Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Hiukka paalle 60-kilosena (168 cm) punttaavana naisena voin sanoa etta eipa tuo nyt ainakaan mikaan pieni ole.

Noin, nyt on Cassynkin korsi kannettu kekoon tahan :arvi: -keskusteluun.

Miksi lonkero ei kuohu niinkuin olut?

Minkä lain/lakien perusteella natsijohtajat tuomittiin Nuernbergissä? Jos olivat kansainvälisiä sopimuksia niin oliko Saksa allekirjoittanut tai hyväksynyt ne?

Aiheesta toiseen.. saako mankkua muka ostettua apteekista? Liikunnanope sano toiselle opelle: "meeppäs hakemaan tuolta apteekista jokupäivä sitä magnesiumia jos tarvit liikunnassa" Tarkistin asian ja hän tosiaan oli tarkoittanut pitomagnesiumia eikä niitä pillereitä.

radial sanoi:
Minkä lain/lakien perusteella natsijohtajat tuomittiin Nuernbergissä? Jos olivat kansainvälisiä sopimuksia niin oliko Saksa allekirjoittanut tai hyväksynyt ne?

En tiedä mutta Dönitziä yritettiin ainakin saada kuseen sotarikoksista ja lopulta kävi ilmi, että hänen alaisuudessaan olleet sukellusveneet toimivat aivan kuten jenkkienkin. Tästä palkintona 10 vuotta linnaa.

Minkä takia unessa asiat tapahtuvat kuin hidastetussa filmissä, tai niin, että tuntuu siltä, että näet koko yön unta jostain, mutta jälkeenpäin kun mietit, niin eihän siinä unessa kerennyt oikeastaan mitään tapahtua?

ace-oo- sanoi:
Minkä takia unessa asiat tapahtuvat kuin hidastetussa filmissä, tai niin, että tuntuu siltä, että näet koko yön unta jostain, mutta jälkeenpäin kun mietit, niin eihän siinä unessa kerennyt oikeastaan mitään tapahtua?
Joo kertokaa joku joka tietää.Ite luulen,että se aika missä uni nähdään ei ole kovin pitkä.

haba78 sanoi:
Joo kertokaa joku joka tietää.Ite luulen,että se aika missä uni nähdään ei ole kovin pitkä.
Muistelen joskus monta vuotta sitten katsoneeni ohjelmaa, jossa sanottiin että unet kestävät jotain ~50 sekuntia. Saman unen ihminen saattaa nähdä yöllä useammin.. Jostain mulle on jäänyt tollanen päähän, mutta tää kaikki voi myös olla :anssi: tai sitten oon vaan keksinyt ton jostain. :p

Tombster sanoi:
Muistelen joskus monta vuotta sitten katsoneeni ohjelmaa, jossa sanottiin että unet kestävät jotain ~50 sekuntia. Saman unen ihminen saattaa nähdä yöllä useammin.. Jostain mulle on jäänyt tollanen päähän, mutta tää kaikki voi myös olla :anssi: tai sitten oon vaan keksinyt ton jostain. :p
Tohon oisin itekki taipuvainen uskomaan.Eiköhän me pidetä tätä faktana. :thumbs:

haba78 sanoi:
Tohon oisin itekki taipuvainen uskomaan.Eiköhän me pidetä tätä faktana. :thumbs:

Itse taas olen kuullut että unet kestävät max. 7 sekuntia.

Mutta tämmöinen on askarruttanut mieltä.
Jos jokaiselta vastasyntyneeltä katkaistaisiin vaikka keskisormi pois, niin alkaisiko jossain vaiheessa syntymään lapsia joilla ei ole sitä keskisormea? :)

KukiHilli sanoi:
Mutta tämmöinen on askarruttanut mieltä.
Jos jokaiselta vastasyntyneeltä katkaistaisiin vaikka keskisormi pois, niin alkaisiko jossain vaiheessa syntymään lapsia joilla ei ole sitä keskisormea? :)
Ei, koska ei se sormen katkaisu vaikuta periytyviin geeneihin mitenkään.

ace-oo- sanoi:
No siinä tapauksessa hoitelin pari naista viime yönä 7:ssä sekunnissa. Ei yhtään hullummin.
Entäpä jos uni kestääkin tuon 7s, mutta aivot toimivat silleen kivasti, että tuntuu kuin uni kestäisi puoli tuntia. Jossain oli juttua lucid-unista, jotka olisivat kestäneet monia vuosia. Noh, uskoo ken tahtoo :)

ace-oo- sanoi:
No siinä tapauksessa hoitelin pari naista viime yönä 7:ssä sekunnissa. Ei yhtään hullummin.
Epäilen, että jos valveilla ollessasi toimit samoin niin monen naisen mielestä asiat on aika hullusti (tai no jos ne kerkee tulemaan niin kai se hyvä on...). ;)

ace-oo- sanoi:
Kolme työntöä ja tuijotus?

Back
Ylös Bottom