beginner
VIP
Mikä on paras krapulamättö, jos pizzaa tai kebabbia ei lasketa
Makkaraperunat, hampurilaiset ja lihapiirakat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on paras krapulamättö, jos pizzaa tai kebabbia ei lasketa
Plokkareitapashttp://urbaanisanakirja.com/word/plokkari/
Tsa tsing! We have a winner...
Mutta oli siinä hyvä perustelu, miksi plokkari on oikein ja blokkari väärin. Olisin valmis uskomaan. Mutta en ota kantaa, kun en ole kyseisiä sanoja aiemmin kuullutkaan.Älä nyt kuitenkaam pilviin leiju , "urbaanisanakirja" johon kuka tahansa voi oman versionsa esittää ei ole absoluuttinen totuus :jahas:
Ok. Paikallinen ravintolayrittäjä ja henkilöstöfirmat käyttävät termiä "blokkari" ja google antaa "blokkarille" enemmän hakutuloksia kuin "plokkarille". Jos joku Oululainen on vahingossa päässyt jotenkin nettiin ja mennyt laittamaan urbaanisanakirja.com-sivustolle kyseisen termin a, ei todellakaan tarkoita, että se olisi oikein b, kertoo valtavasta mielenköyhyydestä. Itse asiassa mua ei kiinnosta vittuakaan mikä on oikea termi noille baarien pikkurunkkareille. Harmittaa vaan, kun mun alkuperäinen kysymys sivuutettiin täysin. :(
Toisaalta eihän baari kirjoiteta paari, joten blokkaaja sopisi baariin :D Uittu tämäkin on asia mistä voisi kiistellä hamaan loppuun asti..
Saakos antibioottikuurilla poltella tupakkia? Jos vaikka tuo nikotiini vaikuttaisi jotenkin niiden kanssa.
Saakos antibioottikuurilla poltella tupakkia? Jos vaikka tuo nikotiini vaikuttaisi jotenkin niiden kanssa.
ja aina paranin.Mikä olis hyvä ranskan kielen oppikirja aivan aloittelijalle? Näin aluksi itseopiskeluun hyvin soveltuva.
mitä mä tein väärin?vituiksi meni. ;)