Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin on tarkoitus.
Katselin tuossa vain noita sivuja, niin peruspäivärahan ja työmarkkinatuen ehdot eivät täyty. Takana ei ole kovin montaa työpäivää enkä ole työtön työnhakija. Viihdyn nykyisessä hommassani, joten en siksi mielellään menisi mihinkään työkkärin harjoitteluun.
Mikä on esimerkiksi vehnäjauhossa se yks semmonen osanen? Jos on esim kaurahiutaleita, niin se yks osanen on hiutale. Tai mannasuurimoissa se on se suurimo. Mutta vehnäjauhossa, mikä se on se yks?
Jos olen useammassa eripaikassa töissä, niin tarvitsenko toisen verokortin?
Kelan sivuilla sanotaan seuraavasti: "Voit saada opintorahaa vain opiskelukuukausilta."
Olen abi, joten onko minun mahdollista saada opintotukea kirjoitusten ja lakin saamisen välillä? Tuolla välillä minulla ei ole yhtäkään kurssia, eli en käytännössä käy koulua, mutta sittenhän tuon voisi kiertää ilmoittautumalla vaikka yhdelle kurssille kyseiseksi ajaksi?
"kiertää" , lopeta loisiminen ja mee töihin:jahas:
Voiko auto syttyä itsestään palamaan vaikka lohkolämmitin ei olisi päällä?
Ei sille ole olemassa omaa nimeä. Ylipäänsä jauhemaisista asioista kun on kyse, voidaan varmaan puhua esim. "hiukkasista". Harvemmin sitä arkikielessä vesimolekyyleistäkään puhutaan..
Tuo Sniffarille ensin mieleen tullut "massaa vainen" -ajatus kuulostaa vähän Leibnizilta, hän kun ei ollut atomisti ja uskoi materian olevan luonteeltaan loputtomiin jakautuvaa. Jakamattomiin atomeihin uskominen tekisi materian ”toisaalla jakautuvaksi, toisaalla jakautumattomaksi”, emmekä voisi hänen mukaansa selittää, miksi atomia ei voisi enää jakaa. Mutta nyt kun oli puhe arkikielenkäytöstä, niin voitaneen todeta, ettei kaikille eri hiukkasille (joiden olemassaolon voi aistein todeta) ole olemassa omaa luonnonlajitermiä. Hiukkanen on laajempi käsite, mutta varmaan käyttökelpoinen jos asiayhteydestä selviää, minkä aineen osasta on kyse.
Jos olen useammassa eripaikassa töissä, niin tarvitsenko toisen verokortin?