Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kyllähän se aluks tollee vaikuttaa, niin myrkyllistä shittii. Euforiaa en muista 7 luokalla röökistä saaneeni, mut heitti kyl pääs ihan huolella.

Pistä nuuska huuleen (jos et oo sitäkään käyttäny) ja vedä sit nortti. Mulla lähti jalat alta 16-vuotiaana. Kumpaakaan en käyttänyt sillon vielä, mutta kovana jätkänä kokeilin. Pari tuntia meni selvitä.

Oon vähän aikaa polttanu tupakkaa ja se nousee oikeasti päähän. Tulee voimakas euforia ja ei pysty ihan suoraan kävelee hetkeen. Onks toi niinku et kuuluu ihan tupakointiin tollainen vai mitä ihmettä. Ei oo trollausta, en oo vaan ikinä nähny et ois jollakin esim askel heittäny tupakasta.

OFF TOPIC

Mutta miksi ihmeessä olet alkanut polttaa jos melkeen ollut 30 vuotta ilman kessua :face:

Mistä johtuu että ihmisellä on huono fiilis/päivä, tai päinvastoin mites se hyvä fiilis tulee? Huomannu useesti että vaikka nukkuis ja söiskin hyvin niin silti on joskus ihan kyrpiintynyt fiilis eikä jotenki jaksais ja taas päinvastoin nälkäsenä ja väsyneenä voi taas olla muuten ihan ok fiilis.

Tähän liittyy tietysti paljon asioita mutta yksi syy löytyy myös aivokemiasta. Tämän ainakin omalla kohdallani huomaa vaikkapa juopottelun jälkeisinä päivinä, aivan kuin viina olisi huuhtonut aivoista kaiken mielihyvän ja tilalle olisi jäänyt vain harmaata sylttyä ja vitutusta. Ei viitsi kovin usein läträtäkään kun tulee niin epätoivoinen olo pitkäksi aikaa. Urheilulla taas on päinvastainen vaikutus.

Miksi kehossa muut karvat eivät kasva pituutta samanlailla kuin hiukset?
Mitä tähänkin nyt vastaisi? Siksi kun ne on ohjelmoitu niin? Kaikki karvathan kasvaa ihan hyvää tahtia ja koko ajan, mutta kaikki eivät ehdi kasvaa kovin pitkiksi kun tippuvat ennen sitä pois. Jos sun kysymys sisälsi kysymyksen siihen miksi ne tippuu pois ennen kuin ovat pitkiä, niin vitustako minä tiedän.

Mitä tähänkin nyt vastaisi? Siksi kun ne on ohjelmoitu niin? Kaikki karvathan kasvaa ihan hyvää tahtia ja koko ajan, mutta kaikki eivät ehdi kasvaa kovin pitkiksi kun tippuvat ennen sitä pois. Jos sun kysymys sisälsi kysymyksen siihen miksi ne tippuu pois ennen kuin ovat pitkiä, niin vitustako minä tiedän.

No mikäs helvetti sua nyt risoo, tyhmien kysymysten ketju ja omasta mielestä aika tyhmä kysymys joten aika loogisesti sen tänne laitoin. Vitustako minäkään sitä tiedän ja en pahemmin ole pohtinut asiaa koska ei asia sinällään kiinnosta, muutaku vaan tuli mieleen yks kaks.

Ihan selkee roid rage ;)

Tigertank: mulla oli vielä pitkälle aikuisikään tuollasta huimausta ja "päähän nousua" aina aamutupakan yhteydessä. Jos en ihan väärin muista, niin varsinki hoikemmassa kunnossa, jolloin mulla oli myös verenpaine alhaisempi.

Tähän liittyy tietysti paljon asioita mutta yksi syy löytyy myös aivokemiasta. Tämän ainakin omalla kohdallani huomaa vaikkapa juopottelun jälkeisinä päivinä, aivan kuin viina olisi huuhtonut aivoista kaiken mielihyvän ja tilalle olisi jäänyt vain harmaata sylttyä ja vitutusta. Ei viitsi kovin usein läträtäkään kun tulee niin epätoivoinen olo pitkäksi aikaa. Urheilulla taas on päinvastainen vaikutus.
välillä on sopivan ryypiskelyn jälkeisenä päivänä ihan eri mukava fiilis

Miksi kehossa muut karvat eivät kasva pituutta samanlailla kuin hiukset?
Minä kysyn päinvastoin miksi kehossa muut karvat kasvaa kovemmin kuin hiukset ? :D pari vuotta ajelin hiuksia niin nyt on mennyt 3kk että on kasvanut 3cm pitkiksi ja ikää on 18.
Eikö hiustenkasvun pitäis nimenomaan kiihtyä kun ne ajaa lyhyeksi ? Vauvoillahan ajellaan tukkaa siksi että se vahvistuis niin miksei sama toimi aikuisilla ? :D

Miksi hius kasvaisi yhtään sen nopeammin kun sen ajaa?

Nimenomaan. Mä kiistelin tosta kerran pari tuntia kahden naisen (toinen kampaaja ja toinen kosmetologi) kanssa ja eihän ne mielipidettään muuttaneet :D

Sillon kun oli vielä oma hiusmuoti mallia 3-4 cm niin ne kasvo 1 cm n. 14 päivässä et ilmeisesti aika vaihtelevaa toi kasvuvauhti

Asia herätti keskustelua: Kummin päin kaihtimet pitää laittaa kiinni? Kupera puoli sisään- vai ulospäin?

Niin siis idea oli että miksi se hiusten ajaminen vaikuttaa tukan kasvuun noin ? Joskus pari vuotta sitten kun ekoja kertoja ajoi niin siitä 0,3mm meni about 6vko johonkin 5cm pituuteen, nyt menee 5 kertaa sama aika.

Back
Ylös Bottom