Tyhmä kysymys :D vastatkaa silti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.

Okeiokei12301

Banned
ELI, nyt kun mä syön ihan terveellisesti niin onko coca cola zeron juonti paha juttu>? saako sitä juoda ja kuinka paljon? 14v, 46kg, 162cm.

Saa juoda. Paha enimmäkseen hampaille. Kannattaa silti juoda vettä ja maitoakin.

Okei, mutta sellanen viel et kuinka paljon sitä saa juoda? kun aloin aika vähän aikaa sitte syödä terveellisesti ja kuntoilemaan ja muuten toi syönti ei ollu ongelma mut noi limut on sellanen heikko kohta:D

Eipä tohon voi paljoa sanoa. Itellä menee 1-2 litraa päivässä, mut mitä vähemmän sen parempi. Tossa iässä kyllä ois hyvä ennemmin vetää maitoa, sais hyvät kalorit ja proteiinit samalla ja vois vaikka saada lihasmassaa ihan vaan normaalin kasvun kylkiäisenä. Sitten parikymppisenä on onnessaan kun on paremmassa lihassa kuin moni muu, vaikkei olisikaan edes panostanut juurikaan koko hommaan.

ookoo, onko 0.5l päivässä ihan ookoo ? ja sitten vettä ja maitoa lisäksi tietenkin

Jos terveellisesti haluat juoda niin juot sen asemasta vettä. Zeron ja Lightin sisältämän aspartaamin terveysvaikutuksista ollaan montaa mieltä, enimmäkseen kielteisiä. Juoma sisältää myös natriumia, joka lasketaan päivittäiseen suolan saantiin.

no onko mitään tollasta vinkkiä miten sen limun himon sais pois o.o .. oon kokeillu laittaa esim omena mehua ja vissyä sekasin mutta sekään ei oikeen oo hyvää

no onko mitään tollasta vinkkiä miten sen limun himon sais pois o.o .. oon kokeillu laittaa esim omena mehua ja vissyä sekasin mutta sekään ei oikeen oo hyvää

Et yritä korvata sitä millään muilla makeilla juomilla. Kyllä siihen tottuu, kun tarpeeksi pitkään on ilman. Olen kylläkin epäileväinen siitä, kannattaako asian vuoksi kummemmin stressata

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kunhan et kärvistele sitten kuutta päivää viikossa limsanhimoissasi huoneen nurkassa odottaen sitä yhtä kusista limsapulloa. Pahempi se on kuin juoda vaikka pullo päivässä

Beginner puhuu asiaa. Ei se Cola mikään terveysjuoma ole, mutta ei se sua myöskään tapa. Ei edes päivittäisessä käytössä. Tärkeämpää sulle lähivuosina on aktiivinen liikunta, monipuolinen syöminen ja tupakoinnin ja ylettömän teiniryyppäämisen välttäminen. Jos noista selviät, niin olet Cola-pullosi ansainnut.

Liika stressaaminen asioista sairastuttaa ihmisiä huomattavasti enemmän kuin Coca-Cola.

Sokerin ja sokerinkaltaisten aineiden himosta pääsee mielestäni aika helposti eroon, jos kestää tuollaiset pari viikkoa ilman. Sen jälkeen alkaa tuntua, että miksi ihmeessä on edes juonut sitä litkua tai esimerkiksi syönyt karkkeja.

;)ihmisellä on aina jotain paheita ja tuo on lievimmästä päästä, anna mennä vaan.jotkut käyttää huumeita ja ovat alkoholisteja/ketjupolttajia.toiset juo zero colaa ja kahvia

Jos light limuja on pakko juoda niin välttelisin kuitenkin niitä missä on aspartaamia. Neurotoksiinit eivät ole kauhean anabolisia.

Eikös aspartamiinin päivittäinen maksimi saantisuositus vastaa 4,5 litraa limsaa? Tosin tästä on paljon kiistelyä ja vähän pidemmän ajan tutkimusta, joten mielipiteitä on. Varmaa tosin on, että jo ennen tuota 4,5 litraa hampaasi kärsivät ja muutenkin ne hiilihapot haittaavat sinua

Eikös aspartamiinin päivittäinen maksimi saantisuositus vastaa 4,5 litraa limsaa? Tosin tästä on paljon kiistelyä ja vähän pidemmän ajan tutkimusta, joten mielipiteitä on. Varmaa tosin on, että jo ennen tuota 4,5 litraa hampaasi kärsivät ja muutenkin ne hiilihapot haittaavat sinua
Ne yleiset suositukset eivät välttämättä korreloi mitenkään sen kanssa mitä kuntosaliharrastajan näkökulmasta tulisi tehdä. Vai noudattaakohan kehonrakentajat kuinka paljom yleisiä ravintosuosituksia? ;)

Itselle Pepsi Max/Zero on kuin kahvi, ilman sitä ei enää starttaa. Sitä menee arviolta viisi isoa pulloa viikossa, joskus enemmän tai vähemmän. Ei se silti ole treenaamiseen tai ruhoon vaikuttanut, mitä nyt hampaistani ja vatsasta olen ollut huolissani. Tähän mennessä vielä aiheetta, mutta eiköhän tämäkin ole pitkän päälle katsottuna huono tapa.

En vain halua lopettaa. Enkä edes pidä tuota hirveän pahana riippuvaisuutena, alkoholikin on sen takia jäänyt liki kokonaan. Kahvia join joskus, mutta sekin jäi.

Selluliittiä tuo liikakäyttö kuulemma aiheuttaa, mutta en nyt ole sitäkään huomannut. Vielä. Ehkä siinä vaiheessa kun kreatiini jää tauolle ja nesteet lähtee, rupeaa pakarat rypistymään. Toivottavasti ei.

Aspartaamihan on ollut Pentagonin kemiallisten aseiden listalla, sillä on 92 virallisesti dokumentoitua haittavaikutusta ja se vahingoittaa etenkin aivoja ja muuta hermostoja. Jokainenhan voi itse päättää mitä juo, mutta jos on tarkoituksena juoda useiden vuosien ajan yksi tai useampi pullo zero/light-cokista päivässä, niin itse kyllä joisin ehkä jotain muuta.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom