Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ihmiset on yks kärpäsenpaska tällä pallollamme, jonka massa on 597 219 860 000 000 000 000 000 00 kg.

Tuli mieleen, että kuinkahan tarkasti tuo on voitu mitata? :D

Aika tarkka.. Ihmisistä tulee jo tuon verran eroja.. Näkiskö jostain oikeen ton tutkimuksen?

Näkeekö sen jostain, että koska mun on tilattava uudet vipit?

Mulle tuli kerran profiiliin viesti et "vip jäsenyytesi vanhenee kuukauden kuluttua" (muistaakseni se oli tuo kuukausi) mut nyt viimekerralla tuli sähköpostiin vaan viesti.

Naah ei nyt oikeesti noin tarkasti :) ei tosiaan harmainta hajua miten tuo on arvioitu

Newtonin lakien pohjalta laskettu. Gravitaatiolaki F=G*m*M/r^2 ja newtonin toinen laki F=m*a. G on gravitaatiovakio, M maan massa ja r etäisyys maan keskipisteestä. Tosta voimat yhtä suuriksi, m supistuu pois ja siitä saakin pyöriteltyä maan massalle M vastauksen.

Menin unohtamaan Nordean Visa Electronin tunnusluvun. Päässä on muutama versio samojen numeroiden järjestyksistä, mutta en ole varma, uskallanko kokeilla niitä. Kuinka monta kertaa Nordean Electronin tunnuslukua voi kokeilla ennen kuin kortti lukittuu? Ei viitsisi ihan huvikseenkaan tilata maksullista tunnuslukua.

^Muistaakseni kolmesti saa koittaa per päivä. (Eli kaksi kokeilua per päivä pitäisi ainakin olla riskitöntä.)

Isä kävi kaatamassa meillä puita ja sen moottorisaha oli ihan onneton, tehoton ja vanha. Tahdon ostaa sille uuden jouluksi.
Osaisiko joku suositella jotain hyvää? Hinta vois olla noin 300€ tietämillä. :) Saa olla kalliimpikin jos tarvii.

^Muistaakseni kolmesti saa koittaa per päivä. (Eli kaksi kokeilua per päivä pitäisi ainakin olla riskitöntä.)

Isä kävi kaatamassa meillä puita ja sen moottorisaha oli ihan onneton, tehoton ja vanha. Tahdon ostaa sille uuden jouluksi.
Osaisiko joku suositella jotain hyvää? Hinta vois olla noin 300€ tietämillä. :) Saa olla kalliimpikin jos tarvii.

Stihl MS241CM vois olla aika kova sana, jos vain budjetti kestää.

Tuo lienee aika iso ja painava? Sais olla vähän kompaktimman kokoinen niin on äijän kivempi rämpiä metikössä hommissa.

Pitää vissiin poiketa jossain liikkeessä vähän kyselemässä. Mä kun olen noiden suhteen niin uuno etten tajua mitään (mm. nuo seoksien säätelemiset on mulle hepreaa).

Pitää vissiin poiketa jossain liikkeessä vähän kyselemässä. Mä kun olen noiden suhteen niin uuno etten tajua mitään (mm. nuo seoksien säätelemiset on mulle hepreaa).

Kaikki halvat ns."mökkisahat" on ihan täyttä paskaa. Koita haalia joltain metsurilta joku ylimääränen kakkos saha tai metsurin pikkusaha. Kestää ja toimii. Alle 500e kamppeet voit heittää suohon samantien.

Sellaista mietin kun syntyvyys maailmanlaajuisesti lisääntyy koko ajan niin milloinkas maapallo painaa niin paljon että suistuu nykyiseltä radaltaan huitsin nevadaan :D

http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j...gA0nC5LucRuboboWA&sig2=kyG8EUIln7BOTdhCLC2P0Q

Oli viime mantsan kurssilla tämä asia, en nyt tarkalleen vuotta muista, mutta taisi olla lähempänä 3600, jolloinka ihmisten massa ylittäisi maapallon massan, nykyisellä n. 1,2% vuotuisella kasvulla, mutta ekosysteemin kantokyky tulee ylittymään hyvissä ajoin ennen tuota eli porukkaa kuukahtaa ruuan/veden puutteeseen ennen tuota.

Mutta miten muka voi massa lisääntyä maapallolla? Jos laitan vaikka akvaarioon vitusti ruokaa, kaloja, kasveja yms. Niin miten voi olla mahdollista, että esim vuoden päästä se akvaario painais enemmän?

Back
Ylös Bottom