Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Oon tässä pari päivää nyt miettiny, että jos vääntää penkkiä salilla ja tuntee että se viimeinen toisto nyt ei enää nouse niin olisiko tilanne mahdollista (ilman varmistajaa tietenkin) seivata niin että tavallaan jaloilla nostaisi tangon ylös.. Näyttäisi siis varmaan käytännössä siltä, että olisi lähdössä heittämään kuperkeikkaa takaperin mutta pysäyttäisi siinä kohtaa kun jalat ovat kohti kattoa ja jaloilla ponnistaisi tangon ylös. Että toimiskohan tämä käytännössä?

Miksi en tajua elintarviketuotteiden pakkauksissa olevia "iskulauseita", esim. 30% vähemmän sokeria, 50% enemmän kuitua? Siis mitä noi tarkoittaa? Eihän noi tarkoita mitään, jos niitä ei mihinkään verrata. Jossain tuotteissa voi tietysti olla vertaus edelliseen versioon samasta tuotteesta, mutta suuressa osassa nuo ovat aivan irrallisia.

Yksi esimerkki sadoista tuotteista. Tämäkin tuote on aivan uusi, joten ei edes voida verrata edelliseen versioon protein rahkasta.
arla.jpg

Terveisin kaveri, jolla 60% enemmän rahaa, 40% paksumpi pippeli ja kyykkää 25% enemmän.

Oon tässä pari päivää nyt miettiny, että jos vääntää penkkiä salilla ja tuntee että se viimeinen toisto nyt ei enää nouse niin olisiko tilanne mahdollista (ilman varmistajaa tietenkin) seivata niin että tavallaan jaloilla nostaisi tangon ylös.. Näyttäisi siis varmaan käytännössä siltä, että olisi lähdössä heittämään kuperkeikkaa takaperin mutta pysäyttäisi siinä kohtaa kun jalat ovat kohti kattoa ja jaloilla ponnistaisi tangon ylös. Että toimiskohan tämä käytännössä?
:wtf:
Kyllä mää oon pyöräyttänyt tangon vaan reisille nousten samaan aikaan istumaan, onnistui aina 200kg saakka kun on noin tottunut tekemään yksin treenatessa.

:wtf:
Kyllä mää oon pyöräyttänyt tangon vaan reisille nousten samaan aikaan istumaan, onnistui aina 200kg saakka kun on noin tottunut tekemään yksin treenatessa.

Nii toi on jo toimivaksi keinoksi havaittu mietin vain että toimisko kyseinen kikka. Sais tangon vielä kätevästi takaisin telineisiin

2012 Hesarista:

Ammatikseen vesillä liikkuvien promilleraja laskee tänään. Uusi promilleraja koskee esimerkiksi henkilö- ja rahtiliikennettä ja liikennöitäviä ravintolalaivoja.

Ammattiliikenteen promilleraja laskee yhdestä promillesta puoleen. Vapaa-ajan veneilijöiden promilleraja on edelleen yksi.

Ruorijuopumussäännökset eivät koske soutuveneitä ja pieniä jollia.

Ruorijuopumussäännökset eivät koske soutuveneitä ja pieniä jollia.[/I]

Kiitos.

Katsoin televisiosta Poliisit sarjaa kun pitivät siinä vesillä ratsioita, josta tuli mieleen kun joskus baarissa joku erikoismies selitti miten hänellä on joku purjevene, mitä saa kuulemma ohjastaa vaikka millaisessa kahvassa eikä kenelläkään ole asiaan mitään sanomista :D

Ootko pelannu simssiä ja siitä keksiny moisen :D itse joskus pelannut ja muistaakseni kun hahmon pisti penkkiä tekemään, niin joskus tanko jäi rinnalle ja se sitten kikkaili tangon telineiseen kuvailemallasi tavalla. Itse kysymykseen en osaa vastata

En kehdannut valittaa :D Olin vaan ihmeissäni kun selvis kympillä, ties kuinka kauan se on maksanut yli 12 euroa. Eihän tuolla nyt mitään merkitystä noin pienellä erolla ole, arvelin vaan ihmeissäni että mitäs vittua, onko jokin voinut halventua :D

En kehdannut valittaa :D Olin vaan ihmeissäni kun selvis kympillä, ties kuinka kauan se on maksanut yli 12 euroa. Eihän tuolla nyt mitään merkitystä noin pienellä erolla ole, arvelin vaan ihmeissäni että mitäs vittua, onko jokin voinut halventua :D

Trafin kyseinen taksa laski 50 senttiä vuodenvaihteessa (11 eurosta 10,50 euroon, mikäli ei tarvita liitteitä).

Tässä ovat uudet poliisiautot - katso kuvat | Autot | Iltalehti.fi

Mikä juttu tää nyt on? Miksi kaikkien EU-maiden poliisiautojen pitää näyttää samalta??? Siksikö, että kielteisen turvapaikkapäätöksen Britanniassa saanut Abdul93 tunnistaa poliisin myös Suomessa?

Mistä se EU tähän kysymykseen tupsahti? Sitä ei mainita uutisessa ainakaan, ihan kotimainen Aalto-yliopisto oli suunnitelmat laatinut.

Tässä ovat uudet poliisiautot - katso kuvat | Autot | Iltalehti.fi

Mikä juttu tää nyt on? Miksi kaikkien EU-maiden poliisiautojen pitää näyttää samalta??? Siksikö, että kielteisen turvapaikkapäätöksen Britanniassa saanut Abdul93 tunnistaa poliisin myös Suomessa?
Katsoit pelkät kuvat etkä vaivautunut lukemaan mitään? Siinähän se sanotaan heti ensimmäisenä: "Tunnusvärityksen muutoksella kehitetään muun muassa liikenne- ja työturvallisuutta sekä parannetaan poliisiauton havaittavuutta ja tunnistettavuutta eri tilanteissa."

Back
Ylös Bottom