Minut otti silmätikuksi 25 mies, halventamalla, kiusaamalla, ivaamalla, ikärasismilla ja veti vielä mukaan viisi muuta ihmistä. Oli ikävää että vaikka ei ollut ihmisten kanssa missään tekemisissä niin he olivat suuttuneita minulle. Itse työssä voi vielä kiusata- tiimiä. Hyvin raskaita päiviä. Onneksi viiminen lääkäri vain tuijotti minua ja sanoi että "olet hirvittävän väsynyt", siitä se sitten alkoi purkautumaan. Jokaisen helvetti loppuu joskus ja irtisanoin itseni. Minun sairasloma-lista on pitkä tälle vuodelle, Jännetuppitulehdus vasen käsi rystysistä kyynärpäähän, oikea käsi olkapäähän asti, yksi sairasloma selästä ja nyt nuo tulehtuneet kantapään kalvot, noin kolme kuukautta yhteensä. Edellisessä työpaikassa ei päivääkää saikkua.
Enää en mieti miksi, ehkä huono eko kaverilla minun mittanen mutta toisella meistä on lihakset ja toisella ei. Kyllä hänkin puhu että -alkaa- käymään salilla.
Nyt näkyy valoa tunnelissa ja jopa päiviä ku huomaa taas nauravansa. Töistä ei tietoakaan mutta se on pieni murhe tässä vaiheessa.
Taas helpotti vähäsen, kiitos kuuntelusta
Enää en mieti miksi, ehkä huono eko kaverilla minun mittanen mutta toisella meistä on lihakset ja toisella ei. Kyllä hänkin puhu että -alkaa- käymään salilla.
Nyt näkyy valoa tunnelissa ja jopa päiviä ku huomaa taas nauravansa. Töistä ei tietoakaan mutta se on pieni murhe tässä vaiheessa.
Taas helpotti vähäsen, kiitos kuuntelusta