Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Entä jos olen menettänyt yöuneni sen takia että joku on näyttänyt minulle keskisormea?

jenkeissä ois ihan normaalia vaatia korvauksia tästä. Ja hyvät tsäänssit voittaa.

Mutta olen kuullut tapauksesta, jossa inssi keskeytettiin keskisormen vilauttelusta. Eli saako inssi keskeyttää ajokokeen tuosta jos keskisormen näyttäminen ei ole laitonta?:D

:offtopic:

Mä näytin ala-asteella reksille keskisormea päin näköä ja sain kaksi tuntia jälki-istuntoa. Oli ehdottomasti sen arvoista, tulin tyytyväisenä koulusta himaan ja faijakin huokui aitoa ylpeyttä pojastaan. :D

:offtopic:

Mä näytin ala-asteella reksille keskisormea päin näköä ja sain kaksi tuntia jälki-istuntoa. Oli ehdottomasti sen arvoista, tulin tyytyväisenä koulusta himaan ja faijakin huokui aitoa ylpeyttä pojastaan. :D
Stick it to the man:rock:

Onko keskisormen näyttäminen ihmiselle laitonta? Saako liikenteessä näyttää keskisormea?
Periaatteessa se kyllä täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkistön... joten kyllä se rikos on. Tosin eri asia taas on, että onko se niin lievä että siksi jätettäisiin syyttämättä/tuomitsematta.

Olen kuullut, että naamalle sylkemisestä joku olisi saanut juuri tuosta kunnianloukkauksesta tuomion.

E. never mind. lukihärö :D

Mikä helvetti mun puhelinta vaivaa, kun joku soittaa niin ei näy kuin numero eikä nimeä ollenkaan vaikka numero on tallennettu puhelimeen???

Mikä helvetti mun puhelinta vaivaa, kun joku soittaa niin ei näy kuin numero eikä nimeä ollenkaan vaikka numero on tallennettu puhelimeen???

Omassa luurissa oli sama vika. Olin jotenkin onnistunut kopioimaan kaikki numerot sim-kortilta puhelimen muistiin niin että numerot oli tuplana, silloin näkyi vaan numero kun joku soitti.

Kun desimaalilukuja jakaa desimaaliluvuilla niin mistä tietää pilkun paikan?
Ykkösten ja kymmenesosien väliin se yleensä laitetaan... Ei siinä oikeasti oo mitään kiveen kirjoitettua kaavaa. Laventaa kannattaa toki jos on jotain 0.034 jakajana ja ilman konetta laskee.
Onko numero tallennettu kahteen kertaan, ainakin silloin on joskus puhelin sekoillut eikä osaa näyttää nimeä.

Kännykän niminäyttö toimii siten, että se tunnistaa nimen 4:n viimeisen numeron perusteella. Jos sinulla on sama numero tallennettuna kahdesti, tai vaihtoehtoisesti kaksi puhelinnumeroa joissa on samat 4 viimeistä numeroa, puhelin "ei tiedä" kumpi soittaa, joten se näyttää vain numeron.

(Voi olla, että uudemmat puhelimet käyttää useampaa numeroa tunnistamiseen.)

Mutta olen kuullut tapauksesta, jossa inssi keskeytettiin keskisormen vilauttelusta. Eli saako inssi keskeyttää ajokokeen tuosta jos keskisormen näyttäminen ei ole laitonta?:D

Siinä inssissä katsastetaan kaiketi myös soveltuvuutta liikeneteeseen, ei pelkästään ajotaitoa, joten ihan perustellut reput mielestäni.

"Pöly koostuu kiinteistä, erittäin pienistä ainehiukkasista, jotka leijailevat ilmassa ja laskeutuvat hitaasti."

Mitä tuo tarkoittaa maallikko-kielellä?

Back
Ylös Bottom