duaali
Resident Mad Scientist
Onkohan tuo poisto kallis jos viisauden hampaasta on lohjennu palanen ja se pitäs repiä irti
Riippuu kuinka hankalassa asennossa hammas on. Hampaan hajoaminen kyllä vaikeuttaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan tuo poisto kallis jos viisauden hampaasta on lohjennu palanen ja se pitäs repiä irti
Paitsi että ennen rt-hommiin lähtöä turvallisuusselvitys tehdään pariinkin kertaanJos kerran olet jo sisällä, niin ei pitäisi olla syytä huoleen![]()
Ei ton pitäisi vaikuttaa kunhan kerrot rehellisesti hakupapereissa mistä toi on tullut.Puhelimesta hajosi näyttö, ostin tuon helmikuussa Soneralta joten takuuta jäljellä. Eli huoltoon lähetettävä, maksaako tuo nyt mulle mitään ja jos maksaa niin korvaako vakuutus? Ja perkele kun tuossa on micro sim kortti, niin eipä ole sitten varakännykkääkään heti käytettävissä kun ei käy toi mihinkään mitä mulla laatikossa pyörii.
Miten pääsee vakituisesta työstä eroon ilman karenssia? Jos ottaa esim 1kk määräaikaisen pestin ja se loppuu, niin eikös sillä voi sitten hakea päivärahaa?
Opiskelen aikuispuolella AMK ja haluisin keskittyä opintoihini täysin, kun töissä kuviotkin ovat mitä ovat.
Ota opintovapaata ja hae aikuiskoulutustukea, vastaa ansiosidonnaista. Itellä alkaa maanantaina.
Great success.
Miten pääsee vakituisesta työstä eroon ilman karenssia? Jos ottaa esim 1kk määräaikaisen pestin ja se loppuu, niin eikös sillä voi sitten hakea päivärahaa?
Opiskelen aikuispuolella AMK ja haluisin keskittyä opintoihini täysin, kun töissä kuviotkin ovat mitä ovat.
Puhut työnantajasi kanssa, jos se suostuu irtisanomaan sinut tai muuttamaan sopparin määräaikaiseksi.
Jos ne huollossa pystyvät osoittamaan että näyttö on hajonnut pudotessa/iskeytyessä/kastuessa/tms "käyttäjän vika" niin ei mene takuun piikkiin. Sim-adapterin hommaat jostain, mulle antoivat ihan ilmatteeksi Sonera kaupasta kun vein puhelimen huoltoon.Puhelimesta hajosi näyttö, ostin tuon helmikuussa Soneralta joten takuuta jäljellä. Eli huoltoon lähetettävä, maksaako tuo nyt mulle mitään ja jos maksaa niin korvaako vakuutus? Ja perkele kun tuossa on micro sim kortti, niin eipä ole sitten varakännykkääkään heti käytettävissä kun ei käy toi mihinkään mitä mulla laatikossa pyörii.
Jos ne huollossa pystyvät osoittamaan että näyttö on hajonnut pudotessa/iskeytyessä/kastuessa/tms "käyttäjän vika" niin ei mene takuun piikkiin. Sim-adapterin hommaat jostain, mulle antoivat ihan ilmatteeksi Sonera kaupasta kun vein puhelimen huoltoon.
Päätoiminen opiskelijahan ei ole oikeutettu päivärahaan ollenkaan.Miten pääsee vakituisesta työstä eroon ilman karenssia? Jos ottaa esim 1kk määräaikaisen pestin ja se loppuu, niin eikös sillä voi sitten hakea päivärahaa?
Ainakin mitä muutamalla kaverilla näytöt hajonneet puhelimen tippuessa, niin kotivakuutus korvannut. Eli jos ei takuuseen mene niin varmaan sit tuo vaihtoehto jäljellä. Ja kaverilta sain onneksi tähän hätään tuollaisen adapterin niin pystyin ottamaan kaapista entisen galaxy s2:n huollon ajaksi varaluuriksi.
Juu kyllä minulla on kotivakuutus jo vissiin kolmesta puhelimesta kipurahoja maksellut. Riippuu tietysti vakuutuksestakin. Ongelmana tuossa vaan on se, että useimmiten omavastuu on luokkaa 150 €, eli ei sillä korvauksella uutta vastaavaa hankita. Kerran pääsin kyllä jopa "voitolle", kun käytettynä ostettu puhelin meni uimaan, ja Suomessa se maksoi uutena paljon enemmän kuin mitä olin siitä itse maksanut.
Oletko kokeillut pimennysverhoa, kämpän keinotekoista viilentämistä, korvatulppia tai silmäsuojia joita esimerkiksi lentokoneissa suositaan. Mulla on ne tulppien ohella vakiosettinä kun yövuorojen jälkeen nukun?Mistä apua yövuorojen jälkeiseen unettomuuteen?
Päivähukit töissä menee ok ja illalla saa hyvin unen - vastaavasti aamulla uni ei lopu kesken. Kun taas yövuorojen aikana saattaa olla että tunnen itseni 3-4 aikaan kuolemanväsyneeksi ja kun vuoro loppuu klo 7, voisin jatkaa päivän samoilla silmillä. Jos kuitenkin saan unen heti yövuoron jälkeen (ennen kello 8), loppuu uni kahdeltatoista kuin seinään. Ja kaikki ymmärttää että kun on putkeen muutama yövuoro niin 4-5h unilla ei 12h hukia paljoa huvittaisi tehdä.