aina sitä mieltä, että minulla on yksi odottava pyyntö. Joku helvetin Gisele tahtoo vaihtaa yhteystietoja tjsp. Tämä niin kauan kuin muistan riippumatta Messengerin versioista. Oli pakko avata punkkupullo, kun asia ahdistaa niin.

Kuka on Gisele?
Minun Messengerini on aina sitä mieltä, että minulla on yksi odottava pyyntö. Joku helvetin Gisele tahtoo vaihtaa yhteystietoja tjsp. Tämä niin kauan kuin muistan riippumatta Messengerin versioista. Oli pakko avata punkkupullo, kun asia ahdistaa niin.
Josse on vaik Bundchen? :eek:

Kuka on Gisele?

BĂĽndchen? Melkein kannattas vastata..

gisele_bundchen_1.jpg

-EDIT- Hidas. :D

Ja mahdollisuus oli 1:6.5mrd :david:

So your telling me THERE IS A CHANCE?!

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/KX5jNnDMfxA"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/KX5jNnDMfxA" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Mikä on paras nettisivu katsoa telkkariohjelmat?
Vertailin Telkku.fi ja Telvis.fi ohjelmatietoja ja aikatauluja, niin Discovery-kanavien kohdalla ne erosi toisistaan.Digiboksissa ei välttämättä toimi myöskään EPG, niin hankala ajottaa katteluja.
Jokin noissa maksukanavissa bugaa.

mistä johtuu että silloin kun ottaa kovat löylyt (nahka palaa, sauna syttyy nurkasta tuleen ja mottoripyöräjengiläiset kapuavat alalauteille) ja happikin alkaa loppua, niin silloin kun sitä happea lopulta saa (menee vaikka ulos) niin tulee huimausolotila ja tälläista?

mistä johtuu että silloin kun ottaa kovat löylyt (nahka palaa, sauna syttyy nurkasta tuleen ja mottoripyöräjengiläiset kapuavat alalauteille) ja happikin alkaa loppua, niin silloin kun sitä happea lopulta saa (menee vaikka ulos) niin tulee huimausolotila ja tälläista?

Verenpaine ero

johtuukos tää verenpaineen vaihtelu nyt sitten lämmöstä vai siitä ettei happea saa tarpeeksi?

lämmöstä happee on tarpeeks vaikka ois 1000 asteista ilmaa, ei se ilma mihinkään katoa Newtonin 1. lain mukaan

kaikkea sitä oppii.niin mutta siis, kun eikös kylmässä ilmassa happipitoisuus ole kuitenkin suurempi, ja näin ollen kuumassa pienempi? jasiis kyllähänsiellä nyt hengissä pysyy mutta huomaahan sen eri saunoissakin että joissainns. loppuu happi kesken.

Back
Ylös Bottom