Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jos haluaa mahdollisimman kevyitä käyttöpaitoja kesäksi, niin mitä/mistä kannattaisi hakea? Paras olisi siis sellainen joka hädintuskin tuntuu olevan edes päällä kun on niin kevyt ja hengittää hyvin.

Jos haluaa mahdollisimman kevyitä käyttöpaitoja kesäksi, niin mitä/mistä kannattaisi hakea? Paras olisi siis sellainen joka hädintuskin tuntuu olevan edes päällä kun on niin kevyt ja hengittää hyvin.

Markantalosta,Tokmannillta tms. Samanlainen kuin Turhapurolla, pitäis hengittää pirun hyvin:D

Joku Gaspin hiaton isoilla rei'illä? Hintaa kyllä on mutta ainakin hengittävä.

Ite heittäsin päälle jonkun kevyen piké-paidan, josta saa nappeja auki tarvittaessa. Riippuu tietenki materiaalista miten hengittää, mut kai niitäki on erilaisia, ainakin uskoisin näin.

No tarkennetaan nyt sitten sen verran, että paidan pitäisi olla sellainen että kehtaa kävellä ulkona ihmisten ilmoillakin :). Vähän ohuempi kuin tavallinen t-paita, ja mielellään sellaista "sileää" hengittävää materiaalia. Itse kun en tiedä materiaaleista paljoakaan, enkä viitsi lähteä kauppoihin kyselemään kun siellä yritetään sitten kuitenkin myydä mitä tahansa paskaa (normi t-paitaa) noilla spekseillä.

No tarkennetaan nyt sitten sen verran, että paidan pitäisi olla sellainen että kehtaa kävellä ulkona ihmisten ilmoillakin :). Vähän ohuempi kuin tavallinen t-paita, ja mielellään sellaista "sileää" hengittävää materiaalia. Itse kun en tiedä materiaaleista paljoakaan, enkä viitsi lähteä kauppoihin kyselemään kun siellä yritetään sitten kuitenkin myydä mitä tahansa paskaa (normi t-paitaa) noilla spekseillä.

Semi-kiree, semi-tekninen paita, tässä yks esimerkki: http://www.underarmour.com/shop/us/...4-Men-s-Armour-174-Logo-Graphic-T/1231304-001

Te muut fiksut jotka olette syöneet rautanaulan tms. esineen, onkos tullu ikäviä "komplikaatioita" siinä vaiheessa ku naula pyrkii tulemaan ulos "luonnollista reittiä"?

Nimimerkillä sain tänään naulapyssystä suuhuni ja hädissään nielaisin naulan. Nyt pelkään rectumini puolesta.

Ootkos törmänny sellaseen erittäin ohueen urheilupaitaan? Ainakin adidaksella on sellaisia paitoja, itse on tullut käytettyä sellasta valkoista aurinkoisilla ilmoilla ja on ollut hyvä. Kannattaa varmaan kysyä urheiluliikkeestä jotakin hengittäviä urheilupaitoja jos sellasta meet kattoon. On maksanut pari vuotta sitten joku 20€ kappale kun itse ostin niitä. Mutta kaikille ei varmaankaan sovi sellainen kangas, voi ärsyttää iho jne.

Itsellä ainakin lukee paidassa Adidas climalite (sivussa), aika paljon rätisee kun ottaa pois.

? :lol2: Ennen vastausta vaaditaan kyllä tarina tarkennusten kera.
Töissä kaverin kans pelleilin, rupes sitte ampumaan mua perseelle (olin selin häneen päin).. Naula meni ohi ja kimpos jostaki, en tiiä mistä, ja meni mun auki olevaan suuhun. Tarttu kurkkuun kiinni, minähä säikähin ihan helvetisti (ja kaveri vielä enemmän), ei lähteny irti vaikka miten yökin nii sitte loppujen lopuksi nielasin sen. Ei pitäis olla vaarallista muuten ku jos perseen repäsee rikki ku vaan 25mm naula, soitin siis lekurille :D

Peruutin hitaasti jonkun vanhan volkswagenin perään, hädintuskin kuulin edes ääntä, noh, kävin katsomassa tuliko jälkiä ja ei ollut tullut. Olisiko pitänyt jättää vielä varmuuden vuoksi joku lappu mukaan? Rek. Num. en huomannut katsoa...

Mitäpä sanotte tästä Bill Starin Dual Factorista: http://madcow.wackyhq.com/geocities/...odized_5x5.htm

Onko miten toimivaa settiä kunhan vain noudattaa orjallisesti? Treeniä takana kohta 5 vuotta, ja tiiän, että toi ei ole mikään aloittelijoiden ohjelma ja olen aiemmin kokeillut joskus sitä Single Factoria.

Kokemuksia?

Lisäks vielä semmosta, että miten hyvin kroppa jaksaa palautua tosta reenistä ku lisäks viikkoon tulee semmone 3 kertaa golffia?

Töissä kaverin kans pelleilin, rupes sitte ampumaan mua perseelle (olin selin häneen päin).. Naula meni ohi ja kimpos jostaki, en tiiä mistä, ja meni mun auki olevaan suuhun. Tarttu kurkkuun kiinni, minähä säikähin ihan helvetisti (ja kaveri vielä enemmän), ei lähteny irti vaikka miten yökin nii sitte loppujen lopuksi nielasin sen. Ei pitäis olla vaarallista muuten ku jos perseen repäsee rikki ku vaan 25mm naula, soitin siis lekurille :D

Käsittääkseni yleensä ihmisen sisälle menneet vieraat esineet kuvataan. Ainakin yhdellä tuttavalla kuvattiin, kun sillä oli mennyt pähkinä keuhkoinin vai mikä olikaan mennyt minne. Hulvaton tapaus kuitenkin.

Back
Ylös Bottom