Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Wendy sanoi:
Mua jäi häiritsemään tää asia. Nimittäin onhan Tom Cruisekin lyhyestä varrestaan huolimatta monen naisen päiväuni ja suosittu näyttelijä. Näin kerran Peter Franzenin ohimennen livenä, ja näytti kyllä varsin lyhyeltä. Itse olen 174, ja vaikutti kyllä lyhyemmältä. Eli jos jollain on tästä tarkkaa tietoa niin kertokaa ihmeessä.
Tom Cruise onkin Tom Cruise. Onko Tom Cruise kuitenkaan alle 170 cm? (En muista tarkkaa pituutta...) Minkälaiset kengät sinulla oli jalassa kun tapasit Peterin? Mies näyttää usein lyhyemmältä naisen korkeapohjaisten tai -korkoisten kenkien takia, vaikka pituus olisikin mittauksessa sama kuin naisella.

Grip sanoi:
Yksi kysymys: Miken tukka-threadissa tuli vastaan tällainen: /me. Pariinkin kertaan. Mitä se siis merkkaa?

Ircin, tai taitaa lähinnä olla mIRC ohjelman ominaisuus, komento /me on laiska paska aiheuttaa perusmircissä violetinvärisen viestin jossa * Eiche on laiska paska. CTCP ACTION taitaa olla oikea termi tolle komennolle.

Tomi sanoi:
Tom Cruise onkin Tom Cruise. Onko Tom Cruise kuitenkaan alle 170 cm? (En muista tarkkaa pituutta...) Minkälaiset kengät sinulla oli jalassa kun tapasit Peterin? Mies näyttää usein lyhyemmältä naisen korkeapohjaisten tai -korkoisten kenkien takia, vaikka pituus olisikin mittauksessa sama kuin naisella.

Pikainen nettisurffailu kertoi, että useat lähteet kertovat Cruisen olevan 5'7'', ja siitä taitaa tulla noin 170 cm. Tästä joskus ircissäkin keskusteltiin.

En pysty muistamaan, mutta itseni tuntien tuskin olen ollut kovin korkeissa koroissa liikenteessä kun Peterin ohimennen näin. Voi toki vaikuttaa se, että miehen olettaa olevan pidempi, jolloin saman mittaista pitää automaattisesti lyhyenä. Joten hyväksytään tuo PikkuEeron mainitsema imdb:n 176 cm.

Tämän :offtopic: in huipennukseksi mainittakoon, että Peter voittaa Tomin mun henkilökohtaisella :panisin: -listalla.

Kun sikö kehittyy niin pitkälle, että sille kehittyy toimiva sydän, niin miten se sydän starttaa?

lej sanoi:
Kun sikö kehittyy niin pitkälle, että sille kehittyy toimiva sydän, niin miten se sydän starttaa?
[TUULESTA TEMMATTU ARVAUS]Eiköhän aivoista (talamuksesta?) lähe joku viesti sinussolmukkeeseen, joka sitten starttaa sydämen.[/TUULESTA TEMMATTU ARVAUS]

suortti sanoi:
[TUULESTA TEMMATTU ARVAUS]Eiköhän aivoista (talamuksesta?) lähe joku viesti sinussolmukkeeseen, joka sitten starttaa sydämen.[/TUULESTA TEMMATTU ARVAUS]

Silloin vain kauheasti ei aivoja ole (jotain alkua tietty on, mutta..).

Sikiön (tai oikeastaan alkion) "sydän" on lähinnä "osa verisuonea" (siis putken osa, eikä aikuisen sydämen mallinen), joka alkaa sykkimään. Perimmäistä syytä tuskin tietää kukaan.

Kertokaapas joku mulle tuon Lahden messukeskuksen osoite, eli se missä ne Expot on. Saa näpytellä suoraan osotteen navigaattoriin niin ei tartte sählätä kartan kanssa.

Timba79 sanoi:
Kertokaapas joku mulle tuon Lahden messukeskuksen osoite, eli se missä ne Expot on. Saa näpytellä suoraan osotteen navigaattoriin niin ei tartte sählätä kartan kanssa.
Helevetti, sä oot mode, sun pitää käyttää söötsiä tai kuuklea! :curs: :D

Timba79 sanoi:

Antaa piiskaa Timba79:lle kysymyksen johdosta :D

PS. Salpausselänkatu 7 :)

:nolo: Kiitti JB!

Kuitenkin anto väärän osotteen ja mä löydän itseni jostain vanhainkodista tai vastaavasta paikasta... :D

ace-oo- sanoi:
Eikös olekkin n. 160cm ja 75 kiloinen nainen (ei käy salilla, jos se nyt mitään vaikuttaa), melko iso?
No ei vielä mikään armoton lossi, mutta pullukan kriteerit täyttyy helposti.

Back
Ylös Bottom