Työpaikka kiusaaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cemoto
  • Aloitettu Aloitettu
Minut otti silmätikuksi 25 mies, halventamalla, kiusaamalla, ivaamalla, ikärasismilla ja veti vielä mukaan viisi muuta ihmistä. Oli ikävää että vaikka ei ollut ihmisten kanssa missään tekemisissä niin he olivat suuttuneita minulle. Itse työssä voi vielä kiusata- tiimiä. Hyvin raskaita päiviä. Onneksi viiminen lääkäri vain tuijotti minua ja sanoi että "olet hirvittävän väsynyt", siitä se sitten alkoi purkautumaan. Jokaisen helvetti loppuu joskus ja irtisanoin itseni. Minun sairasloma-lista on pitkä tälle vuodelle, Jännetuppitulehdus vasen käsi rystysistä kyynärpäähän, oikea käsi olkapäähän asti, yksi sairasloma selästä ja nyt nuo tulehtuneet kantapään kalvot, noin kolme kuukautta yhteensä. Edellisessä työpaikassa ei päivääkää saikkua.
Enää en mieti miksi, ehkä huono eko kaverilla minun mittanen mutta toisella meistä on lihakset ja toisella ei. Kyllä hänkin puhu että -alkaa- käymään salilla.
Nyt näkyy valoa tunnelissa ja jopa päiviä ku huomaa taas nauravansa. Töistä ei tietoakaan mutta se on pieni murhe tässä vaiheessa.
Taas helpotti vähäsen, kiitos kuuntelusta:love:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noi työpaikka kiusaamis jutut on aina ikäviä:down: ... jotkut ihmiset vaan saa jotain ihme vipoja toisten kuisaamisesta...
Mut tsemppiä sun "uudelle elämälle":thumbs:

Varsin ajankohtainen aihe, torstaina oli luento töissä työpaikkakiusaamisesta.
Lapsellista touhua, joillakin on vain tarve pönkittää omaa egoaan koittaen alistaa muita. Onneks oman duunipaikan tiimissä ei tapahdu kuin leikkimielistä kiusaamista ja kuittailua, jossa kaikki kyllä tietää mikä on pelin henki. Monesti työpaivät onkin yhtä naurua:D Eli eipä voisi parempi tiimi olla :5:

Tsempit Cemotolle, ja onnea mukavamman työpaikan hakuun. :thumbs:

Kiusaaminen duunissa on lapsellista. Leikkimielinen kuittailu ja pienen vitsin vääntäminen onkin taas ihan toinen juttu, tosin sekin on osattava lopettaa ajoissa.

Itselläni ryhmähenki työpaikalla on hyvä, pientä herjaa koko ajan ilmassa ja kaikilla on hauskaa. Ilman huumoria ei pärjää :D

Stemppiä cemoto, vielä löytyy mukavampi työympäristö ja motivaatiokin paranee. Tai ehkä pääset joskus näpäyttämään kiusaajaasi verbaalisesti niin, että uikutus ja vittuilu loppuu :thumbs:

Hyvä että pääsit niistä mulkuista eroon.

Se on väärin että jouduit jättämään työsi kiusaajien vuoksi, ne olisivat joutaneet kilometritehtaalle etkä sinä.
Keskustelitko asiasta työnjohdon kanssa?

Pidä lippu korkealla, olet 1000*parempi kuin ne saatanan nilkit

:thumbs:

En sitten missään tapauksessa tarkoita cemoton kokemusta, tommonen on kauheaa, mutta mietin vain että kuinka paljon näistä työpaikkakiusaamis-jutuista on semmosia että "kiusaaja" heittää vain vitsiä ja tämä "kiusattu" kokee sen kiusauksena, mutta ei osaa/uskalla/pysty sanomaan tai ilmentämään sitä "kiusaajalle",joka ei tajua että on mennyt liian pitkälle, vaikka on vilpittömästi laskenut vain leikkiä. Näin meidän työpaikalla käynyt ja nyt kun "kiusaaminen" loppunut, niin huomaa että "kiusattu" on aivan vainoharhainen ja luulee että häntä yhä kiusataan, mutta selän takana...:confused:

Niillä kiusaajilla on useimmiten joku kompleksi. Tämä on tullut ilmi monessakin paikassa missä olen ollut esim kesätöissä. Yhdessäkin paikassa oli sellainen äijä joka oli ollut samassa paikassa töissä 25 vuotta ja sitä se sitten hoki jatkuvasti. Tä ko. äijältä puuttui pari sormea ja sen käsi oli muutenkin surkastunut.. Ehkä se oli sitten niin katkera ja purki sen kaikkiin muihin. Se tuli alituiseen arvostelemaan toisten töitä ja kun sille sanoi jotain niin se vaan pamautti takas että; Mää oon ollut töissä täällä 25 vuotta joten sun on pentu ihan turha ruveta mulle kapinoimaan, odotas kun meen sanomaan työnantajalle niin ketä luulet sen kuuntelevan.. Sit viä paskaiset naurut perään. Harvinaisen perverssiä toimintaa en voi muuta sanoa.

Voimia sulle Cemoto. Panee kyllä vihaksi tuollaiset työpaikkakiusaajat. Varsinkin, kun niistä yleensä monet joutuvat kärsimään vielä jatkossakin. Monesti kaikki on kiinni vain yhdestä tyypistä joka luo sen paskan ilmapiirin. Voisi tuollekin tyypille kyllä käydä antamassa vähän palautetta, vaikka vähän isommalla kädellä. Muultakin työporukalta voisi kysyä, että missä vitussa niides selkäranka on kun ei tajua tehdä mitään ja ryhmittyy laumana yhtä vastaan :curs:

Puhuttu on työnjohdolle

Lääkäri, psykologi ja emoyhtiöstä työsuojeluvaltuutettu ovat menossa työpaikalle.
Olen ollut vuoden tuolla ja sieltä on lähtenyt 7 vakituista työntekijää pois ja tässä luvussa ei ole niitä jotka ovat olleet päivän tai viikon töissä.
Huumori on päivien sokeri ja pystyn nauramaan itsellenikin.
Kyllä elämä on potkinu niin paljon päähän että osaan olla jo välittämättä kaikista pienistä kotkotuksista ja pipo ei kiristä.
Onneksi minulla on yksi helpottava harrastus mihin purkaa paineita - rautaa lisää tankoon niin kohta helpottaa. :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom