Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Löytyykös pakkikselta tekstitysten suomentajia?

Kysymys kuuluu: Milloin tulee mentalist:in toisen tuotantokauden tekstityksiä?

Ekan jakson tekstit näytti löytyvän, mutta nyt mennään jo kuudennessa jaksossa.

Mikä oli se teinibaari entisen Alen vieressä? :D Sillon kun Ale oli siinä, missä on nyt Nolla.

Joku Sporttivartti se oli... kyllä aikuisella miehellä aina pitää hiukan paskaa housussa ollakin.

Onks kukaan ideoinut "let me google that for you" -tyyppistä palvelua 020202-tyyliin? Vähän kuin tähän vastailu välillä mutta minuuttimaksulla. :D

Mitä se valkoinen jauhe oli mitä lääkinmiehet sodassa laittovat haavoittuneiden haavoihin? Ainakin jenkkiläisissä leffoissa sitä pistetään.

Joo sulfa kävi itselläkin mielessä, liekö se sitten ollut se ihan virallinen nimi sille aineella. En nopeasti netistä löytänyt infoa.

Antakaa minulle linkki perusteluihin/perustelut miksi EI hiilareita ennen nukkumaanmenoa?
Kiitos.
http://www.google.fi/search?q=hiili...&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a
Aliarvioidaanko minua törkeästi? Kai nyt googlea osaan käyttää, sieltä kun ei mitään kovin viksun tai luotettavan kuuloista ensi silmäyksellä vain löytynyt. (Niinkuin olisit itsekkin huomannut, jos olisit oikeasti yrittänyt auttaa..)
googlen ekasta linkistä, näkyy googlen esikatselurivilläkin:
Jos iltapalaksi nautitaan pelkästään hiilihydraatteja ennen nukkumaanmenoa, kasvuhormoneja ei yön aikana mahdollisesti vapaudu, sillä insuliiniarvot kohoavat ja insuliini hidastaa kasvuhormonin vapautumista aivolisäkkeestä.

Aliarvioidaanko minua törkeästi? Kai nyt googlea osaan käyttää, sieltä kun ei mitään kovin viksun tai luotettavan kuuloista ensi silmäyksellä vain löytynyt. (Niinkuin olisit itsekkin huomannut, jos olisit oikeasti yrittänyt auttaa..)

Oletko koskaan kuullut a) Tarkistettavuudesta b) Lähdekritiikistä?

Olen varma, että moni saisi pystyyn samanlaisen sivun ja tungettua sinne aivan mitä tietoa tahansa. Yhtä hyvin sivulla voisi lukea "banaanien vaikutuksesta sydänlihaksen palautumiseen ja tämän yhteydestä aivolisäkkeen harmaaseen alueeseen, joka antaa maksimaalisen kasvuhormoni määrän vain tasan kello 22:22 nautitun banaanin vaikutuksesta"

En ole näitä asioita tutkinut. Haluan silti perusteluja, ja nähdä samankaltaisuudet monessa tekstissä, ennenkuin omaksun mitään "faktoja".

Voin antaa linkkejä melko vallattomiin foorumikeskuteluihin, jossa syypäänä ovat hyvin usein juuri erittäin puutteelliset, suoralla sanahaulla googletetut sivut..

Äh, anteeksi triplaposti. Piti käyttää edittiä, mutta sähläsin taas muuta ja unohtui.

Back
Ylös Bottom