Mutta jos vaikka nyt irtisanoisin kämpän ja laittaisin irtisanomispäiväksi 1.11.2006, niin pitäisisikö maksaa vuokra tuolta marraskuun ekalta päivältä?
Uskoisin, että vuokra maksetaan myös irtisanomispäivältä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta jos vaikka nyt irtisanoisin kämpän ja laittaisin irtisanomispäiväksi 1.11.2006, niin pitäisisikö maksaa vuokra tuolta marraskuun ekalta päivältä?

Mistä tietää että televisio hajoaa??
Mulla on vanha tv, joka tänä aamuna alkoi pelkästään MTV3-kanavalla tekemään "vaakaraitoja" jotka sirisee. Ok, huonosti selitetty, mutta siis eripaksuisia vaakasuuntaan olevia välkkyviä raitoja koko ruudun täydeltä. Kuvaa pystyy kyllä about katsomaan, muilla kanavilla ei ole mitään ongelmia.
Vai onko tv:kin todennut, että kolmoselta tulee yleensä pelkkää schaissea...?![]()
juovamuuntaja ongelmat
... kuulostaa pahalta jo pelkkä sana! Jos joku keksii vian, toivottavasti voisi kertoa myös sen, josko sitä voi korjauttaa ammattilaisella, ts. onko mitään järkeä maksaa korjauksesta.
Mistä johtuu, että lenkin jälkeen hampaisiin ja huulien sisäpinnoille tulee sellainen kevyesti "karhea" plakkimainen pinta, vaikka hampaat olisi pesty juuri ennen lenkkiä? Jotenkin yhdistän tämän lenkillä tapahtuvaan syljen erittymiseen, mutta silti... mistä moinen? Tätä ei tapahdu joka lenkin jälkeen, vaan yleensä hiukan kovempien lenkkien jälkeen.
Muoks: Mitä siinä syljessä on sitten erilaista verrattuna normitilanteeseen?
Selittäkää mulle nopeusketteryys. En löydä edes googlella. Hävettää kysyä tällaista kun pitäisi tietää.. mutta nyt pikaisia vastauksia, kiitos!
)Hyvä nopeusketteryys = hyvä koordinaatiokyky (nopeassa) liikkeessä? (En oo varma, mutta valistunut arvaus.)
Noi on just noita juttuja, joita käytetään/kysytään jossain valmentajakoulutuksissa. Saat hakata mua kepillä jos olen väärässä, tästä oon niin varma. :D