Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Entä jos olen menettänyt yöuneni sen takia että joku on näyttänyt minulle keskisormea?
Stick it to the man
Mä näytin ala-asteella reksille keskisormea päin näköä ja sain kaksi tuntia jälki-istuntoa. Oli ehdottomasti sen arvoista, tulin tyytyväisenä koulusta himaan ja faijakin huokui aitoa ylpeyttä pojastaan. :D

Periaatteessa se kyllä täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkistön... joten kyllä se rikos on. Tosin eri asia taas on, että onko se niin lievä että siksi jätettäisiin syyttämättä/tuomitsematta.Onko keskisormen näyttäminen ihmiselle laitonta? Saako liikenteessä näyttää keskisormea?
Kun desimaalilukuja jakaa desimaaliluvuilla niin mistä tietää pilkun paikan?

Mikä helvetti mun puhelinta vaivaa, kun joku soittaa niin ei näy kuin numero eikä nimeä ollenkaan vaikka numero on tallennettu puhelimeen???
Ykkösten ja kymmenesosien väliin se yleensä laitetaan... Ei siinä oikeasti oo mitään kiveen kirjoitettua kaavaa. Laventaa kannattaa toki jos on jotain 0.034 jakajana ja ilman konetta laskee.Kun desimaalilukuja jakaa desimaaliluvuilla niin mistä tietää pilkun paikan?
Onko numero tallennettu kahteen kertaan, ainakin silloin on joskus puhelin sekoillut eikä osaa näyttää nimeä.Mikä helvetti mun puhelinta vaivaa, kun joku soittaa niin ei näy kuin numero eikä nimeä ollenkaan vaikka numero on tallennettu puhelimeen???
Kännykän niminäyttö toimii siten, että se tunnistaa nimen 4:n viimeisen numeron perusteella. Jos sinulla on sama numero tallennettuna kahdesti, tai vaihtoehtoisesti kaksi puhelinnumeroa joissa on samat 4 viimeistä numeroa, puhelin "ei tiedä" kumpi soittaa, joten se näyttää vain numeron.Mikä helvetti mun puhelinta vaivaa, kun joku soittaa niin ei näy kuin numero eikä nimeä ollenkaan vaikka numero on tallennettu puhelimeen???
Mutta olen kuullut tapauksesta, jossa inssi keskeytettiin keskisormen vilauttelusta. Eli saako inssi keskeyttää ajokokeen tuosta jos keskisormen näyttäminen ei ole laitonta?:D
Kyllä se tietyissä paikoissa vois olla ihan paikallisen ajokulttuurin omaksumista...Kuka nyt muutenkaan on niin hölmö, että näyttää finkkua kesken oman inssiajon?