Työmoraali.....MIKÄ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Meillä on talossa putkiremppa meneillään ja tuolla on takapihalla riehunut jo 1,5 kk raksamiehet koneidensa kanssa. On vituttanut jo jonkin aikaa kun aamuisin yötöitten takia koittaa nukkua, niin ulkoo kuuluu kaikkea "HEI RAPE, TUOTKO SEN VATUPASSIN JA MIUN TERMARIN, VEDETÄÄN SUMPIT SAMALLA KUN MITATAAN YHDESSÄ TÄÄ KAKKOSENELONEN!" "HEI KUKA NUSSI TON KAIVURIN AVAIMEN, NO EI SE MITÄÄN, VEDETÄÄN RÖÖKIT JA JATKETAAN HUOMENNA!" . Ei siinä mitään kun tekisivät sitä hommaansa edes noin tehokkaasti, mutta kun ei. Jumalauta mä saisin ite tehtyä ton pihan nopeempaa kuntoon ja kohta meenkin vetään tonne ton asfaltin että saan auton takas paikalleen. Jätkät istuu päivät pitkät ja kaivaa nenäänsä, WTF? on monta kertaa tehnyt mieli huutaa. Mä alan kohta tiputtelemaan noita niinkuin Schindlerin listassa se natsi pudotteli jutskuka parvekkeeltaan käsin.

raksamiehet.gif

ps. nyt kun ne sammutti ton koneen, mikä btw oli itekseen päällä, niin niillähän on vittu poppikoneet tuolla micrassa, ihmekös ne viihtyykin, kanava vaan kuuluis olevan aika persiist.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuri noin....toi on vähän niinkuin valtion hommis,et neljä kattoo ku yks tekee!Kauankohan toi äijä on tuos auton perällä istunu ku nokka on valahtanu jo ruohikolle :)

Siellä taitaa olla kunnanpojat töissä kun kaikki niin vauhdikkaasti sujuu ;)

Samanlaista kuin meilläkin yhdessä nimeltämainitsemattomassa maalausliikkeessä Turussa.

(Kesä)töihin tullaan aina vähintään 30min myöhässä. Alkuun pidetään kunnon kahvipaussi ja käydään kioskilla. Voidaan miettiä hetki sitä, miten esim. kaiteet pitäisi hiota tai maalata ja miten säätila vaikuttaa päivän töihin.

Tämän hetken työkohteemme on melko korkean Turkulaisen koulun katto. Siellä on kiva tähystää jos pomo sattuu tulemaan ja sinne ei näe ketään. Yleensä sovimme mikä on päivän työ ja teemme sen noin 3 - 4 tunnissa. Kunnon taukojen kera - tietysti. Hätäilemällä tulee pelkästään kusipäisiä kakaroita.
Ruokatauko kestää kaksi tuntia, jonka jälkeen jokainen työmaan ihminen on vapaa tekemään mitä tahtoo... Meikäläinen ottaa yleensä aurinkoa loput työajasta ja kaveri lähtee kotiin pelaamaan tietokonetta. Tuntilappuun merkitään kuitenkin se 8h + 2h ylitöitä, koska me ollaan ahkeria. :)

Ulkomaalausta ei voi suorittaa sateella, joten aina kun joku näkeekin pilven jossain päin taivasta, niin tarkoittaa se yleensä tunnin taukoa tai kotiinlähtöä. Tämmöstä tää sitten on...

Allekirjoittaneesta keksii parhaiten: "Mä oon selkärangaton maalari vaan..." ;-))

P.s. ei työ tekemällä lopu

Käy kato, Mike, seuraavan kerran kun silmä välttää, ujuttamassa parit efet poikien termareihin..

Sitten vaan ikkunasta kattelemaan, että tuleeko poikiin vauhtia.. :kippis1:

Originally posted by Tonza
Käy kato, Mike, seuraavan kerran kun silmä välttää, ujuttamassa parit efet poikien termareihin..

Sitten vaan ikkunasta kattelemaan, että tuleeko poikiin vauhtia.. :kippis1:

Tai A-"vitamiinit"...

Oon pari kertaa ollut tontapasessa duunimestassa töissä. Mä sitten ajattelin tehdä siellä työtä. Molemmilla kerroilla sain kuulla vittuilua tyyliin: "mikä s-tanan työnarkkari sä oikeen olet?"

Sen jälkeen olenkin tehnyt hommia, joissa saan itse määrätä työtahtini eikä kukaan tule aukoon päätä.

Originally posted by naiskovis
Oon pari kertaa ollut tontapasessa duunimestassa töissä. Mä sitten ajattelin tehdä siellä työtä. Molemmilla kerroilla sain kuulla vittuilua tyyliin: "mikä s-tanan työnarkkari sä oikeen olet?"

Sen jälkeen olenkin tehnyt hommia, joissa saan itse määrätä työtahtini eikä kukaan tule aukoon päätä.

LOL mitä juttua!! Vaikka mulla onkin tällä hetkellä istumatyö ja persettä ei tarvii liikuttaa edes nimeksi, niin kyllä mulle pelkkä makoileminen ja syöminen kelpaa jos siitä kerran rahaakin saa! :)

Helvetti.. pitää ettiä tollasia hommia kuin teillä.

Kiitti vinkistä! :lol2:

Originally posted by Dragon
...joten aina kun joku näkeekin pilven jossain päin taivasta, niin tarkoittaa se yleensä tunnin taukoa tai kotiinlähtöä. Tämmöstä tää sitten on...

:lol2: :itku:

Samanlaista kuin meilläkin yhdessä nimeltämainitsemattomassa maalausliikkeessä Turussa.

Allekirjoittaneesta keksii parhaiten: "Mä oon selkärangaton maalari vaan..." ;-))

Ihme juttu, että esim. teidän pomo ei ole selvillä tuosta teidän velttoilusta. Luulisi että jossain vaiheessa aina käry kävisi. Työnantajalta varastaminen on kuitenkin vakava juttu..(varastamisella tarkoitan mm. täyden liksan + ylityöt nostamista muutaman tunnin duunista). Jos mä olisin teidän pomo, niin tulisin jollain paintball-aseella vähän laittamaan jamppoihin vauhtia. Ihme paskahousuja:evil: , mutta taitaa olla kirjoittamaton laki että ollaan rötviä noissa piireissä

p.s kerrostalossa jossa asun on pari viimeistä kuukautta tehty jossain asunnoissa putkiremppoja, sähkötöitä, maalaustöistä aamukuudesta iltakymmeneen. Lisäksi kirvesmiehiä on pyörinyt talossa. Parhaimmillaan remppamiehiä on toistakymmentä tauolla tuossa talon sisäpihalla. Tuntuu että taukoja on about vartin välein, joka jamppa nortti huulessa kokoajan...kiva pitää ikkunoita kokoajan kiinni, kun muuten kämppä olisi savua täynnä. Jampat aloittavat joka aamu klo 6-7 duunit, kokoontumalla kovaääniseen puolentunnin nauru-ja jutustelutuokioon sisäpihalle. Vaikka en väkivaltainen normaalisti ole, mutta pari kertaa tehnyt mieli mennä vaikka moottosahan kanssa herrojen röhötyspalaveriin.:evil:

Originally posted by Shamrock
joka jamppa nortti huulessa kokoajan...kiva pitää ikkunoita kokoajan kiinni, kun muuten kämppä olisi savua täynnä.

Minulla ainakin palaisi täky jos tässä helteessä ei voisi edes tuulettaa. :curs:

Sellasta se on raksalla :D

Meilläkii piti alkaa keskiviikkona parvekeremontti. Ei oo remonttimiehiä näkyny, onhan tohon pihaan jotaa rakennustarvikkeita tullu, mutta ihan turhaan piti tyhjentää parvekkeet tiistaihin mennessä :curs:

Autohallissa piti olla autopaikat 2-6 (mun mopo on paikassa 2)käyttökiellossa keskiviikosta lähtien, koska sinne piti tulla jotaa nostureita tukemaa taloa, no ei oo niitäkää vielä näkyny.

Meen muuten ens vuonna ehkä raksalle :D

(Kesä)töihin tullaan aina vähintään 30min myöhässä. Alkuun pidetään kunnon kahvipaussi ja käydään kioskilla. Voidaan miettiä hetki sitä, miten esim. kaiteet pitäisi hiota tai maalata ja miten säätila vaikuttaa päivän töihin.

Tämän hetken työkohteemme on melko korkean Turkulaisen koulun katto. Siellä on kiva tähystää jos pomo sattuu tulemaan ja sinne ei näe ketään. Yleensä sovimme mikä on päivän työ ja teemme sen noin 3 - 4 tunnissa. Kunnon taukojen kera - tietysti. Hätäilemällä tulee pelkästään kusipäisiä kakaroita.
Ruokatauko kestää kaksi tuntia, jonka jälkeen jokainen työmaan ihminen on vapaa tekemään mitä tahtoo... Meikäläinen ottaa yleensä aurinkoa loput työajasta ja kaveri lähtee kotiin pelaamaan tietokonetta. Tuntilappuun merkitään kuitenkin se 8h + 2h ylitöitä, koska me ollaan ahkeria. :)

Ulkomaalausta ei voi suorittaa sateella, joten aina kun joku näkeekin pilven jossain päin taivasta, niin tarkoittaa se yleensä tunnin taukoa tai kotiinlähtöä. Tämmöstä tää sitten on...

:) ...:D ...:lol2:

Sitä se on kun teettää hommia tuntipalkalla. Toista oli seurata erään kaivinkoneurakoitsijan työntekoa parvekkeelta muutama vuosi sitten. Äijä aloitti hommat aina ennen sianpieremää ja lopetteli joskus ilta kymmenen jälkeen. Eikä paljoa taukoja pidellyt.

Sekin syö miestä kun nämä lapioon nojailevat punikit vetää herneen nenään, jos jossain firmassa maksetaan hyviä bonuksia. Ei niitä bonuksia turhasta makseta. Vois Dragonillakin alkaa tela liikkumaan vikkelämmin, jos tiedossa olisi jonkinlainen porkkana nopeasti tehdystä urakasta.

Originally posted by Tino99
Kannattais mennä ehkä ennemmin Lvi-alalle siellä saa parempaa palkkaa ja melkein samoja hommia
Se on toinen vaihtoehto, jos en pääse merkkariin, niin menen joko raksalle tai LVI:lle.
LVI kiinnostaa ehkä vähä enemmän ja se on monipuolisempaa. Kyllä mä luulen, että meen LVI:lle :rolleyes:

Ootko ite joku putkimies vai??:

Ja Tampereen portsarithan on kuuluisia ahkeruudestaan, vai mitä Mike:lol2:

Mitä vittua!!! Onko Dragon muka töissä? Mulle se soittelee aina päivisin, josko lähtisin pelaamaan rantalenttistä.:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom