Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kyllä mulla ainakin vituttaisi, jos renkaiden vaihto tai lampun vaihto olisi ylitsepääsemäättömiä ongelmia. Toisaalta pitäis alkaa soveltamaan Jamin ideaa itsekin. Nimimerkillä tänään etsin muijan autoon 1,5 tuntia valoja vesisateessa taskulampulla. Sit se lähti, ei paljon enää kiitos mieltä lämmittänyt.

Ja kuka mies muka antaa naisen tehdä teknisiä juttuja? En mä ainakaa "MÄ TIÄRÄN PAREMMIN!"
Et oo tosissas? :D
Ei mua vain kukaan ole kieltänyt, ja olenpa ollut jossain suhteessa jopa se, joka vaihtoi autoon renkaat, öljyt yms, kasasi KAIKKI huonekalut ja hoiti ne pikkukorjaukset yksin. Melko helppoa kun ei tarvii olla riippuvainen kenestäkään.
Myönnän kyllä joskus käyttäneeni laiskuuksissani sukupuoltani hyväksi, en ole mm. osannut vaihtaa fillariin rengasta. :D

Tällä hetkellä kyllä ihan ilomielin jätän moottoripyörän fiksailut jne miehen harteille. :) Ei vaan jaksa kiinnostaa tarpeeksi. Ja autohommiin en jaksa puuttua enää mitenkään kun ei tarvitse. Muut tehään yhessä, se neuvoo ja opastaa kummalla on enemmän tietotaitoa (mm. kotia remontoidessa).

Minkä takia viinapullon pohjaa napautetaan kyynärpäällä?

Eikös se ollut alunperin joku poromiesten (tai vastaavien) tapa näyttää muille että pullo on oikeasti korkkaamaton kun korkki tuolla tavoin rasahti auki? Eli siis ei mitään vedellä jatkettua vaan kunnon viinaa tarjolla. En tosin ole varma, muistelisin jotain tuon suuntaista.

Ystäväni Norjasta lähetti kirjekuoressa minulle lahjaksi kaulariipuksen. Tullista saapui kirje että asia pitäisi selvittää. Tarviiko lahjasta maksaa jotain tullia? "...jos tavaroiden arvo ylittää 22,00 EUR". En edes tiedä onko koru arvokas rahallisesti, joten joutuuko tässä vielä itse jotain maksamaan?

Koska se on niin äijää, kun siitä kuuluu kiva ääni.

edit: herhin selitys on parempi

Eikös se ollut alunperin joku poromiesten (tai vastaavien) tapa näyttää muille että pullo on oikeasti korkkaamaton kun korkki tuolla tavoin rasahti auki? Eli siis ei mitään vedellä jatkettua vaan kunnon viinaa tarjolla. En tosin ole varma, muistelisin jotain tuon suuntaista.
Ja mun käsittääkseni vielä merkki siitä että "noniin, tämä juodaan tässä ja nyt pois"

Vituttaa pk-seudun paskat bussikuskit. En vaan usko, että sen bussin ajaminen olis hankalaa, mutta se kun pidetään edessä olevaan metrin turvaväliä eikä yhtään ennakoida niin meno bussin sisällä on kuin koskeen työnnetyssä tynnyrissä.

Voi tosin johtua siitä, että kuski ei välttämättä sitä itse huomaa kun on ainoa tiukasti penkkiin sidottu matkustaja.

Tänää tipahti postilaatikkoon tilinauha firmalta, jossa olin töissä neljä kuukautta määräaikasella työsopimuksella. Nyt tähän lopputiliin oli laitettu lomakorvaus, koska en kuluneen ajan aikana käyttänyt lomapäiviä. Omien laskujen mukaan korvaus on kuitenki huomattavasti pienempi kuin pitäisi olla, mutta epäilen tässä hieman laskujani. Osaisko joku kertoa, miten tuon vois laskea varmasti oikein.

Miks Heinzin ketsuppii keräntyy sellasta kirkasta nestettä joka tulee ravistamattomasta pullosta ensin aina ulos, mutta esim felixin ketsupissa sitä ei keräänny?

Poliisit sarjaa runsaasti seuranneena tullut monesti mieleen, että kuinkahan paljon tuo kuvaustilanne ja kameratyhmä vaikuttaa poliisien todelliseen käyttäytymiseen tai tuohon olemukseen vai ovatko aina noin rentoja?

Mistä johtuu että ihmisellä on huono fiilis/päivä, tai päinvastoin mites se hyvä fiilis tulee? Huomannu useesti että vaikka nukkuis ja söiskin hyvin niin silti on joskus ihan kyrpiintynyt fiilis eikä jotenki jaksais ja taas päinvastoin nälkäsenä ja väsyneenä voi taas olla muuten ihan ok fiilis.

Poliisit sarjaa runsaasti seuranneena tullut monesti mieleen, että kuinkahan paljon tuo kuvaustilanne ja kameratyhmä vaikuttaa poliisien todelliseen käyttäytymiseen tai tuohon olemukseen vai ovatko aina noin rentoja?

Ohjelmaan on haettu tietyntyyppisiä poliiseja. Rentoja ja rempseitä. Toki ne kameratkin jonkun verran varmaan vaikuttaa. Jokainen poliisi on yksilö, niin kuin ihmiset muutenkin. Selkiskö?

Mistä johtuu että ihmisellä on huono fiilis/päivä, tai päinvastoin mites se hyvä fiilis tulee? Huomannu useesti että vaikka nukkuis ja söiskin hyvin niin silti on joskus ihan kyrpiintynyt fiilis eikä jotenki jaksais ja taas päinvastoin nälkäsenä ja väsyneenä voi taas olla muuten ihan ok fiilis.

Tätä samaa oon miettiny. Tuntuu että jatkuvasti iloset ihmiset on aivan varmasti teeskentelijöitä.

En nyt tiedä onko tossa mitään ihmettelemistä edes, jos pyörii mielessä joku/jotain asioita mitkä vituttaa niin kyllä ne vituttaa vaikka olisi hyvin nukuttu ja syöty. Päinvastoin sama homma.

Oon vähän aikaa polttanu tupakkaa ja se nousee oikeasti päähän. Tulee voimakas euforia ja ei pysty ihan suoraan kävelee hetkeen. Onks toi niinku et kuuluu ihan tupakointiin tollainen vai mitä ihmettä. Ei oo trollausta, en oo vaan ikinä nähny et ois jollakin esim askel heittäny tupakasta.

Back
Ylös Bottom