Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Paljonko about maksaa 6mm karkaistu lasi(tv-tason hyllyksi) neliöltä? Entäs maalattu lasi(tv-tason päällyslevyn päälle, 4mm?)?
Luulisi että lasi liikkeiden sivuilta löytyisi hintoja, mutta ei sitten mistään löydy! Haluaisin vain tietää vähän suuntaa antavia hintoja, että onko tässä mitään järkeä lähtä suunnittelemaan pidemmälle...

Ja voisi samlla kysyä että tarvitseeko tv-tason hylly lasin olla edes karkaistua? kokoa on n. 1300x380.

Olen opiskellut puoli vuotta ja menen nyt armeijaan ja jatkan koulua ensi jouluna.

Jos olen intissä puoli vuotta ja en saa töitä niin menenkö työmarkkinatuen piiriin vai mihin? Vaikuttaaka se asiaan että voisin periaatteessa opiskella syyskauden, vaikka ei olisi järkevää? Eli rupeisinko saamaan tota 31,36 e/pv?

Pakkiksen lääkärit! Korvan/korvalehden takana kun on tuo rusto, siis vähän siinä alla, niin mikä se on nimeltään? Tarkoitan siis sitä luutonta kohtaa. Jos näin maallisen silmin olen kässännyt, niin kyseessä on kai kohta, jossa alaleuan luu yhtyy johonkin tai jotain. Vai onko tuo samaa aukkoa kuin korvakäytävä. Onko siinä rustoa vai kalloa? Selittäkää joku tuon kohdan olemassaolo, kiitos.

Sanokaa nyt viisaat, kuka on kuvan mies? Einstein vai joku muu, kuka?? :)

573228abecce4cc43947cc6d3ba8b-orig.webp

Mistä johtuu, että kun katselen Facebookissa joko omia tai kavereiden kuvia, tulee kuvan päälle toisinaan ikäänkuin sellainen sininen kalvo? Kuva kyllä erottuu joten kuten, mutta huonosti. Hetken päästä kuva saattaa taas näkyä normaalisti.

Tällaista on tapahtunut useiden erilaisten kuvien kanssa.

Kelan sivuilla sanotaan seuraavasti: "Voit saada opintorahaa vain opiskelukuukausilta."

Olen abi, joten onko minun mahdollista saada opintotukea kirjoitusten ja lakin saamisen välillä? Tuolla välillä minulla ei ole yhtäkään kurssia, eli en käytännössä käy koulua, mutta sittenhän tuon voisi kiertää ilmoittautumalla vaikka yhdelle kurssille kyseiseksi ajaksi?

Jos en nyt aivan väärin muista, niin itse sain tänä keväänä opintotukea koko ajalta. Eli kyllä se pitäis ihan opiskeluksi laskea vaikka ei lukkarissa mitään oliskaan.

Mistä johtuu, että kun katselen Facebookissa joko omia tai kavereiden kuvia, tulee kuvan päälle toisinaan ikäänkuin sellainen sininen kalvo? Kuva kyllä erottuu joten kuten, mutta huonosti. Hetken päästä kuva saattaa taas näkyä normaalisti.

Saattaa olla että selain bugailee, milläs surffaat?

Koirani on oksentanut vihreän esineen kahtena peräkkäisenä iltana.
Esine vaikuttaa koostumukseltaan ihan pyyhekumilta.

En keksi mistä on moisia ainakin kaksi pistellyt mahaansa..
Ei ole omasta lelustaan ainakaan noita saanut. Olisiko tietoa mikä kuvan esine on?

Kai nyt kaikissa Olympic tangoissa ja kiekoissa on reikä 50 mm. Tekis mieli tilata rompetta sakemannien kaupasta mutta kun missään ei mainita muuta kuin olympic sitä ja tätä, ei reiän halkaisijoita. Eikä noihin saksalaisiin voi oikein luottaa, lapinkin polttivat perkele...

Jos facebookkiin laittaa statukseksi ilmoituksen nuuskan myynnistä(5e/kiekko tulkaa hakee helsingistä tms..) niin onko se rikos silloin?Tuleeko Fobba perään jos joku antaa vinkin?:D (ihan vaan pohdiskelin.. :) )

Ei ole omasta lelustaan ainakaan noita saanut. Olisiko tietoa mikä kuvan esine on?

Voisko olla pala superpallosta?

Jos facebookkiin laittaa statukseksi ilmoituksen nuuskan myynnistä(5e/kiekko tulkaa hakee helsingistä tms..) niin onko se rikos silloin?Tuleeko Fobba perään jos joku antaa vinkin?:D (ihan vaan pohdiskelin.. :) )

On se rikos, mutta noin olen itsekkin tehnyt..

"pari sinkoo 45e/kpl"

Luulisi että ton ikänen jannu löytää varmasti jonku nuuskaavan lätkäpelurin tai muun vastaavan, ilman fb:ssä huutelua.

Olet mustannut sen vahingossa? Eli siis hiirella vetanyt samalla tavalla kuin tekstia mustataan. Mina ainakin valilla mustaan koko sivun tekstit (ja myos kuvat, jolloin paalle tulee sininen kalvo) ihan vahingossa.

Edit.
Eikun pylly, sehan olikin vihrea kalvo. Nayttaa tosin siniselta joissain kuvissa :D

En ole mustannut. Tollainen "kalvo" saattaa ilmestyä yhtäkkiä, jos vaikka olen juuri klikannut kuvan auki.

Eilen huomasin, että toisinaan sellainen sininen "kalvo" tulee myös tekstien päälle, vaikka en ole mustannut. Enemmän kuitenkin kuvien päälle. Pohdin, että onko ongelma mun tietokoneessa vai FB:ssä?

En ole mustannut. Tollainen "kalvo" saattaa ilmestyä yhtäkkiä, jos vaikka olen juuri klikannut kuvan auki.

Eilen huomasin, että toisinaan sellainen sininen "kalvo" tulee myös tekstien päälle, vaikka en ole mustannut. Enemmän kuitenkin kuvien päälle. Pohdin, että onko ongelma mun tietokoneessa vai FB:ssä?

Mä veikkaisin, että selaimessa vika..

Kuvasta ei mittasuhteet oikein selviä, minkä kokoinen tuo on?

Olivatko molemmat täsmälleen saman muotoisia ja kokoisia?

Back
Ylös Bottom