Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta. Vaihtelee aika tavalla. Eikä kukaan tiedä miksi.
FedEx toimittaa jenkeistä viikossa, keli kun keli.
Miten on mahdollista kun jenkeistä tullessa paketit seisoo jo tullissa viikkoja?
Kyllä tämäkin muuten on oikein, mutta pitää vaan katsoa ettei jaeta nollalla. Eli ylläoleva pätee, kun x != -4. Tapaus, jossa x = -4 voidaan sitten käsitellä erikseen ja nopeasti huomataan, että se on myös ratkaisu.(x+4)^2=(2x-1)(x+4) :jaetaan x+4
x+4=2x-1
jne.
Viikkoja? Mitä sä olet sieltä tilannut? Plutoniumia?
Viimesen neljän vuoden aikana oon tilannut tavaraa vajaa 10 kertaa.
Paras suoritus oli, kun paketti lähti Ohiosta perjantai-iltana, tiistaina helsinki-vantaalla, tulliin, ja mun kotiovella se oli perjantaina noin klo 13.00.
Vai onko tässä tapahtunut jokin radikaali muutos ihan lähiaikoina?
Mulle tuli viimeks sieltä suunnalta tavaraa viime vuoden lopulla.
Nyt voikin sitten seurata että miten TNT toimittaa Englannista kun huomen aamulla lähtee paketti sedältä....
Ei todellakaan näin. Tässä kaksi tapaa.
Ainakin minulla on riippunut ihan tuurista.... joskus tullut jopa viikossa joskus sitten 3viikkoakin. Ja en ole koskaan saanut mitään selkeää syytä että miksi noin paljon vaihtelee.

halvin vaihtoehto (sillä oletuksella että liittimissä ei ole säästelty niin paljoa että ne ei toimi tai toimii tosi huonosti)Mistä paras hdmi-kaapeli hinta-laatusuhteeltaan? Välille kotiteatteri-televisio?
Miksi rypsiöljy on yleensä jääkaapissa mutta oliiviöljy taas lämpimässä pöydällä?
Mietin tossa että mitenkähän dna on tehny sen mainoksen, jossa lasse viren kaatuu ja voittaa ja lopussa sanoo "mistä näitä senttejä sataa" tjsp...
näyttelijä on se kummelinäyttelijä Heikki Hela. elikkä kuvaamalla se on tehty..
Mitä jos ei tiedä että tietää sen ettei tiedä mutta tietää että ei tiedä että tietää?
Onko maailmassa tyhmiä ihmisiä vai tyhmiä kysymyksiä?