Chamillionaire Lil Waynen biisistä best rapper alive.Vetääks kukaa räppimies toisen räppärin biiseistä covereita?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Chamillionaire Lil Waynen biisistä best rapper alive.Vetääks kukaa räppimies toisen räppärin biiseistä covereita?
Maksan 40e kuussa 24 megan netistä. Todellisuudessa tämä yhteys on reilu 3 megaa. Onko muilla samanlaisia ongelmia? Jos otan operaattoriin yhteyttä, saanko tähän ongelmaan jonkun ratkaisun vai täytyykö samantien vaihtaa operaattoria? Niin, ja ei ole mikään tilapäinen asia tämä, kun on jo varmaan muutaman kuukauden toiminut näin.
Latausnopeus riippuu siitä, mistä ladataan.Maksan 40e kuussa 24 megan netistä. Todellisuudessa tämä yhteys on reilu 3 megaa. Onko muilla samanlaisia ongelmia? Jos otan operaattoriin yhteyttä, saanko tähän ongelmaan jonkun ratkaisun vai täytyykö samantien vaihtaa operaattoria? Niin, ja ei ole mikään tilapäinen asia tämä, kun on jo varmaan muutaman kuukauden toiminut näin.

Latausnopeuden olen testannut kolmesta eri paikasta. mm. Speedtestin sivuilta sekä muutamalta operaattorin eri sivulta. Mut voiko toi helevetti tosiaan olla se maksimi latausnopeus jos nimenomaan maksan 24 megan nopeudesta?? Mitä vittua?
Mistähän johtuu et puhelin on jatkuvasti "vain hätäpuhelut" -tilassa? Netti toimii normisti mutta esim. viestit temppuilee. Oon käyttäny puhelinta pois päältäkin mut auttaa vain hetkeksi.
Mistähän johtuu et puhelin on jatkuvasti "vain hätäpuhelut" -tilassa? Netti toimii normisti mutta esim. viestit temppuilee. Oon käyttäny puhelinta pois päältäkin mut auttaa vain hetkeksi.
ja mä varmistinkin asian saunalahdelta että on ympärimaata elisan ja saunalahden verkoissa häikkää.Onko sulla saunis tai elisa, muistelisin et oot jykyläläinen, saunis ja elisa on jyväskylässä riggi, ylen sivuilta katoin ku ei omakaan puhelin toiminu.
Ajokortti ei taida käydä henkilöllisyystodistuksesta Viron laivalla, tarvii passin eiks je?
Maksan 40e kuussa 24 megan netistä. Todellisuudessa tämä yhteys on reilu 3 megaa. Onko muilla samanlaisia ongelmia? Jos otan operaattoriin yhteyttä, saanko tähän ongelmaan jonkun ratkaisun vai täytyykö samantien vaihtaa operaattoria? Niin, ja ei ole mikään tilapäinen asia tämä, kun on jo varmaan muutaman kuukauden toiminut näin.
Onko puolivuotiskihlajaispäivä lahjan ostamisen paikka tai jtn? Auttakee tyhmää..!!
Toki voi asiasta jotain ääneen mainita, mutta ei mikään puolivuotisjuttu oo semmonen että tarttis. Vuosi kun tulee se vois jo olla jotain, viedä syömään / leffaan tms pientä.Ei.Toki voi asiasta jotain ääneen mainita, mutta ei mikään puolivuotisjuttu oo semmonen että tarttis. Vuosi kun tulee se vois jo olla jotain, viedä syömään / leffaan tms pientä.