Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mietin vaan sillä kun poliisisarjoissa tappaja ei saa verta puhdistettua kunnolla ja narahtaa, kuin nii käy jos vesi riittää. Nii oikeestaan mites lakanat, patja ja vaatteet riittääkö niihinki vesi?

Mietin vaan sillä kun poliisisarjoissa tappaja ei saa verta puhdistettua kunnolla ja narahtaa, kuin nii käy jos vesi riittää. Nii oikeestaan mites lakanat, patja ja vaatteet riittääkö niihinki vesi?

Aattelitko suorittaa täydellisen murhan? Ei kai se metroniistäjä oikeesti noin paljoa ottanu hermoon?

tahranpesuaine ja pesu vaikka 60 asteessa. kyl lähtee..
jos ei ni valkosista esim kloorilla helppo saada verenjäljet pois.. värillisistä saattaa väriä lähtä messiin.

tää oli heitto, mutta toimii.

tahranpesuaine ja pesu vaikka 60 asteessa. kyl lähtee..
jos ei ni valkosista esim kloorilla helppo saada verenjäljet pois.. värillisistä saattaa väriä lähtä messiin.

tää oli heitto, mutta toimii.

Joo ja jos ei ole heti sitä tahranpoistoainetta saavavilla kannattaa nuokin huuhtasta sillä kylmällä vedellä avittaa asiaa huomattavasti.

Mitä tulee siihen "täydelliseen murhaan" jota siis ilmeisesti iloinenhylje suunnittelee niin eikös se ole kaikista poliisisarjoista ja dekkareistakin tuttu et sillä infrapunasäteellä (oliko se se??) valaistaan ne pestyt tahrat joita ei silmä näje ja jo vain narahtaa. Eli ei kannata kiinni jäät vaikka pessitkin :D

Mä voin vedota siihen et se halus lavastaa mut murhastaan, oikeesti se poltti ittensä pesukoneessa eli ITSEmurha. Mulla ei oo ees alibia tai motiivia nii miks olisin tappanut häh??

Mä voin vedota siihen et se halus lavastaa mut murhastaan, oikeesti se poltti ittensä pesukoneessa eli ITSEmurha. Mulla ei oo ees alibia tai motiivia nii miks olisin tappanut häh??

Sulla jäi sen dna kynsien alle kun tungit kamoja sinne pesukoneeseen... paitti miks sä sen sinne laitoit kun poltit kuitenkin??? :D

Back
Ylös Bottom