Okeiokei12301
Banned
ELI, nyt kun mä syön ihan terveellisesti niin onko coca cola zeron juonti paha juttu>? saako sitä juoda ja kuinka paljon? 14v, 46kg, 162cm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no onko mitään tollasta vinkkiä miten sen limun himon sais pois o.o .. oon kokeillu laittaa esim omena mehua ja vissyä sekasin mutta sekään ei oikeen oo hyvää
Ne yleiset suositukset eivät välttämättä korreloi mitenkään sen kanssa mitä kuntosaliharrastajan näkökulmasta tulisi tehdä. Vai noudattaakohan kehonrakentajat kuinka paljom yleisiä ravintosuosituksia? ;)Eikös aspartamiinin päivittäinen maksimi saantisuositus vastaa 4,5 litraa limsaa? Tosin tästä on paljon kiistelyä ja vähän pidemmän ajan tutkimusta, joten mielipiteitä on. Varmaa tosin on, että jo ennen tuota 4,5 litraa hampaasi kärsivät ja muutenkin ne hiilihapot haittaavat sinua
Aspartaamihan on ollut Pentagonin kemiallisten aseiden listalla, sillä on 92 virallisesti dokumentoitua haittavaikutusta ja se vahingoittaa etenkin aivoja ja muuta hermostoja. Jokainenhan voi itse päättää mitä juo, mutta jos on tarkoituksena juoda useiden vuosien ajan yksi tai useampi pullo zero/light-cokista päivässä, niin itse kyllä joisin ehkä jotain muuta.Eikös aspartamiinin päivittäinen maksimi saantisuositus vastaa 4,5 litraa limsaa? Tosin tästä on paljon kiistelyä ja vähän pidemmän ajan tutkimusta, joten mielipiteitä on. Varmaa tosin on, että jo ennen tuota 4,5 litraa hampaasi kärsivät ja muutenkin ne hiilihapot haittaavat sinua