Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tohtiikohan vanhentuneita cashewpähkinöitä syödä? Just ostin lidlistä tommosen peltipurkin ja huomasin, että 01.11.2009... Eihän noi hirveen vanhoja viel oo, mutta kysytäään täällä tyhmissä kyssäreissä :D

Tohtiikohan vanhentuneita cashewpähkinöitä syödä? Just ostin lidlistä tommosen peltipurkin ja huomasin, että 01.11.2009... Eihän noi hirveen vanhoja viel oo, mutta kysytäään täällä tyhmissä kyssäreissä :D

9 päivää yli ja kuivamuonaa? Ja suolaista sellaista? Ei todellakaan mee miksikään.

Myykö Suomessa mikään operaattori osamaksulla puhelimia ilman simlukitusta? Lähinnä tarkoitan noita kampanjoiden puhelimia, eli mitä näkyy telkkarissa yms. Toki puhelimen voi ostaa vaikka gigantista ostamaksulla, eli tarkoitan nyt vain operaattoreita.

Myykö Suomessa mikään operaattori osamaksulla puhelimia ilman simlukitusta? Lähinnä tarkoitan noita kampanjoiden puhelimia, eli mitä näkyy telkkarissa yms. Toki puhelimen voi ostaa vaikka gigantista ostamaksulla, eli tarkoitan nyt vain operaattoreita.
Eihän lähes mikään operaattori taida käyttää simlukitusta..

edit:...siis enää.

Siis tarkotat kytky liittymiä missä tulee puhelin ja liittymä ja sitä puhelinta sitten maksellaan 12kk tai 24kk ja siihen lisäksi vielä puhelut ym. niin en usko, että kovin moni myy ilman sim lukitusta (ei tosin varmaa tietoa) Sen lukituksen pystyy purkamaan mutta ei oo varmaa, että se onnistuis. Itellä ei onnistunu ja en voi kellekään suositella noita kytky liittymiä.

Siis tarkotat kytky liittymiä missä tulee puhelin ja liittymä ja sitä puhelinta sitten maksellaan 12kk tai 24kk ja siihen lisäksi vielä puhelut ym. niin en usko, että kovin moni myy ilman sim lukitusta (ei tosin varmaa tietoa) Sen lukituksen pystyy purkamaan mutta ei oo varmaa, että se onnistuis. Itellä ei onnistunu ja en voi kellekään suositella noita kytky liittymiä.
Saunalahdella ei lähes mikään puhelin ole simlukittu, DNA:lla ei yksikään puhelin ole enää pitkään aikaan ollut simlukittu. Elisalla on vielä puhelimet simlukittuja. Muista operaattoreista en tiedä

Saunalahdella ei lähes mikään puhelin ole simlukittu, DNA:lla ei yksikään puhelin ole enää pitkään aikaan ollut simlukittu. Elisalla on vielä puhelimet simlukittuja. Muista operaattoreista en tiedä
Tämä tieto vakuutti omat haisut. Elisan sivut ovat ainoat jossa luki selkeästi että puhelin on sopimuskauden loppuun saakka sim-lukittu määrätylle sim-kortille.

Kiitokset :)

Miksi edestä täytettävässä pesukoneessa ei saa käyttää nestemäistä pesuainetta?

Onko normaalia, että edestä täytettävässä pesukoneessa on ihan sikana vaahtoa siellä rummussa pesun aikana?

Mulla on vuosikaudet ollut päältä täytettävä ja olen nyt hieman hämilläni..

Onko normaalia, että edestä täytettävässä pesukoneessa on ihan sikana vaahtoa siellä rummussa pesun aikana?

Mulla on vuosikaudet ollut päältä täytettävä ja olen nyt hieman hämilläni..

En ole ikinä kuullut moisesta rajoitteesta, vaahto johtuu pesuaineesta.

Vaikuttaako maastaveto tai sjmv vatsalihaksiin millää muotoa? On ollut ala-vatsa saatanan kipeä päri päivää

Vaikuttaako maastaveto tai sjmv vatsalihaksiin millää muotoa? On ollut ala-vatsa saatanan kipeä päri päivää

Kyllähän siinä keskivartaloa joutuu aika paljon jännitämään, jos meinaa, että pysyy nosto kasassa.

Mistä olet tämän tiedon kuullut? Mulla on edestä täytettävä enkä ole huomannut mitään ongelmaa nestemäisen pesuaineen käytössä viimeisen 2,5 vuoden aikana. Välillä toki puhdistan sitruunahapolla tai laitan huuhteluveteen etikkaa, jotta kone pysyy puhtaana.

Back
Ylös Bottom