Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hera on proteiinia ;)HabaMih sanoi:Varmaan tätä nyt on jossain kysyttykin, mutta paljonko painaa desi noita palkkarijauheita yleensä? Ei ole talous vaakaa ja pitäis alkaa sekoitteleen heraa ja proteiineja jotenkin 25g ja 50g joten paljonko noi oilis deseinä?
haba78 sanoi:Minkä takia jalkareenit on tuskaa?
Isot lihakset kuluttaa enemmän happea ja energiaa -> sydän rasittuu enemmän jne. Kai.haba78 sanoi:Minkä takia jalkareenit on tuskaa?
MOT sanakirjan mukaan:Pulla sanoi:Mitä helvettiä tarkoittaa englannin kielen sanonta by virtue of...? Esim. By virtue of the technique of integration within an ordered product of operators...
Haisua on mutta ei aivot riitä suomentamaan...

Paljonko vedessä on energiaa? Eikö siinä syömättömyydessä aamulla ole se ideana, että energiaa ei tule mistään ennen eikä heti lenkin jälkeenkään?mölliskö sanoi:Rasvanpoltto lenkki aamulla tyhjällä mahalla. Saako juoda vaikka 1/2l vettä kuitenkin vai onko tyhjä maha tyhjä maha?![]()
Ainaki volvon olen nähnyt HelsingissäPulla sanoi:Minkä merkkisiä ja mitä malleja ovat suomalaisten hautaustoimistojen autot? Eli ne mustat farmarit millä arkkua kuskataan paikasta toiseen.
Eilen kävelin Tapiolassa Mersusta konvertatun ruumisauton ohi.kahlaajalintu sanoi:Ainaki volvon olen nähnyt Helsingissä
Kaveri suunnitteli viime kesänä ostavansa käytetyn ruumisauton.mitäpä sitä konvertoimaan, kätevä peli: anopin voi nakata arkkuun :lol2:lIhaa sanoi:Eilen kävelin Tapiolassa Mersusta konvertatun ruumisauton ohi.
Kaveri suunnitteli viime kesänä ostavansa käytetyn ruumisauton.
lej sanoi:Paljonko vedessä on energiaa? Eikö siinä syömättömyydessä aamulla ole se ideana, että energiaa ei tule mistään ennen eikä heti lenkin jälkeenkään?
lej sanoi:Paljonko vedessä on energiaa?
Kyllä sillä ruoan/juoman lämpötilalla merkitystä on kulutukseen, mutta se on niin äärettömän pientä, ettei sillä käytännössä oo mitään merkitystä.Eiche sanoi:Asiaa sivuten, tälläinen tyhmä kysymys heräsi pintaan. Pystyykö omaa perusaineenvaihduntaa, tyhjäkäyntikulutusta lisäämään juomalla kylmää ( kylmempää kuin oma vartalo) vettä. Eikö ton vaikkapa 10 asteisen veden lämmittämiseen ruumiinlämpöön (36?) kulu jonkin verran energiaa? Yhden litran lämmittämiseen menee 109 kJ tai ton verran toi kylmä vesi vie mun omaa lämpöenergiaa lämmetessään. Mutta toimiiko toi noin :D
Tai ylipäätään onko ympäristön lämpötilalla mitään vaikutusta omaan energiankulutukseen? :D
Meenki tästä syväjäädytteleen pari ruisleipää, ku tuli nälkä...1 kcal on määritelmänsä mukaan se energiamäärä, joka kuluu kun 1kg vettä lämmitetään muistaakseen 20 -> 21 C. Jos siis keho lämmittää litraa vettä 25 C niin siihen kuluu 25 kcal.Eiche sanoi:Asiaa sivuten, tälläinen tyhmä kysymys heräsi pintaan. Pystyykö omaa perusaineenvaihduntaa, tyhjäkäyntikulutusta lisäämään juomalla kylmää ( kylmempää kuin oma vartalo) vettä.
Tai ylipäätään onko ympäristön lämpötilalla mitään vaikutusta omaan energiankulutukseen? :D
Joo, ja käytännössä taitaa mennä niin, että energiankulutusta ei lisätä veden lämmittämisen takia, vaan lämmön haihtumista iholta vähennetään. Iholta haihtuu kuitenkin jatkuvasti lämpöä, joten energiankulutus ei lisäänny tippaakaan.-Lauri- sanoi:Kyllä sillä ruoan/juoman lämpötilalla merkitystä on kulutukseen, mutta se on niin äärettömän pientä, ettei sillä käytännössä oo mitään merkitystä.
Tombster sanoi:Muistelen joskus monta vuotta sitten katsoneeni ohjelmaa, jossa sanottiin että unet kestävät jotain ~50 sekuntia. Saman unen ihminen saattaa nähdä yöllä useammin.. Jostain mulle on jäänyt tollanen päähän, mutta tää kaikki voi myös ollatai sitten oon vaan keksinyt ton jostain. :p