Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=423&lang=fiEleonoora sanoi:Väittivät, että viinirypäileissä olisi paljon kaloreita.. Lienevätkö oikeassa?
. Prässäilen vain.Tom Cruise onkin Tom Cruise. Onko Tom Cruise kuitenkaan alle 170 cm? (En muista tarkkaa pituutta...) Minkälaiset kengät sinulla oli jalassa kun tapasit Peterin? Mies näyttää usein lyhyemmältä naisen korkeapohjaisten tai -korkoisten kenkien takia, vaikka pituus olisikin mittauksessa sama kuin naisella.Wendy sanoi:Mua jäi häiritsemään tää asia. Nimittäin onhan Tom Cruisekin lyhyestä varrestaan huolimatta monen naisen päiväuni ja suosittu näyttelijä. Näin kerran Peter Franzenin ohimennen livenä, ja näytti kyllä varsin lyhyeltä. Itse olen 174, ja vaikutti kyllä lyhyemmältä. Eli jos jollain on tästä tarkkaa tietoa niin kertokaa ihmeessä.
Grip sanoi:Yksi kysymys: Miken tukka-threadissa tuli vastaan tällainen: /me. Pariinkin kertaan. Mitä se siis merkkaa?
Tomi sanoi:Tom Cruise onkin Tom Cruise. Onko Tom Cruise kuitenkaan alle 170 cm? (En muista tarkkaa pituutta...) Minkälaiset kengät sinulla oli jalassa kun tapasit Peterin? Mies näyttää usein lyhyemmältä naisen korkeapohjaisten tai -korkoisten kenkien takia, vaikka pituus olisikin mittauksessa sama kuin naisella.
in huipennukseksi mainittakoon, että Peter voittaa Tomin mun henkilökohtaisella :panisin: -listalla.Wendy sanoi:Tämänin huipennukseksi mainittakoon, että Peter voittaa Tomin mun henkilökohtaisella :panisin: -listalla.

Dobermann sanoi:Cruisen vai Pakkiksen Tomin ? :D
-edit- tää kyssärihän sopi hyvin threadin aiheeseen.![]()
[TUULESTA TEMMATTU ARVAUS]Eiköhän aivoista (talamuksesta?) lähe joku viesti sinussolmukkeeseen, joka sitten starttaa sydämen.[/TUULESTA TEMMATTU ARVAUS]lej sanoi:Kun sikö kehittyy niin pitkälle, että sille kehittyy toimiva sydän, niin miten se sydän starttaa?
suortti sanoi:[TUULESTA TEMMATTU ARVAUS]Eiköhän aivoista (talamuksesta?) lähe joku viesti sinussolmukkeeseen, joka sitten starttaa sydämen.[/TUULESTA TEMMATTU ARVAUS]
Helevetti, sä oot mode, sun pitää käyttää söötsiä tai kuuklea! :curs: :DTimba79 sanoi:Kertokaapas joku mulle tuon Lahden messukeskuksen osoite, eli se missä ne Expot on. Saa näpytellä suoraan osotteen navigaattoriin niin ei tartte sählätä kartan kanssa.
Timba79 sanoi:Kertokaapas joku mulle tuon Lahden messukeskuksen osoite, eli se missä ne Expot on. Saa näpytellä suoraan osotteen navigaattoriin niin ei tartte sählätä kartan kanssa.

ace-oo- sanoi:Eikös olekkin n. 160cm ja 75 kiloinen nainen (ei käy salilla, jos se nyt mitään vaikuttaa), melko iso?
No ei vielä mikään armoton lossi, mutta pullukan kriteerit täyttyy helposti.ace-oo- sanoi:Eikös olekkin n. 160cm ja 75 kiloinen nainen (ei käy salilla, jos se nyt mitään vaikuttaa), melko iso?