Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ne liikkuu aina, paitsi kesäisin.Liikkuuko tv-lipatarkastajat viikonloppuisin vai pelkästään arkena?
Josse on vaik Bundchen?Kuka on Gisele?
Minun Messengerini on aina sitä mieltä, että minulla on yksi odottava pyyntö. Joku helvetin Gisele tahtoo vaihtaa yhteystietoja tjsp. Tämä niin kauan kuin muistan riippumatta Messengerin versioista. Oli pakko avata punkkupullo, kun asia ahdistaa niin.

Kuka on Gisele?
Minun Messengerini on aina sitä mieltä, että minulla on yksi odottava pyyntö. Joku helvetin Gisele tahtoo vaihtaa yhteystietoja tjsp. Tämä niin kauan kuin muistan riippumatta Messengerin versioista. Oli pakko avata punkkupullo, kun asia ahdistaa niin.
Ja mahdollisuus oli 1:6.5mrd![]()
:lol2:Ja mahdollisuus oli 1:6.5mrd![]()

mistä johtuu että silloin kun ottaa kovat löylyt (nahka palaa, sauna syttyy nurkasta tuleen ja mottoripyöräjengiläiset kapuavat alalauteille) ja happikin alkaa loppua, niin silloin kun sitä happea lopulta saa (menee vaikka ulos) niin tulee huimausolotila ja tälläista?
johtuukos tää verenpaineen vaihtelu nyt sitten lämmöstä vai siitä ettei happea saa tarpeeksi?