Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jos vahingossa laittaa pankkisiirron menemään väärällä nimellä mutta oikealle tilille (esim. laitoin kohdetilinumeron oikein mutta kun automaattitäyttö löi mun tiedot siirtoon en muistanut vaihtaa "saajan nimi" kenttään saajan nimeä, vaan se jäi mun nimeksi) niin meneekö raha perille, vai tuleeko sieltä jotain määkimistä?

Käsittääkseni yleensä ihmisen sisälle menneet vieraat esineet kuvataan. Ainakin yhdellä tuttavalla kuvattiin, kun sillä oli mennyt pähkinä keuhkoinin vai mikä olikaan mennyt minne. Hulvaton tapaus kuitenkin.
Joo, mulla vaan sano että ei pitäis aiheutua vaaraa ku niin pieni naula kyseessä. Käski vaan soittaa päivystykseen jos tulee kipuja tms. Kauhulla odottelen sitä hetkeä jolloin tuo naula päättää tulla ulos :lol2:

Mutta mites pähkinä voi päätyä keuhkoihin? :D

Jos vahingossa laittaa pankkisiirron menemään väärällä nimellä mutta oikealle tilille (esim. laitoin kohdetilinumeron oikein mutta kun automaattitäyttö löi mun tiedot siirtoon en muistanut vaihtaa "saajan nimi" kenttään saajan nimeä, vaan se jäi mun nimeksi) niin meneekö raha perille, vai tuleeko sieltä jotain määkimistä?

Tilinumero ratkaisee.

J
Mutta mites pähkinä voi päätyä keuhkoihin? :D
Ei ole henk. koht. kokemusta asiasta, mutta veikkaisin, että paljon helpommin kuin rautanaula mahaan. :D

Meillä tyhjättiin koneen kovalevy tässä hetki sitten ja nyt tää on aivan sekaisin. Tai siis, kun nettiin kirjoittaa jotain, saattaa kursori yhtäkkiä heittää ihan mihin vaan keskelle aikaisempaa tekstiä. On pikkuisen ärsyttävää ja hidasta kirjoittaa, kun jatkuvasti saa olla korjailemassa. Eli siis, mitä vittua?

Meillä tyhjättiin koneen kovalevy tässä hetki sitten ja nyt tää on aivan sekaisin. Tai siis, kun nettiin kirjoittaa jotain, saattaa kursori yhtäkkiä heittää ihan mihin vaan keskelle aikaisempaa tekstiä. On pikkuisen ärsyttävää ja hidasta kirjoittaa, kun jatkuvasti saa olla korjailemassa. Eli siis, mitä vittua?

Kyse on varmaan läppäristä, jossa on kosketusalusta päällä, johon käsi osuu välillä. Kosketusalustan saa poist päältä Windows koneessa Ohjauspaneeli --> Hiiri, jostain sieltä alta. Tämä siis silloin, kun koneessa on erillinen hiiri, muuten kannattaa säätä kosketusalustan herkkyyttä.

Kyse on varmaan läppäristä, jossa on kosketusalusta päällä, johon käsi osuu välillä. Kosketusalustan saa poist päältä Windows koneessa Ohjauspaneeli --> Hiiri, jostain sieltä alta. Tämä siis silloin, kun koneessa on erillinen hiiri, muuten kannattaa säätä kosketusalustan herkkyyttä.

Kiitos!! :worship:

Luoja että on vituttanut tuo touchpadi tuossa. Välillä kirjoittaa pitkän tekstin ja sitten sormi hipaisee tuohon = pyyhkäisee siniseksi koko tekstin ja poistaa sen.
Meinasin jo repiä koko levyn helvettiin :D

Kiitos!! :worship:

Tuli tämmönen homma mieleen :D...

Vappu koittaa kohta ja arvelin että olisin kantanut keittiönpöydän ja tuolit tuohon pihamaalle ja laittanut grillin tulille :D, samalla tietysti nautittaisiin alkoholia reilusti. Saanko tehdä näin?. Asun vuokralla taajamassa, pikkuinen läntti on siis tuossa etupihalla "omaa tonttia".

Anyone? :D

Miksei miespuoliset saa kahvia parturissa?! Vitutti kun kesti reilusti yli tunnin hiusten leikkuu, ja siinä vieressä istuvalle akalle kuljetettiin kahvia perkele. Teki melkein mieli kysästä että "kröhöm, saisinko myös kupposen kahveeta, täh?"

Miksei miespuoliset saa kahvia parturissa?! Vitutti kun kesti reilusti yli tunnin hiusten leikkuu, ja siinä vieressä istuvalle akalle kuljetettiin kahvia perkele. Teki melkein mieli kysästä että "kröhöm, saisinko myös kupposen kahveeta, täh?"

Minulle on melkein joka kerta tarjottu, jopa eri parturi -liikkeissä. Johtuu toisaalta varmaan siitä että joutuu tasasin väliajoin värjäämään nämä "eiminkäänväriset" hiukset. Eli tossa värin "imeytymisen" aikana on aina tuotu kahvit.

Mun käsityksen mukaan kahvia saa ainoastaan jos hiuksia värjätään. Ainakaan mä en ole koskaan saanut kahvia, vaikka hiustenleikkuussa olisi mennyt kuinka kauan.

Itseä on pitkään askarruttanut yksi kysymys!

Eli kun naisille tulee ikää niin miksi helvetissä silloin leikataan lyhyt tukka?
Tämä alkaa osalla jo ennen kolmeakymmentä ja takarajaa tuskin on...

Jos kloonaisit itsesi ja sen jälkeen harrastaisit seksiä kloonisi kanssa olisko se insestiä, homostelu insestiä vai itsensätyydyttämistä?

Saa eräässä liikkeessä Tampereella. Vaikka ei hiuksia leikkauttaisikaan.

Back
Ylös Bottom