Mie taas haluaisin kysyä miksi Kirk Hammet on lihonu ja vetää shufflea tuossa videossa? :dance2:
Mua taas mietityttää että missä ne amisviikset on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mie taas haluaisin kysyä miksi Kirk Hammet on lihonu ja vetää shufflea tuossa videossa? :dance2:
Jos haluaa mahdollisimman kevyitä käyttöpaitoja kesäksi, niin mitä/mistä kannattaisi hakea? Paras olisi siis sellainen joka hädintuskin tuntuu olevan edes päällä kun on niin kevyt ja hengittää hyvin.
Jos haluaa mahdollisimman kevyitä käyttöpaitoja kesäksi, niin mitä/mistä kannattaisi hakea? Paras olisi siis sellainen joka hädintuskin tuntuu olevan edes päällä kun on niin kevyt ja hengittää hyvin.
Joku Gaspin hiaton isoilla rei'illä? Hintaa kyllä on mutta ainakin hengittävä.
Rentoa kävellä ihmisten ilmoilla tollanen päällä.
Kyllähän niitä kotonakin voi käyttää.
Kuin lujaa tarvii ajaa päin punasii et valot näyttäs vihreelt?
Mutta miksi kukaan käyttäis, kun voi olla huoletta ilman paitaakin.
. Vähän ohuempi kuin tavallinen t-paita, ja mielellään sellaista "sileää" hengittävää materiaalia. Itse kun en tiedä materiaaleista paljoakaan, enkä viitsi lähteä kauppoihin kyselemään kun siellä yritetään sitten kuitenkin myydä mitä tahansa paskaa (normi t-paitaa) noilla spekseillä.No tarkennetaan nyt sitten sen verran, että paidan pitäisi olla sellainen että kehtaa kävellä ulkona ihmisten ilmoillakin. Vähän ohuempi kuin tavallinen t-paita, ja mielellään sellaista "sileää" hengittävää materiaalia. Itse kun en tiedä materiaaleista paljoakaan, enkä viitsi lähteä kauppoihin kyselemään kun siellä yritetään sitten kuitenkin myydä mitä tahansa paskaa (normi t-paitaa) noilla spekseillä.
? :lol2: Ennen vastausta vaaditaan kyllä tarina tarkennusten kera.Nimimerkillä sain tänään naulapyssystä suuhuni ja hädissään nielaisin naulan.
No tarkennetaan nyt sitten sen verran, että paidan pitäisi olla sellainen että kehtaa kävellä ulkona ihmisten ilmoillakin. Vähän ohuempi kuin tavallinen t-paita, ja mielellään sellaista "sileää" hengittävää materiaalia. Itse kun en tiedä materiaaleista paljoakaan, enkä viitsi lähteä kauppoihin kyselemään kun siellä yritetään sitten kuitenkin myydä mitä tahansa paskaa (normi t-paitaa) noilla spekseillä.
Töissä kaverin kans pelleilin, rupes sitte ampumaan mua perseelle (olin selin häneen päin).. Naula meni ohi ja kimpos jostaki, en tiiä mistä, ja meni mun auki olevaan suuhun. Tarttu kurkkuun kiinni, minähä säikähin ihan helvetisti (ja kaveri vielä enemmän), ei lähteny irti vaikka miten yökin nii sitte loppujen lopuksi nielasin sen. Ei pitäis olla vaarallista muuten ku jos perseen repäsee rikki ku vaan 25mm naula, soitin siis lekurille :D? :lol2: Ennen vastausta vaaditaan kyllä tarina tarkennusten kera.
Töissä kaverin kans pelleilin, rupes sitte ampumaan mua perseelle (olin selin häneen päin).. Naula meni ohi ja kimpos jostaki, en tiiä mistä, ja meni mun auki olevaan suuhun. Tarttu kurkkuun kiinni, minähä säikähin ihan helvetisti (ja kaveri vielä enemmän), ei lähteny irti vaikka miten yökin nii sitte loppujen lopuksi nielasin sen. Ei pitäis olla vaarallista muuten ku jos perseen repäsee rikki ku vaan 25mm naula, soitin siis lekurille :D