SniffDaddy sanoi:Mikä biisi soi Collateral-leffan klubikohtauksessa?
Paul Oakenfold - Ready Steady Go
Helkkarin komee kohtaus :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SniffDaddy sanoi:Mikä biisi soi Collateral-leffan klubikohtauksessa?
Photsku sanoi:Paul Oakenfold - Ready Steady Go
Helkkarin komee kohtaus :thumbs:
Eleonoora sanoi:Aivan. Ja electoreneilla maksavilta pitäisi KAI PERIAATTEESSA kysyä aina paperit.. Jostain olen noin lukenut. Mut tuo 50 euroa on kyllä se ehdoton raja, kun pitää kysyä. Ja minä ainakin annan aina automaattisesti ajokorttini kassalle samalla, kun annan pankkikortin, jos ostosten summa on yli 50 euroa. Kassalle helpompaa ja nopeampaa noin.
Mä muuten inhosin electronia silloin, kun mulla vielä sellainen oli. Sillä ei voi edes maksaa joka paikassa ja se on hidas, kun kone joutuu varmistamaan. Pankkikortin saatuani ei ole ollut mtn ongelmia.
Sorry.Tää ansaitsis jo oman threadinsa.Fl4m3 sanoi:Jos kasvattaisin 1000 kiloiseksi lemmikkihaukeni (ei siis mitään läskiä vaan suhteessa normaalin kokoiseen haukeen 1000 kiloinen sopusuhtainen lihaksikas tappajahauki) ja laittaisin sen tappelemaan 700 kg valkohain kanssa, niin kumpi voittaisi? Tästä on ollu kavereiden kesken väittelyä enemmän tai vähemmän selvinpäin mutta ratkaisua ei koskaan tullut ja asia on jäänyt vaivaamaan.
Sukulaku sanoi:Tää ansaitsis jo oman threadinsa.
Miä veikkaan haita. Hauki on saanu harjoitella jollain silakoilla, kun taas hai on jyystäny valaita ja jättiläistursaita.
AEROFLOT. Google sanoi, että se on joku venäläinen lentopulju.Rautaketju sanoi:http://www.stuntman.fi/htm/tuotteet/tpaidat/80113_iso.jpg
mitä tuossa paidassa seisoo?
Puuttuu yksi tai kaksi kromosomia.Ankka sanoi:Mikä on se geeni, joka saa ihmisen laulamaan suihkussa?
Ei hajuakaan valaanlihasta, mutta esimerkiksi tonnikala (tuore, ei purkitettu) ei ole kyllä mielestäni mitään valkoista höttöä.Nikodemus sanoi:Onko valaat rakennettu ns.punaisesta lihasta kun ne kerta ei ole fisuja?
Vai onko ne sitä samaa valkosta höttölihaa kun muutkin pulikoivat otukset?
Tanssiva Rosvo sanoi:miksi lämmintä ruokaa ei saa laittaa jääkaappiin?
Tanssiva Rosvo sanoi:miksi lämmintä ruokaa ei saa laittaa jääkaappiin?
ex-tavis:) sanoi:Toisaalta taas bakteerien minimointia ajatellen ruoka olisi parasta kuulema lämmittää mahd. nopeasti kuumassa ja vastapainona myös jäähdyttää (ja pakastaa) se mahd. nopeasti kylmässä..
adolf.koski sanoi:onko kukaan nähnyt jari sillanpään tyttöystävää??
Timba79 sanoi:Ja eikös tähän ole ainakin ravintoloilla yms. joku ihan pykäläkin? Eli että ei niitä saa seisottaa missään pöydässä ja jäähdytellä hiljalleen huoneenlämpöön ja vasta sitten laittaa jääkaappiin? Vaan tämä jäähdytys pitäisi todellakin tehdä mahd. nopeasti.