Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jos kyseessä oli tosi uugee analgaynightclub joho mennää jostai rapust inee pari kerrost ylös ja yhtäkkii valot välkkyy ja jyske käy niin ei varmasti byysii ollu ees messissä?

Jos lihakset tarvitsevat unta kehittyäkseen n.8h niin kannattaako sitä vaivautua 5h unien jälkeen salille edes... Onnistunko keksimään siis tekosyyn vapaapäivälle :rock:

Jos lihakset tarvitsevat unta kehittyäkseen n.8h niin kannattaako sitä vaivautua 5h unien jälkeen salille edes... Onnistunko keksimään siis tekosyyn vapaapäivälle :rock:
Uni nyt sinänsä ei ole näissä hommissa mikään äärimmäisen olennainen juttu. Kehitystä kyllä tapahtuu kun edes jotenkin nukkuu. Tietenkin olo voi olla väsynyt salilla, mutta ainakin minä pääsen siitä eroon kunnon lämmittelyllä.

Vähän sama juttu on syömisten kanssa, että jos yhtenä päivänä syöt muutaman sata kaloria vähemmän kuin normaalisti, niin pidemmällä aikavälillä sillä ei ole yhtään mitään merkitystä. Salille siis vain. ;)

Kuuluko miniläppärin näytön "vääntyä" vaakatasoon asti? Eli, kun läppärin avaa, niin näyttöosa saadaan vääntymään melkein 180 asteen kulmaan? Olin nukahtanut kone vieressäni ja aamulla huomasin kuinka se oli mennyt tuollaiseen asentoon. Kun varovasti kokeilin niin ei näytä ainakaan olevan hajalla ja liikkuu ihan normaalisti, mutta ajattelinpahan vain varmistaa, sillä kyseessä ei ole oma koneeni. :)

Kyllä nuo läppärien näytöt yleensä avautuvat 180-asteen kulmaan. Ainakin kaikkien omistamieni läppäreiden näytöt tuohon taipuivat ilman väkivaltaa.

Mikäköhän aiheuttaa seuraavaa televisiossa.

Mitä enemmän television ruudussa on valkoista, sitä enemmän televisio särisee, vai sanotaanko sitä resonoimiseksi? Testailtiin ihan valkoisella ruuduulla, eikä tota kestä oikeasti kuunnella. Kokonaan mustalla ruudulla ei mitään särinää, tai sitä ei ainakaan erota. Vähän yli vuoden vanha 50" LG:n taulutelevisio.

Tiedä vian ja sen nimi on LG. Osta Sony Bravia ja pääset helpolla... näitäkin saa naurettavan halvalla nykyään. Internet telkku.

Carlsberi sanoi:
Onko krapulassa työskenteleminen kiellettyä, jos alkometri näyttää nollaa? Perusteluita, kiitos.
Ei ole jos kykenet hoitamaan työtehtäväsi. Asiakaspalvelutyössä tuo ei välttämättä ole toivottua ja jossain tehdastyössä kovin turvallista, mutta mitään kunnollista syytä ei tuohon ole.

Itellä on ongelma että olen menossa opiskelukaverin häihin. He ovat pyytäneet kutsussa ainoastaan rahaa lahjaksi. Minkälainen summa on sopiva ja ei aiheuta kuvaa että olisin ihan törppö? En siis ole mikään rikas vaan suoraan sanottuna rahallisesti melko tiukilla.

Itellä on ongelma että olen menossa opiskelukaverin häihin. He ovat pyytäneet kutsussa ainoastaan rahaa lahjaksi. Minkälainen summa on sopiva ja ei aiheuta kuvaa että olisin ihan törppö? En siis ole mikään rikas vaan suoraan sanottuna rahallisesti melko tiukilla.

Itse antaisin rahaa lahjaksi sellaiselle peruskaverille noin 40-50 euroa ja jos olisi erittäin hyvä ystävä, antaisin varmaakin 100 euroa. Joku 30 euroakin voisi vielä mennä.

Itse laittaisin sen verran, kuin olisin valmis sijoittamaan ostettuun lahjaan. Ehkä muutaman kympin.

Tyhmä kysymys,

Perjantaina tehty kotipizzan pizza jääkaapissa, kuinka kauan säilyy `? Uskallanko syödä tänään?

- - - Updated - - -

Tyhmä kysymys,

Perjantaina tehty kotipizzan pizza jääkaapissa, kuinka kauan säilyy `? Uskallanko syödä tänään?

- - - Updated - - -

Tyhmä kysymys,

Jos se menee alas niin antaa mennä vaan. Oikeasti pilaantunutta ruokaa ei naama peruslukemilla syö:D.

Lukeeko jossain lakipykalassa jotain tyopaikalla nukkumisesta? Noin niin kuin kahvitauolla tms, onko se sallittua vai ei. Alkoi askarruttaa tama asia.

Eiköhän tauoilla saa tehdä mitä lystää, siksihän ne on että saa hetken huilia työn lomassa. Työaikana sitten eri, mutta tuskin sitäkään mikään laki kieltää.

Eiköhän tauoilla saa tehdä mitä lystää, siksihän ne on että saa hetken huilia työn lomassa. Työaikana sitten eri, mutta tuskin sitäkään mikään laki kieltää.

Tuokin on pitkälle alakohtaista, osa kun ei saa ruokatauolla esimerkiksi poistua työpaikalta jne.

^No mutta laissa tuskin tuollaisesta on mitään?!
Eikös työnantaja voi määrätä pysymään työpaikalla mikäli ruokkis sisältyy päivään, eli työaika 40h/vko? Mutta kun tehään 37,5h viikkoa, safkis on joka päivä omalla ajalla ja silloin saa poistua.

^No mutta laissa tuskin tuollaisesta on mitään?!
Eikös työnantaja voi määrätä pysymään työpaikalla mikäli ruokkis sisältyy päivään, eli työaika 40h/vko? Mutta kun tehään 37,5h viikkoa, safkis on joka päivä omalla ajalla ja silloin saa poistua.

Ei kaikilla ole mitään 40h/vko työaikaa. Monilla aloilla on valmiudet yms. ja ne tauot katkeavat jos tulee hälytystä tai muuta vastaavaa. Tehtävään voi sisältyä myös valvontaa.

Työpaikan säännöksissä kannattaa ihan suosiolla kääntyä sen ammattiyhdistyksen puoleen. Työlaki, TES ja ennakkopäätökset kun muodostavat joskus ihan ihmeellisen viidakon.

Back
Ylös Bottom