Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uni nyt sinänsä ei ole näissä hommissa mikään äärimmäisen olennainen juttu. Kehitystä kyllä tapahtuu kun edes jotenkin nukkuu. Tietenkin olo voi olla väsynyt salilla, mutta ainakin minä pääsen siitä eroon kunnon lämmittelyllä.Jos lihakset tarvitsevat unta kehittyäkseen n.8h niin kannattaako sitä vaivautua 5h unien jälkeen salille edes... Onnistunko keksimään siis tekosyyn vapaapäivälle![]()

Mikäköhän aiheuttaa seuraavaa televisiossa.
Mitä enemmän television ruudussa on valkoista, sitä enemmän televisio särisee, vai sanotaanko sitä resonoimiseksi? Testailtiin ihan valkoisella ruuduulla, eikä tota kestä oikeasti kuunnella. Kokonaan mustalla ruudulla ei mitään särinää, tai sitä ei ainakaan erota. Vähän yli vuoden vanha 50" LG:n taulutelevisio.
Kyllä nuo läppärien näytöt yleensä avautuvat 180-asteen kulmaan. Ainakin kaikkien omistamieni läppäreiden näytöt tuohon taipuivat ilman väkivaltaa.
Ei ole jos kykenet hoitamaan työtehtäväsi. Asiakaspalvelutyössä tuo ei välttämättä ole toivottua ja jossain tehdastyössä kovin turvallista, mutta mitään kunnollista syytä ei tuohon ole.Carlsberi sanoi:Onko krapulassa työskenteleminen kiellettyä, jos alkometri näyttää nollaa? Perusteluita, kiitos.
Itellä on ongelma että olen menossa opiskelukaverin häihin. He ovat pyytäneet kutsussa ainoastaan rahaa lahjaksi. Minkälainen summa on sopiva ja ei aiheuta kuvaa että olisin ihan törppö? En siis ole mikään rikas vaan suoraan sanottuna rahallisesti melko tiukilla.
Itse laittaisin sen verran, kuin olisin valmis sijoittamaan ostettuun lahjaan. Ehkä muutaman kympin.Itellä on ongelma että olen menossa opiskelukaverin häihin. He ovat pyytäneet kutsussa ainoastaan rahaa lahjaksi. Minkälainen summa on sopiva ja ei aiheuta kuvaa että olisin ihan törppö? En siis ole mikään rikas vaan suoraan sanottuna rahallisesti melko tiukilla.
Eiköhän tauoilla saa tehdä mitä lystää, siksihän ne on että saa hetken huilia työn lomassa. Työaikana sitten eri, mutta tuskin sitäkään mikään laki kieltää.
^No mutta laissa tuskin tuollaisesta on mitään?!
Eikös työnantaja voi määrätä pysymään työpaikalla mikäli ruokkis sisältyy päivään, eli työaika 40h/vko? Mutta kun tehään 37,5h viikkoa, safkis on joka päivä omalla ajalla ja silloin saa poistua.