Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mulle kehuttiin joskus valkovaseliinia kuiviin halkeileviin huuliin ja hainkin sitä apteekista. Eipä toiminut lainkaan, kun ei se vaseliini sitten kai imeytynyt ollenkaan vaan jäi siihen ihon pintaan kerrokseksi. Totesin että melkein perusvoidekin pelittää paremmin.

Ei siitä muuta haittaa ole kun että jotain kaasua saattaa päästä harakoille. Kovasti väittävät ettei sen pitäs vuotaa yhtään vaikka ois talven kiinni mutta ite huomannu että kyllä se jonkun verran talven aikana on vuotanut.

Suun pielet ollut auki useemman viikon eikä meinaa parantua. Onko parempaa parannuskeinoa kun aika ja joku huulirasva/bepanthen?

Mutta mitään ei siis mene rikki? Kiitti!
Noihin suupieliin, jos on nimenomaan suupielet eikä huulet, niin mulle on tullut joskus sellainen, ja siihen ei auttanut rasva, vaan apteekista ilman reseptiä sellaiset purutabletit metallisessa pötkössä, sellainen turkoosi tuubi. Voisikohan se olla a-vitamiinia, en ollenkaan muista, mutta ne tietää varmasti kun sanoo mikä on ongelma. Se auttaa aina parissa päivässä.

Mutta mitään ei siis mene rikki? Kiitti!
Noihin suupieliin, jos on nimenomaan suupielet eikä huulet, niin mulle on tullut joskus sellainen, ja siihen ei auttanut rasva, vaan apteekista ilman reseptiä sellaiset purutabletit metallisessa pötkössä, sellainen turkoosi tuubi. Voisikohan se olla a-vitamiinia, en ollenkaan muista, mutta ne tietää varmasti kun sanoo mikä on ongelma. Se auttaa aina parissa päivässä.
Joo ei mene rikki. Itte irrotan siinä vaiheessa kun kaasu loppuu ja länttään seuraavan pullon kiinni. Ja tossa terassillahan se itelläkin pakkasessa seisoo. Tosin joskus tulee talvellakin grillattua makkaraa ihan fiilistelyn vuoksi.

Kuinka pahaa jälkeä sissy squat tekee polville?

Mulle tuli joltain ihan tuntemattomalta tyypiltä tilille rahaa, todennäköisesti vahingossa. Mitähän tässä nyt kannattais tehdä?

Suun pielet ollut auki useemman viikon eikä meinaa parantua. Onko parempaa parannuskeinoa kun aika ja joku huulirasva/bepanthen?

Ei vaseliinia! Se on vain seos hiilivetyjä, eikä imeydy ollenkaan huuliin taikka ihoon. Se muodostaa siis suojaavan kalvon huulten pinnalle, mutta ei kosteuta. Carmex on huulirasvoista tehokkain, shea-voi kakkosena. Vitamiinit myös kohdalleen! :)

Joo ei mene rikki. Itte irrotan siinä vaiheessa kun kaasu loppuu ja länttään seuraavan pullon kiinni. Ja tossa terassillahan se itelläkin pakkasessa seisoo. Tosin joskus tulee talvellakin grillattua makkaraa ihan fiilistelyn vuoksi.

Kiitti! Sitä minäkin just mietin, että jos kuitenkin tulee talvella pakottava tarve grillata, ja sehän ei ole siis mikään helppo saada kiinni takaisin se letku. (Eikä muutakaan säilytyspaikkaa ole kuin terassi)

Koklaa niitä purutabletteja, se saattaa olla AB-vitamiinipötkylä:) Se on ihan dedikoitu tohon tarkoitukseen:)

Mä testaan kun meen huomenna kuitenkin apteekissa pyörähtään. Mistä toi suupielien lohkeaminen muuten johtuu? Ei pitäs ainakaan olla vitamiinipuutos tiloja.

En tiedä, mutta tuo vitamiini-yhdistelmä siihen auttaa:) Tietty jos on jostain muusta syystä rikki niin en tiedä.

Kertokaas joku, että olenko oikeutettu johonkin tukeen tai rahaan, kun duuni on satunnaista. Olen siis ollut kohta pari kuukautta töissä ns. kutsuttavana, silloin kun tarvetta on. Palkka on siis epäsäännöllistä.

^Tossa tais olla joku raja, jos tulot jää sen alle, voi tukia saada. En ole kyllä varma. Kysy työkkäristä. :)

Näin on tarkoitus.

Katselin tuossa vain noita sivuja, niin peruspäivärahan ja työmarkkinatuen ehdot eivät täyty. Takana ei ole kovin montaa työpäivää enkä ole työtön työnhakija. Viihdyn nykyisessä hommassani, joten en siksi mielellään menisi mihinkään työkkärin harjoitteluun.

Back
Ylös Bottom