Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tuli mieleen, että mistä voisi tilata Jauhelihaa esim 10kg, sillä eikö se olisi halvempaa kuin kaupasta ostaminen? Pitääkö ne noutaa tehtaalta/teurastamolta itse vai toimittaako ne suoraan kotiin?

Osta joltain metsästäjältä hirveä. On pirun hyvää tavaraa.

Jos jauhelihasta puhutaan niin hirven sellainen on tosi kuivaa, joutuu vähä pekonia heittämään sekaan pannulle. Sitten se vasta hyvää onkin!

Niimpä. Eihän tuossakaan oo mitään vikaa. Itse paistan sen 200 g kerralla ja heitän nokareen voita sekaan. Dieetilläkin.

Jos ei tunne metsästäjää niin älkää ostako jauhelihaa. Sinne tungetaan sitten kaikki mahdollinen ja mahdoton. Ei ole tuotevalvontaa tarkistamassa sisältöä.

En suosittele, sellaisia kauhutarinoita on mulle kerrottu...

E: LIhaliikkeiltä käy kysymässä niin varmaan saa haluamaansa jauhelihaa.

Jos ei tunne metsästäjää niin älkää ostako jauhelihaa. Sinne tungetaan sitten kaikki mahdollinen ja mahdoton. Ei ole tuotevalvontaa tarkistamassa sisältöä.

En suosittele, sellaisia kauhutarinoita on mulle kerrottu...

Niinku esim mitä? Tai sitten voi olla, että lihaa oli niin vähän, että ulkopuolisille ei haluttu myydä :D

Noita pieniä lihamyymälöitäkin on, mutta kilohinta vähintään 2x kauppa.

Lähes kaikki mitä siitä hirvestä nyt vaan jätteeksi jää. Kyllähän kaupan jaheliha on samaa settiä periaatteessa, mutta lihatuottajalla on valvonta tiukempaa (kylmäketjut yms).

E: minä olen ikäni hirvenlihaa syönyt. Mulle tuli mittari aivan täyteen koko paskaa jossain kohtaa. Pidin lähinnä koiranruokana.

Nyt taas alkaa uppoamaan, kun ei ole jokapäiväistä. Kyllä se on yleisesti haluttua tavaraa, eikä todellakaan halvimmasta päästä

Olen lukenut, että on todella tärkeää aloittaa ja lopettaa kontrastiset suihkut kylmällä vedellä. Minkä takia näin tulisi tehdä?

Olen lukenut, että on todella tärkeää aloittaa ja lopettaa kontrastiset suihkut kylmällä vedellä. Minkä takia näin tulisi tehdä?

Mikään muukaan hyvä ja terveellinen ei ole helppoa ja kivaa joten niin myös verenkiertosuihkut kuuluu aloittaa ja lopettaa vitutukseen.

Korjasin jälkeenpäin, että ei vastakarvaan koska karvat kasvaa sisäänpäin joka sekin täällä jonkun toimesta todettiin vääräksi luuloksi.

Ne nimenomaan vedetään vastakarvaan, jotta saadaan mahdollisimman sileä lopputulos. Ei ole ainakaan mulla yksikään karva kasvanut sisäänpäin.

Back
Ylös Bottom