Jos siirtyisin puolen vuoden palveluksen jälkeen sivariin, kauan joutuisin siellä oleen? Aukki käyty ja puoli vuotta jäljellä mut olis tässä parempaakin tekemistä kun täällä olla :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi naiset ovat lihavia ? Eivätkö ne itse tajua sitä ? ..vai tyytyyvätkö vaan siihen ?
Nyt jonkun kivan henkilön on kyllä pakko auttaa, koska itse en jostain kumman syystä mitenkää onnistu :D. Eli meno-paluu liput Viroon tällä viikolla niin, että meno on aamulla ja paluu sitten saman iltana. Mahdollisiman halpaa siis etsiskelen... Ja lähtöpäivällä ei niin väliä, mutta joku maanantaista torstaihin.
Jumalauta osaa kyllä olla vaikeeta, aina puhutaan 10e matkoista ja mä en löydä muita kun risteilyjä hintaan 30e/hlö tai sitten meno-paluu täysin samaan hintaan... Voi jeesus :D
Jos siirtyisin puolen vuoden palveluksen jälkeen sivariin, kauan joutuisin siellä oleen? Aukki käyty ja puoli vuotta jäljellä mut olis tässä parempaakin tekemistä kun täällä olla :D
Miksi naiset ovat lihavia ? Eivätkö ne itse tajua sitä ? ..vai tyytyyvätkö vaan siihen ?
No siis, ei nyt aivan mahottoman pienet, muttei myöskään niin paljoa, että olisi varaa maksaa liikoja. Mutta siis, kyllähän minä tuon 20e pulitan, vaan kyselen juurikin että missä mahtaa olla ne kuuluisat "10e Viroon" jutut....Ja jos tuon verran pitää voida säästää niin taitaa olla pienet ostokset ainakin reissulla?
Oon miettinyt tätä monesti, mutta en tiedä varmaa vastausta enkä tiedä onko sellaista olemassakaan, mutta koitetaan silti. Eli:
Mikä määrää esim. nyrkkeilyssä iskun voimakkuuden? Onko se iskun voima? Liikemäärä? Liike-energia? Impulssi? Teho? Joku muu? Vai ei mikään yksinään?
Mistä sais käsittelemätöntä lehmänmaitoa Oulun seudulla?

Heitämpä kysymyksen johon kukaan ei osaa vastata.
Miksi juuri sinä olet syntynyt?
Heitämpä kysymyksen johon kukaan ei osaa vastata.
Miksi juuri sinä olet syntynyt? Miksi et voisi olla ollut syntymättä ja kaikki tämä olisi jäänyt kokematta. Elämä on kuin siniaalto tulee nousuja ja laskuja. Ihan jokaiselle.
Ehkä pitäisi mennä nukkumaan... Ennen kuin alkaa pohtimaan liian syvällisiä asioita.![]()
Voiko postissa (Itellassa!) kopioida omia papereita? Pitäisi siis lähettää opiskelupaikkaa varten kopiot työtodistuksista ja oma tulostin/skanneri ei ole kovin yhteistyöhaluinen, joten kysymys kuuluukin, että voiko postissa maksua vastaan kopioida ja tulostaa omat paperinsa?
Vastaus on: *Rumpujen tihentyvää kolinaa*.. Ostamalla uuden virtajohdon.. Sai testattua, että muuntaja ilmeisesti antautunut.. HEIKKO ja PASKA!Kysymys kuuluu miten saan tuon auki särkemättä ite kovalevyä sisältä?
edit. Lisään vielä (jos ei jo tullut rivien välistä selväksi), että näen täysin perusteettomaksi olettaa, että ihmisen olemassaoloon tai ontologiaan liittyisi minkäänlainen teleologisuus. Ei ole mitään tarkoitusta tai suurta suunnitelmaa.